آموزش-گل-آرایی-تاج-و-دستبند-عروس

آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس

یک لباس زیبا و مدل موی خوش فرم به همراه ست تاج و دستبند عروس می تواند ترکیب ویژه ای برای یک شب به یاد ماندنی در عروسی ایجاد کند . از جمله تاج ها و دستبندهایی که در شب عروسی استفاده می شود ، ست هایی با گل آرایی های مختلف است . در ادامه به آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس می پردازیم 

تقریبا همه ی عروس خانم ها علاقه دارند ، تا از تاج در به یادماندنی ترین شب زندگی شان استفاده کنند . همچنین دستبند های عروس نیز طرفداران زیادی در مجالس پیدا کرده اند .

البته استفاده از ست تاج و دستبند فقط منحصر به عروس ها نیست . بلکه بسیاری از افراد هم برای آراسته تر و زیباتر شدن از این ست ها در مجالس استفاده می کنند . اما می توان گفت هیچ چیز نمی تواند به اندازه ی گل آرایی تاج عروس در شب عروسی برای یک عروس دلنشین باشد .

لازم به ذکر است که تاج و دستبند عروس علاوه بر اینکه شما را مانند یک پرنسس در شب عروسی نشان خواهند داد ، به استایل شما جلوه ی ویژه ای داده و باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی شما می شود .

همچنین تاج هایی که با گل های طبیعی ساخته می شوند می توانند حس سرزندگی را به دیگران القا می نمایند . پس اگر در شرف ازدواج هستید یا تاج ها را دوست دارید ، در ادامه با آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس با آموزشگاه فلوآرت همراه باشید .

گل آرایی تاج و دستبند عروس

یک روش مرسوم برای استفاده از ست تاج و دستبند در عروسی و سایر مجالس ، گل آرایی آن ها می باشد . اگرچه تاج ها انواع مختلفی دارند و بسیاری ترجیح می دهند از تاج های نقره یا سایر مواد استفاده کنند اما روز به روز دوستداران تاج های گل آرایی شده با گل های طبیعی افزایش پیدا می کنند .

گل آرایی تاج عروس با گل طبیعی بسیار ساده بوده و نیازمند به صرف کمی خلاقیت می باشد . شما می توانید با مقداری از وسایل ارزان قیمت یک تاج عروس زیبا و شیک بسازید . همچنین هیچ چیز به اندازه یک دستبند گل نیز نمی تواند به همراه تاج شگفت انگیز باشد . گل آرایی دستبند عروس نیز مانند تاج امری ساده بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد .

آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس به پایان رسید . همانطور که گفته شد درست کردن یک تاج و دستبند عروس کار سختی نبوده و فقط نیازمند کمی خلاقیت و حوصله است . شما می توانید از وسایلی مانند سیم مفتول و سایر وسایل دور ریختنی یک تاج زیبا و یک دستبند چشم نواز بسازید .

همچنین تزیین کردن و گل آرایی آن به سلیقه ی شما بستگی خواهد داشت . شما می توانید انواع روش ها را برای چیدن گل ها امتحان کنید . گل های بزرگ کوچک را یکی در میان قرار دهید یا اینکه گل ها را به ترتیب سایز مرتب پشت سر هم بچینید . به هر طریق یک تاج و یک دستبند گل آرایی شده خواهید داشت .

گل مناسب برای تاج عروس

خیلی از عروس ها برای انتخاب تاج عروس خود وسواس زیادی به خرج می دهند . شاید اگر حقیقت ماجرا را متوجه شوید ، حق را به آن ها بدهید .

داشتن یک تاج زیبا با گل های مناسب می تواند به شما در مراسم عروسی احساس پرنسس بودن را القا کند از همین جهت باید به انتخاب گل توجه ویژه ای کرد .

هر چند گل هایی که برای تاج عروس استفاده می شود ، معمولا سلیقه ایست اما نمی توان از اهمیت فصل در مراسم عروسی و سایر مجالس چشم پوشید .

آموزش درست کردن تاج گل عروس

اگر که مراسم شما در فصل بهار برگزار می شود ، استفاده از یک تاج با گل های ظریف و درهم پیچیده را به شما توصیه می کنیم . اما در فصل تابستان این روش تزیین تاج چندان متناسب با فصل نیست .

بهتر است در این فصل از سال از گل های درشت تر با برگ های سبز استفاده کنید . همچنین در زمستان تاجی با گل های سفید و ریز می تواند چشم نواز باشد .

مراحل گل آرایی تاج عروس

در این قسمت قصد داریم به آموزش تاج گل طبیعی عروس بپردازیم . فراموش نکنید که داشتن یک تاج متناسب با مدل موی شما می تواند اعتماد به نفس و زیبایی شما را در مراسم بیشتر کند و یک شب به یاد ماندنی برایتان به ارمغان بیاورد .

وسایل مورد نظر : برای درست کردن تاج عروس به وسایلی مانند قیچی ، سیم مفتول ، نوار گاترین سبز و تعدادی گل با اندازه های مختلف نیاز دارید .

