خرید گل برای بیمار

معرفی گل مناسب برای عیادت مریض

یکی از بهترین رسوم در بین ما ایرانیان عیادت از مریض است. بهتر است برای عیادت عزیزانمان که در بستر بیماری هستند گل هدیه دهیم تا حال روحی آن ها را بهبود بخشیم. این افراد به این روحیه دهی نیاز دارند. برای رفتن به عیادت بیمار باید گل مناسب برای عیادت مریض را بشناسید تا بتوانید بهترین آن ها را انتخاب کنید. بهترین گل برای عیادت مریض چی میتونه باشه؟ ما در این مقاله به شما می گوییم که برای عیادت بیماران چه گلی به آن ها هدیه دهید.

تاثیر گل بر روی روحیه بیماران

گل-مناسب-عیادت.jpgمحققان دانشگاه راجزر آمریکا در طی مطالعه ای اثبات کرده اند که خریدن گل و نگاه کردن به آن باعث بر انگیختگی احساس آرامش، شادی و دوری از غم و اندوه می شود. افراد خصوصا افرادی که در بیمارستان هستند، با دیدن گل روحیه تازه به دست می آورند.

گل ها باعث آرام تر شدن و خوشحال تر و بهتر شدن روحیه افراد بیمار می شود. وقتی حالت روحی افراد بیمار بهتر شود، این تغییر روحیه روی سلامتی و بهبودی جسمانی فرد هم تاثیر می گذارد.

دسته گل زیبا برای عیادت مریض

می توانید این گل ها را به صورت تک شاخه یا دسته گل بخرید. این گل ها را بهتر است داخل صندوقچه یا درون باکس و جعبه های رنگی قرار دهید تا خیلی شیک و خاص به نظر برسند . فراموش نکنید که گل ‌هایی با رنگ گرم و تند مانند: قرمز، زرد و نارنجی را انتخاب کنید. چون در بیمار حس هیجان و سرزندگی را به وجود می آورد.

بنابراین برای بیماران مبتلا به افسردگی گزینه مناسبی هستند. در ادامه به معرفی بهترین گل برای عیادت مریض اشاره می کنیم.

 گل رز

این گل طرفداران زیادی داردو با مفهوم ترین گل برای مریض است. هر کدام از رنگ گل های رز معنی و مفهوم خاص خود را دارد. گل رز سرخ نماد عشق گل رز سفید پاکی و بی گناهی و رنگ زرد این گل نشانه عشق به کمال رسیده است. بوی و ظاهر خوب این گل ها با خودشان شادی و تندرستی را به همراه می آورد.

گفته شده است که این گل فواید زیادی مانند آرام کننده اعصاب، ضد افسردگی و آرامش بخش دارد. چه بهتر که تمام بیماران به این خواص نیاز دارند.

 گل آلسترومریا

یکی از شیک ترین و محبوب ترین دسته گل برای عیادت مریض محسوب می شود که رنگ های متنوعی دارد. این گل نماد دوستی و خوشبختی است و هر کدام از رنگ های این گل نماد خاص خود را دارد. رنگ نارنجی این گل نماد تلاش و سخت کوشی، رنگ قرمز آن رنگ عشق و رنگ سفید آن دوستی و خوشبختی می باشد. اما رنگ های مختلف آن نیز نماد مخصوص به خود را دارند.

گل شیپوری سفید

این گل زیبایی چشم گیری دارد و گل مناسب برای عیادت بیمار به شمار می رود. هم چنین رنگ سفید آن حس آرامش را برای بیماران در بستر بیماری القا می کند. پس انتخاب دسته گل شیپوری سفید یکی از بهترین گزینه ها برای عیادت بیمار است.

گل ماگنولیا

این گل بسیار شیک و زیبا هم با رنگ های مختلفی که دارد نماد کمال و پاکی و سلامتی و بهترین آرزوهاست. بیشتر افراد این گل را برای فارغ شدن از زایمان را برای خانم ها می آورند. این گل زیبا نماد مراقبت و توجه مادرانه است و رنگ سفید آن برای مادران تازه فارغ شده گزینه ایده آلی است.

گل آنتوریوم

یکی از بهترین ویژگی های این گل این است که پرچم های آن داخل گلبرگ هایش قرار دارد و آلرژی ایجاد نمی کند. شما این گل را می توانید در رنگ های متنوع برای افرادی که در بستر بیماری هستند و مشکلات تنفسی دارند گزینه مناسبی است.

گل داوودی

بهترین گل برای عیادت بیمار می تواند گل داوودی نیز باشد؛ زیرا این گل بسیار زیبا است و نشانه ی زندگی طولانی ، شادی و … می باشد.

این گل نماد شادی و سلامتی و زندگی طولانی است هم چنین خواص آرامش بخشی هم دارد که می تواند روحیه بیمار در بستر بیماری را بهبود ببخشد. اگر قصد دارید برای بیماری تان گلی تهیه کنید حتما گل میخک صد پر بنفش را به شما پیشنهاد می کنیم.

نکات لازم در خصوص خرید بهترین گل برای عیادت مریض

گل-برای-بیمارتحقیقات نشان داده است که هدیه دادن گل به بیمارانی که در بستر بیماری می تواند روحیه ی آن ها را بهتر کند  و برای آن ها شادی به ارمغان آورد. قبل از خرید گل برای عیادت بیمار باید به نکاتی توجه کنید که شامل موارد زیر می شود:

  • نکته اول در انتخاب بهترین گل برای عیادت مریض

برخی از گل ها بوی تندی دارند و حساسیت ایجاد می کنند. دقت کنید که این گل ها را برای عیادت بیماری تان انتخاب نکنید

  • نکته دوم در انتخاب بهترین گل برای عیادت مریض

رنگ گل ها هم از اهمیت زیادی برخوردارند. که باید در زمان خرید به آن ها دقت کنید. گلی را برای عیادت مریض انتخاب کنید که رنگ شاد و ملایمی داشته باشد زیرا گل با رنگ های تند اصلا انتخاب خوبی برای عیادت بیمار نیستند.

  • نکته سوم در انتخاب بهترین گل برای عیادت مریض

بعضی از گل ها رایحه خاص و تندی دارند که مورد پسند هر سلیقه ای نیستند. این بوی تند می تواند به بیمار حس کسالت القا کند. برای همین بهتر است این نوع گل ها را داخل باکس یا محفظه قرار دهید که رایحه آن بیماران را اذیت نکند.

  • نکته چهارم در انتخاب گل مناسب برای عیادت مریض

سعی کنید گلی را تهیه کنید که زیاد برگ ریزی نداشته باشد. چون ممکن است با ریزش برگ های گل ظاهر کثیفی به اتاق بیمار بدهد.

  • نکته پنجم در انتخاب گل برای عیادت مریض

گلی را برای عیادت مریض انتخاب کنید که اندازه مناسبی و متوسطی داشته باشد که به راحتی روی میز اتاق بیمار جای بگیرد. اگر گل های بزرگ را انتخاب کنید ممکن است بیمار برای قرار دادن آن ها با مشکل کمبود جا مواجه شود.

 

سخن آخر در انتخاب بهترین گل برای عیادت مریض

بهترین-گل-برای-بیمار.jpg

یک دسته گل زیبا بهترین هدیه برای بیماران است. زیرا کسانی که در بستر بیماری هستند به روحیه دهی نیاز دارند. با دیدن گل روحیه آن ها تغییر می کند و روی وضعیت جسمانی آن ها هم تاثیر می گذارد. در این مقاله به معرفی گل مناسب برای عیادت مریض پرداختیم. اگر بیماری در بیمارستان دارید یا یکی از نزدیکانتان تازه زایمان کرده است، انتخاب گل مناسب به صورت آنلاین از فلوآرت می تواند آن ها را خوشحال کند. اگر به دنبال یک گل فروشی خاص و حرفه ای می گردید تا برای عیادت مریضتان از آن گل تهیه کنید ما به شما مجموعه گل فروشی فلوآرت را به شما پیشنهاد می نماییم، این گل فروشی در جردن واقع شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست