آموزشگاه گل آرایی فلوآرت با تجربه گل آرایی همایش ها، سمینارها و جشنواره های شما برای نمایشی مجلل از تمامی توان خود بهره خواهد گرفت

سمینار اسفند ماه ۱۳۹۶

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت با افتخار مجری برگزاری دومین سمینار بین المللی گل آرایی با حضور یکی از بهترین و مطرح‌ترین اساتید گل آرایی دنیا Daniel Santamaria از کشور اسپانیا و Natalia Zizko از کشور روسیه میباشد.
این سمینار آموزشی با همکاری و مساعدت اتحادیه گل‌فروشان تهران، در هتل چهار ستاره هویزه در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ برگزار میگردد، جهت شرکت در سمینار و هماهنگی با ما تماس بگیرید.
به کلیه شرکت کنندگان مدرک معتبر بین المللی داده خواهد شد .

سمینار مرداد ماه ۱۳۹۶

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت با افتخار مجری برگزاری اولین سمینار بین المللی گل آرایی با حضور یکی از بهترین و مطرح‌ترین اساتید گل آرایی دنیا و اروپا استاد دنیل سانتاماریا از کشور اسپانیا بود.
این سمینار آموزشی با همکاری و مساعدت اتحادیه گل‌فروشان تهران، در هتل پنج ستاره پارسیان آزادی حامی این سمینار به مدت چهار روز از شانزدهم لغایت نوزدهم مرداد ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید.
به کلیه شرکت کنندگان مدرک معتبر بین المللی داده شد .

گل تریبون

تریبون جایگاهی است برای شنیده شدن … وقتی به زیبایی و چشم نوازی گل آراسته گردد، بی شک به کلام صاحب سخن تاثیر دوچندان خواهد بخشید.

گل آرایی سن و میز هد

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت با تجربه گل آرایی همایش ها، سمینارها و جشنواره های شما برای نمایشی مجلل از تمامی توان خود بهره خواهد گرفت

طراحی و اجرای لوگو

یکی از بهترین و بارز ترین توانایی های گروه طراحی فلوآرت توانایی اجرای لوگو مورد نظر شما در هر اندازه ای و با بهترین گل های موجود می باشد.

میز پذیرایی

میز پذیرایی در یک همایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیبایی میز های پذیرایی شما میتواند در بهتر و غرور آمیز تر شدن همایش شما کمک کند.

گل ورودی

با انگیزه، امید و مجلل، ورودیه همایش ها، مراسمات و میهمانی های خود را با گل بسازید.

سازه

به جرات می توان گفت گروه گل آرایی فلو آرت یکی از برترین گروه طراحی اجرای سازه های همایشی شما را در اختیار دارد. نمونه کار های این گروه حاکی از توانایی های این تیم دارد.

امتیاز دهید...
فهرست