  • ابتدا بهتر است که ساقه ای گل ها را بچینید . طوری که فقط یک سانت ساقه از هر گل باقی بماند .
  • سپس دور سر خود را محاسبه کنید . برای این کار از یک سانتی متر یا خط کش کاغذی استفاده کنید . سپس با استفاده از قیچی سیم مفتولی را به اندازه ی دو تا سه سانت بیشتر از اندازه ی دور سر خود ببرید . فراموش نکنید شما برای گره زدن سیم نیاز به چند سانت سیم اضافه خواهید داشت .
  • در ادامه آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس نوبت به تزیین سیم مفتولی است . برای این کار با نوار سبز گارترین دور تا دور طول سیم را بپوشانید . این کار باعث می شود که تاج گل شما زیباتر دیده شود .
  • دور سر سیم مفتول را که با نوار سبز تزیین کرده بودید ، خم کنید . یک سر آن را با چسب به بدنه ی سمت دیگر بچسبانید تا یک حلقه ایجاد شود و سر دیگر آن را به همان صورت خم باقی بگذارید .
  • در ادامه ی گل آرایی تاج عروس با گل طبیعی نوبت به چسباندن گل ها به حلقه می رسد . سعی کنید از گل های بزرگ و کوچک استفاده کنید تا نمای زیباتری به تاج خود ببخشید . همچنین بسته به سلیقه می توانید از گل های رنگی یا تک رنگ و همچنین از برگ نیز استفاده کنید .

آموزش گل آرایی دستبند عروس

اگر چه استفاده از تاج های مختلفی برای عروس ها مرسوم بوده و هست . اما به جرات می توان گفت تاج هایی که با گل ساخته می شوند ، زیبایی یک عروس را دوچندان کرده و حس شادابی خاصی دارند .

این تاج ها همچنین عطر و بوی خاصی را منتقل می کنند و ظاهری شیک و کلاسیک را به شما در مراسم هدیه می دهند . در ادامه آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس به سراغ روش هایی برای ساختن یک دستبند طبیعی برای عروس می رویم .

مراحل گل آرایی دستبند عروس

همراه با تاج عروس ، بهتر است از یک دستبند نیز برای ست کردن استفاده کرد . دستبند نیز می تواند جلوه ی خاصی به لباس و ظاهر شما در شب عروسی بدهد . در ادامه به آموزش گل آرایی دستبند عروس خواهیم پرداخت .

وسایل مورد نیاز : چسب ، قیچی ، نوار کاترین ، روبان و سیم مفتول و مچ بند مخصوص گل از جمله وسایل مورد نیاز برای ساخت یک دستبند گل می باشد .

  • از ربانی که تهیه کرده اید به اندازه ی کمی بیشتر از مچ دست ( مانند همان کاری که برای تاج انجام دادیم ) با قیچی ببرید . این کار همانطور که می دانید برای زدن گره یا پاپیون می باشد . حال روبان را با ریختن چسب روی مچ بند مخصوص به آن بچسبانید . این مچ بندها را می توانید از مغازه های مختلف خریداری کنید . سپس کمی اجازه دهید تا روبان به طور کامل به مچ بند بچسبد .
  • در ادامه آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس را با چسباندن گل ها روی سیم ادامه می دهیم .گل ها را دانه دانه برداشته و هر کدام از آن ها را روی سیم درون سیم فشار دهید تا داخل سیم برود . لازم است که قبل از این کار برای زیبایی و تمیزی بیشتر کار ساقه های گل را ببرید .
  • حال اگر دقت کنید مچ بند مخصوص دارای سوراخ های خاصی برای جاسازی سیم است . کافی است که سیم گل آرایی شده را از سوراخ های مخصوص عبور داده و در انتها دو انتهای سیم را زیر مچ بند گره بزنید .
  • در ادامه ی گل آرایی دستبند عروس با گل طبیعی قسمتی مستطیلی از روبان رو به زیر مچ بند جایی که سیم رو گره زدید بچسبانید تا سیم مشخص نباشد . این کار باعث می شود که یک دستبند تمیز داشته باشید .
  • حال در آخر برای زیبایی بیشتر می توانید در صورت نیاز برگ های سبزی که از قبل آماده کرده بودید را به سیم بچسباند . می توانید برای این کار از روش های مختلفی استفاده کنید . می توانید برگ ها را بین گل ها یا اطراف گل ها آویزان کنید .

آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس توسط تیم فلوآرت

موسسه ی گل آرایی فلوآرت با داشتن مدرک های معتبر بین المللی و مهندسی منابع طبیعی توانسته است که به عنوان اولین مرکز آموزشی گل آرایی و همچنین به عنوان یک گل فروشی در ایران به فعالیت خود ادامه دهد . شما عزیزان می توانید خرید گل آنلاین و هم حضوری نیز انجام دهید.

فلوآرت مفتخر است که انواع روش های گل آرایی در سبک های مختلف را با جدیدترین متد های روز دنیا با شما آموزش دهد . آموزش گل آرایی تاج و دستبند عروس یکی از چندین آموزش های ما بود . امیدواریم لذت برده باشید .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست