پرسش-های-متداول

آشنایی با اصول اولیه گل آرایی، آموزش انواع دسته گل اعم از دسته گل های عروس و خاص و فانتزی، ماشین عروس، اکسسوری عروس، تاج و دستبند با گل، سبد گل در انواع مختلف و سایزهای مختلف، انواع باکس گل، گل آرایی در شیشه، دوره کامل تشریفات، برگ آرایی، سازه های اروپایی و پایه گل.

در رأس اساتید، سرکار خانم اعتصام، عهده دار آموزش هنرجویان می باشند. در کنار ایشان پرسنل آموزش دیده و زبده مدرسه گل آرایی فلوآرت در خدمت هنرجویان محترم می باشند.

خیر. آموزش به گروه‏های سنی مختلف ارائه می گردد.

در این زمینه، انتخاب دوره های آموزشی و شرکت در آن ها به عهده هنرجویان محترم می باشد. در صورت تمایل، هنرجویان می توانند از راهنمایی و مشاوره اساتید مدرسه گل آرایی فلوآرت برخوردار گردند.

خیر

خیر

سطح مقدماتی: آشنایی با گل آرایی، آشنایی با ترکیبات رنگ، گل آرایی در شیشه، برگ آرایی با انواع برگ و بافت برگ.

سطح پیشرفته: آموزش انواع دسته گل، دسته گل عروس، اکسسوری عروس، ماشین عروس، انواع سبد گل، پایه گل، تشریفات و سازه های اروپایی.

بله

بله. کلاس های فشرده با هماهنگی با هنرجویان، بخصوص در روزهای پایانی هفته، برگزار می گردند.

بله

تا کنون دو دوره آموزش گل آرایی با حضور اساتید مطرح این رشته در دنیا در مدرسه گل آرایی فلوآرت برگزار گردیده است. برگزاری دوره های بین المللی بعدی، از طریق سایت و سایر راه های ارتباطی مدرسه گل آرایی فلوآرت با هنرجویان، به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

با توجه به سطح و نوع دوره ها زمان برگزاری کلاس ها متفاوت است.

بله

بله. مدرک مدرسه گل آرایی فلوآرت به هنرجویان اعطا خواهد شد.

در صورت شرکت در دوره های مخصوص فنی حرفه ای، مدرک سازمان فنی حرفه ای نیز اعطا می گردد.

خیر. مدرسه گل آرایی فلوآرت کلیه وسایل و متریال مورد نیاز برای آموزش را در اختیار هنرجویان عزیز قرار خواهد داد. شایان ذکر است کلیه نمونه های تمرینی هنرجویان در مدرسه نیز متعلق به خودشان می باشد.

به صورت ارائه در فضای مجازی و بازگشایی فروشگاه و آموزشگاه در شهرهای مختلف.

خیر

خیر. دوره های مدرسه گل آرایی فلوآرت برای آقایان نیز ارائه می گردد. اما دوره های مربوط به سازمان فنی حرفه ای با توجه به قوانین خاص این نهاد، در حال حاضر فقط برای خانم ها ارائه می گردد.

در حال حاضر خیر. در صورت میسر شدن این امر، اطلاع رسانی برای هنرجویان عزیز انجام می پذیرد.

خیر

بله. مشروط بر هماهنگی قبلی، این امکان برای هنرجویان فراهم می گردد.

در صورت به حد نصاب رسیدن کلاس ها بله.

به لیست قیمت ها در قسمت ثبت نام مراجعه شود.

بله

از طریق سایت، شماره های تلفن مدرسه گل آرایی فلوآرت، اپلیکیشن Whats app و پیج اینستاگرام که نمونه کارهای انجام شده این مجموعه بر روی آن قرار دارد.

اول از طریق سایت، هنرجویان می توانند مراحل ثبت نام را دنبال نمایند. دوم از طریق تماس با مدرسه گل آرایی فلوآرت این امر میسر خواهد بود. سوم هنرجویان محترم به صورت حضوری نیز می توانند فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

در صورتی که 48 ساعت قبل از برگزاری کلاس، عدم حضور اطلاع رسانی گردد، هزینه مسترد خواهد شد.

پس از گذراندن دوره های گل آرایی، هنرجویان می توانند برای دوره های کارآموزی ثبت نام نمایند.

در صورت نیاز به پرسنل، از بین واجدین شرایط، دعوت به همکاری خواهد شد.

2/5 - (2 امتیاز)
فهرست