گل مگنولیا صورتی (5)

آموزش گل آرایی با ماگنولیای صورتی

وسایل مورد نیاز برای چیدمان میز با گل مگنولیا صورتی عبارتند از:

گلدان

سیم چین

فوم

نوار چسب

10عدد ماگنولیای مخملی

3 عدد برگ ماگنولیا

۳ پئونی

۴-۵ عدد شاخه کوچک ماگنولیا

 

اولین مرحله در گل آرایی با این نوع گل، فوم مورد نظر را در داخل گلدانی که برای تزیین انتخاب کرده اید قرار دهید، توجه داشته باشید که لزومی ندار فوم شما حتما با گلدان جور در بیاید فقط به طور کامل در انتهای گلدان قرار دهید. اگر اندازه فومی که استفاده می کنید برای گلدان شما مناسب نیست می توانید مقداری از آن را با قیچی ببرید. برای اینکه فوم بهتر به گلدان بچسبد و تکون نخورد بهتر است فوم را با یک نوار چسب به شکلی صلیبی به گلدان بچسبانید. با سیم چینی که در اختیار دارید، برگ های مگنولیا را با دقت برش بزنید و در لبه های گلدان، داخل فوم فرو کنیدو دور تا دور گلدان را به این شیوه با برگ ها پر کنید.

در این مرحله نوبت به گل آرایی گل ها رسیده، گل های مخملی مگنولیا را در اطراف و بالای فوم قرار دهید توجه داشته باشید که اندازه ارتفاع گل های شما که داخل فوم فرو می کنید، باید دقیقا یک اندازه و یکسان باشند. در ادامه برگ های باقی مانده را در قسمت هایی از فوم که خالی مانده است فرو کنید و تمام فضا را پر کنید. الان نوبت به گل های نئوپی رسید، این گل ها را مابین گل های مگنولیایی که در فوم فرو کردید قرار دهید سعی کنید گل ها را به طور یکسان در عمق های مختلف قرار دهید، فضای خالی را با این نوع گل پر کنید. گل آرایی گلدان شما به پایان رسید. اگر می خواهید از این گلدان بر روی میز استفاده کنید بهتر است برای زیبایی کار خود، میز را هم چیدمان کنید تا جلوه کار شما بیشتر شود.

 

میزآرایی

اکنون نوبت به میز آرایی رسید، وسایل مورد نیاز جهت میز آرایی شامل:

کاغذ رومیزی

قاشق و چنگال

ظرف گل

 زیر ظرفی

شمع

پایه شمع

قیچی و فندک

ابتدا از رومیزی که انتخاب کرده اید به اندازه میز خود برش بزنید، تا رومیزی سایز میز مورد نظر شود. سپس ظرف غذا خوری یا ظروف مخصوص پذیرایی را در محل تعیین شده قرار دهیدریال قاشق چنگال ها را هم در محل مشخص شده در کنار ظروف قرار دهید. کارت های مهمانان عزیز که همراه اسم آن ها می باشد را درون بشقاب ها در محل تعیین شده قرار دهید. دسته گل تزیینی که از قبل تهیه کرده اید را دقیقا در مرکز میز قرار دهید. شمع های مورد نظر را در جا مشعی قرار دهید و  در اطراف میز جاگذاری کنید، یادتان باشد که شمع ها باید روشن باشند. زمانی که چیدمان میز تمام شده می توانید از مهمان های خود پذیرایی کنید.

 

مدرسه گل آرایی فلوآرات در زمینه گل آرایی برای مجالس و مهمانی های شما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. خدماتی که توسط موسسه گل آرایی فلوآرات عرضه می شود شامل: گل آرایی ماشین عروس، گل آرایی مجالس، گل آرایی مهمانی های تشریفاتی، گل آرایی دسته گل عروس، گل آرایی هتل، آموزش انواع دوره های گل آرایی می باشد.

این مدرسه دارای چندین سال سابقه کار در زمینه گل آرایی می باشد. و همیشه از تازه ترین و باکیفیت ترین گل ها جهت گل آرایی استفاده می کند. شما می توانید از طریق تلف های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و از نحوه عملکرد این آموزشگاه گل آرایی اطلاعات لازم را کسب کنید.

مدرسه فلوآرت یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه گل آرایی و آموزش انواع دوره های گل آرایی می باشد. جهت خرید انواع دسته گل های زیبا نیز می توانید به گل فروشی جردن مراجعه بفرمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست