آموزش-گل-آرایی-سبد-میوه-با-گل-طبیعی

آموزش گل آرایی سبد میوه با گل طبیعی

گل آرایی سبد میوه را یکی از متفاوت ترین و سرگرم کننده ترین مشاغل می توان نام برد. هنر گل آرایی حرفه ای ساده است که اگر با آموزش صحیح در مراکز معتبر، تکرار و تمرین، خلاقیت و نوآوری همراه نباشد شما را به رضایت از نتیجه کارتان و در نهایت به موفقیت نمی رساند.

 

به گفته جرارد دی نروال : «هر گل یک روح است که در طبیعت شکوفا می شود.» آنها زمین را با رنگ های روح بخش نقاشی می‌کنند و موجب شادمانی ما می شوند. زیبایی، لطافت و ظرافت گل‌ها ما را شگفت زده میکنند.

این دلیلی زیبا برای گل آرایی سبد میوه و تقدیم آن به افراد ویژه زندگیمان است و واکنش فردی که این هدیه خاص را دریافت می‌کند با ارزش و دیدنی است.جهت خرید آنلاین گل و سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت حرفه ای ترین و به روز ترین دوره های گل آرایی را  برگزاری می نماید. برای شرکت در دوره‌های آموزش گل آرایی  می‌توانید به صورت آنلاین ثبت نام کنید.

گل آرایی سبد میوه

سبد میوه تزیین شده با گل طبیعی را می توان در تمام مراسم ها و موقعیت های زمانی به دوستان و آشنایان هدیه داد. از بردن هدیه برای عیادت از یک بیمار گرفته تا سبد میوه گل آرایی شده برای مراسم عروسی. در این مقاله سعی بر آن است آموزش تزیین سبد میوه هرچند کوتاه، خدمت شما عزیزان معرفی گردد.

هر کدام از گل ها و میوه ها نمادی هستند که دانستن آنها باعث میشود اموزش سبد میوه ارایی شما بی نقص ترین، زیباترین و پر معنا ترین گل آرایی سبد میوه با گل طبیعی باشد. اگر به دنبال آموزش این نوع از گل آرایی هستید موسسه گل آرایی فلورات یکی از بهترین ها می باشد.

تزیین سبد میوه با گل طبیعی

الاله

این گل بی نظیر در انواع رنگ ها وجود دارد و و پیام آور شادی و نیت خیر و پاک است. همچنین رنگ زرد آن به معنی گل آلاله شروع دوباره و دوستی و دوست داشتن است.

اگر می خواهید شخص مورد نظر شما از حسن نیت شما خبردار شود، دسته گلی از آلاله و میوه هایی که با نماد آن هم خوانی دارند برای او بفرستید.

آلسترومریا

نماد ثروت، خوشبختی، خوش اقبالی  و مودت است. رنگ صورتی و قرمز آن نماد گرمی و بیان محبت  نسبت به کسی است که گل را دریافت میکند و رنگ نارنجی آن به معنای سخت کوشی در مسیر رسیدن به هدف است.

ترکیب آلسترومریای زرد و سفید نماد توجه داشتن و نگرانی شما نسبت به یک بیمار است.  که با ترکیب  آلسترومریای زرد و سفید با میوه مناسب میتوانید تزیین سبد میوه با گل طبیعی را انجام دهید و با آن نگرانی و توجه خود را نسبت به بیمار ابراز کنید.

آنتوریوم

با گلهایی به شکل قلب نماد مهمان نوازی، شادی فراوان و فراوانی نعمت است. رنگ سفید نماد پاک بودن  و بی گناهی است و رنگ قرمز نماد عشق و علاقه است و رنگ صورتی نماد عشق مادرانه و اشتیاق است.

گل های آنتوریوم به گونه ای است که می توانید از این گل در جشن ها ومهمانی ها  و برای تبریک در موقعیت های ارتقای شغلی و فارغ التحصیلی استفاده کنید.

ارکیده

تمام رنگ های ارکیده نماد عشق و زیبایی هستند ولی هر رنگ آن معنای خاصی هم دارد. ارکیده ی قرمز نشان دهنده عشق، ارکیده ی سفید نماد فروتنی، ارکیده ی بنفش نشان دهنده تحسین، احترام و وفاداری و ارکیده ی زرد نماد فرح و شروع مجدد است

برای آشتی کردن و از سر گرفتن ارتباطتان می توانید از ترکیب ارکیده ی زرد و قرمز در میان گل هایتان استفاده کنید. از این گل در تزیین سبد میوه عروس ساده استفاده کنید.

استرلیتزیا (پرنده ی بهشتی)

گل صد تومانی نماد فرح و وفاداری است و دو رنگ متضاد این گل پیام آور اشتیاق و انرژی زا است. می توانید از این گل برای بروز هیجان آرزوهای خوب برای دیگران استفاده کنید. آموزش گل آرایی سبد میوه با گل طبیعی صد تومانی بسیار پر طرفدار است و با بهترین متد ها صورت میگیرد.

پیونی

گل پیونی نشان دهنده مکنت و عشق رمانتیک است. پیونی صورتی عاشقانه ترین رنگ آن است و برای دسته گل عروس و تزیین میز عروسی مناسب است.

پیونی سفید و یا صورتی کم رنگ نماد شرمندگی و پشیمانی است و رنگ قرمز پررنگ به معنای افتخار، احترام و ثروت و مکنت است.

رز

رز از دوران کهن وسیله ابراز عشق بوده و هر رنگ آن معنای ویژه خود را دارد؛ گل رز قرمز نشان دهنده عشق و احساسات زیاد است؛ رز سفید نشان دهنده پاک بودن و شروع مجدد است، رز سیاه نماد ناراحتی و غم، رز زرد نماد مودت و دوستی و شروع مجدد و رز صورتی نماد قدردانی و فرح است. غنچه ی گل رز نماد جوانی و زیبایی است.

گل آرایی سبد میوه با استفاده از انواع میوه ها

نکته جالب اینجاست که حتی میوه ها هم نماد چیزی هستند. مثلا:

انار

انار به سبب دانه های متعدد و زیادی که دارد نماد باروری و تکثیر نسل است و در دین زرتشت میوه ای مقدس می باشد و در مناسک دینی از آن استفاده می کنند.

در روم باستان انار نشان دهنده پیوند آسمانی ازدواج بوده و دخترها در شب عروسی با شاخه های نازک درخت انار خود را آراسته می کردند.

توت فرنگی

نشان دهنده عشق و شادی است و برخی از مردم باور دارند کاشتن توت فرنگی در حیاط خانه ها برکت و شگون را برای آنها در بر خواهد داشت. از این میوه در تزیین سبد میوه عروس ساده استفاده می شود.

گیلاس

گیلاس نماد حاصلخیز بودن شادمانی،جشن و پایکوبی است. گیلاس نشان دهنده زیبایی، مهربانی، فروتنی و حیا و پاکدامنی است. این میوه گزینه مناسبی برای تزیین سبد میوه ساده می تواند باشد.

آلو

این میوه و شکوفه های آن در فصل بهار نشان دهنده زیبایی و جوانی هستند.

چند نکته برای تزیین سبد میوه ساده

دانستن یک سری نکات در رابطه با تزیین سبد میوه می تواند به شما کمک کند تا سفره ای زیبا و یا هدیه ای به یاد ماندنی و خاص به عزیزانتان تقدیم کنید.

  • سبدی کوچک تر از آنچه که تصور می کنید انتخاب کنید. زیرا پر کردن یک سبد میوه ی زیادی لازم دارد. میوه های سفت تر مثل سیب را در پایین و میوه های نرم تر مثل هلو را در بالا قرار دهید.
  • میوه با کیفیت انتخاب کنید. سبد میوه ای که هدیه می دهید در همان روز استفاده نمیشود پس بهتر است تعدادی میوه نیمه رسیده هم استفاده کنید تا در روزهای آینده قابل استفاده باشند. سعی کنید میوه های که استفاده می کنید تا حد زیادی زیبا باشند. یعنی عاری از کبودی، فرورفتگی و تغییر رنگ باشند. ترکیب موز، سیب، انگور، پرتقال با مقداری میوه فصلی بسیار ترکیب عالی ای خواهد بود.
  • قبل از چیدن میوه ها در سبد تزیین حتماً آنها را به خوبی بشویید و اطمینان حاصل کنید که هیچ کثیفی ای روی میوه وجود ندارد.
  • در زمان تزیین میوه با گل طبیعی میوه توجه داشته باشید که میوه ها در ظرف موردنظرتان هرکدام ثابت و محکم سر جای خود قرار گرفته باشند تا با کوچکترین ضربه ای زحماتتان به هدر نرود.
  • میره را به صورتی جذاب و خیره کننده مانند آموزش تزیین سبد میوه شب با گل طبیعی بچینید. برای این کار کمی به خودتان فرصت دهید، ریختن میوه ها روی هم بدون هیچ ترتیبی کاری کاملاً ناشیانه و به دور از سلیقه است. بهتر است میوه ای مثل انگور باید روی میوه های دیگر و یا بر روی لبه سبد چیده و دیده شود.
  • مدرسه گل آرایی فلورآت با داشتن مربی های حرفه ای و برگزاری دوره های گل آرایی با توجه به متد های روز دنیا حرف اول را در کشور میزند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست