آموزش-گل-آرایی-با-کاغذ

آموزش گل آرایی با کاغذ

گل آرایی با کاغذ یک هنر ویژه می باشد که نیازمند علم خاصی نیز هست و همین خود سبب می شود که ناگزیر آموزشی اختصاصی را نیز به همراه داشته باشد. گل آرایی، امروزه کاربرد های فراوانی دارد، از تزئین مراسمات و مجالسی همچون عروسی و تولد گرفته تا دکوراسیون برنامه های رسمی و یا تلویزیونی، این هنر، بسیار ظریف است و در عین حال مواد اولیه ویژه ای نمیخواهد

مفهومی از گل آرایی

در این مقاله قصد داریم ابتدا اندکی با گل آرایی و مفهوم و کاربرد های آن آشنا شویم به سپس به سراغ نکاتی در مورد آموزش گل آرایی بپردازیم. همانطور که گفتیم ابتدا باید به یک دید مناسب در مورد گل آرایی برسیم، پاسخ به این سوال می تواند در رسیدن به این مفهوم ما را یاری برساند. اگر به دنبال یک گل فروشی آنلاین با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد.

 آن چه در منابع رسمی گوناگون در مورد این هنر آمده است بیان می کند که این مفهوم، یک هنر است که در آن از گیاهان و گل ها استفاده می شود تا در نهایت به یک ترکیب مناسب و دلنشین برسیم. میتوان آن را معادل نقاشی در نظر گرفت که در آن بجای مداد و رنگ، از متریال و مواد دیگری بنام گل و گیاه استفاده می شود. آموزشگاه گل آرایی فلوآرت از به روز ترین متد گل آرایی دنیا جهت آموزش گل آرایی استفاده می نماید.

آموزش گل با کاغذ

شاید در نظر اول این هنر کاملا و لزوما سلیقگی باشد. اما این طور نیست، اجازه دهید این مطلب را با بیان مثالی واضح تر نماییم، موسیقی نیز یک هنر است، هنری که در آن متریال و مواد اولیه، نواها و آواهای مختلف هستند، اما این سوال مطرح است که آیا شما در هنر موسیقی می توانید تمام آوا ا و نواهای دلخواه خود را کاملا بر اساس سلیقه خود در کنار هم بگذارید و به یک نتیجه مطلوب برسید؟ مطلقا خیر، علم گل آرایی نیز دقیقا مانند موسیقی است، مواد اولیه که در اینجا گل ها هستند باید دارای نظم و ترتیب مشخص و در اصطلاحی علمی تر، هارمونیک باشند، تا بتوانند آن نتیجه چشم نواز و مطلوب را برای ما به ارمغان بیاورند

گل آرایی با کاغذ رنگی

همانطور که گفته شد در این هنر نیز، ما یک سری مواد اولیه خواهیم داشت که می توانیم با چینش صحیح آن ها به نتیجه دلخواه نهایی خود برسیم، حال این مواد اولیه بر اساس آن نتیجه ای که ما میخواهیم به آن برسیم می تواند کاملا با یکدیگر متفاوت باشند، ممکن است ما از گل های طبیعی برای این کار استفاده نماییم و یا ممکن است، کاغذهای رنگی ما را در رسیدن به نتیجه نهایی یاری نمایند. آموزش گل آرایی با کاغذ رنگی یکی از موضوعاتی است که بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار می گیرد.

دقت فرمایید که پر واضح است روش گل آرایی با کاغذ رنگی کاملا با گل آرایی با گل طبیعی متفاوت است و هر کدام نیز آموزش خاص به خود را دارد. حال ممکن است باز در همین حیطه کاغذی نیز متریال های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد، چنانکه ممکن است گل آرایی با مقوا ساده باشد یا گل آرایی با کاغذ ساده، حتی بسیار ساده تر از آن دو، گل آرایی با دستمال کاغذی که هم از نظر هزینه به صرفه تر است و هم در همه زمانی در دسترس است و یافت می شود و البته گل آرایی با کاغذ کشی نیز وجود دارد که مقداری در اینجا، بحث تخصصی تر می شود

روش های  گل آرایی با کاغذ

گل آرایی با کاغذ صرف کاردستی های ساده خودمانی و درون منزلی نیست، بلکه از این گل آرایی ها می توان در محیط های رسمی گوناگون نیز استفاده کرد، برای مثال می توان در دکور برنامه های تلویزیونی از آن ها استفاده کرد. باز کاربرد این نوع از گل آرایی نیز صرف این موارد نمی شود، ما انواع گل آرایی با کاغذ داریم که هر کدام را برای کاربردی خاص استفاده می نمایند، که می توان برای نمونه از گل آرایی با کاغذ ساده برای کودکان و گل آرایی با کاغذ رنگی برای تولد، نام برد. این نوع از گل آرایی ها بخاطر وجود رنگ های مختلف و نیز حالات فانتزی که در آن ها موجود است کاملا برای محافل کودکانه و شاد، مثل جشن تولد ها مناسب می باشد و می تواند با ایجاد یک محیط دلنشین و جذاب، روز خاصی را برای تمام اعضای خانواده رقم بزند.

چند نکته خاص در آموزش گل آرایی با کاغذ

دقت داشته باشید که گل آرایی با کاغذ، به دلایل جنس کاغذ، بسیار بیشتر از گل آرایی با گل های طبیعی دوام خواهند داشت. از همین رو برای کار هایی که قرار است مدت بسیار زیادی باقی بمانند، بهتر است که از گل آرایی با کاغذ استفاده نماییم. اما اگر گل آرایی ما لزومی به ماندگاری طولانی نداشت و از طرفی خواستار طبیعی تر بودن کار بودیم می توانیم از گل آرایی با گل طبیعی بهره ببریم.

گل آرایی با کاغذ، علاوه بر جشن ها و مهمانی ها، می توانند در زیباسازی دکوراسیون داخلی و خانه ها نیز مورد استفاده قرار گیرند، چون هم دوام مناسبی دارند و هم زیبایی شیک و منحصر به فردی، البته از این گل آرایی ها در لوازم التحریر ها نیز استفاده می شود و در لوازم التحریر های دخترانه، مشتریان بسیاری بیشتری نیز دارند. دقت کنید که گل های کاغدی از مواد بسیار کمیاب و نادری ساخته نمی شوند و عموما ساخت آن ها بوسیله همین مواد ساده پیرامون خودمان است، آن چیزی که این گل ها را از یکدیگر متمایز می کند و باعث زیباسازی هر چه بیشتر آن ها می شود خلاقیت ماست.

آموزش گل آرایی در فلوآرت

و اما در آخر، می رسیم به مدرسه گل آرایی فلوآرت، اولین مرکز آموزشی آکادمیک برای گل آرایی در ایران، اگر خواستار فراگیری کامل و تخصصی گل آرایی با گل طبیعی می باشید، فلوآرت انتخابی مناسب برای شما می باشد. این مدرسه که با بهره گیری از بهترین اساتید در زمینه گل آرایی و نیز بهترین متد های آموزشی، توانسته بصورت آکادمیک آموزش های گل آرایی را به متقاضیان ارائه دهد، این تضمین را با توجه به آموزش صحیح بوجود آورده است تا هنرجویان بتوانند از مبتدی تا پیشرفته، گل آرایی را بیاموزند.

2.2/5 - (26 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست