اهمیت-گل-آرایی-میز-بله-برون

آموزش گل آرایی میز بله برون

گل آرایی میز بله برون یکی از جذاب ترین کارهایی است که قبل از خواندن صیغه عقد باید انجام شود. حتما تا به حال چندین بار نام بله برون را شنیده اید و حتی در مراسمان آن نیز شرکت کرده اید. در این جشن خانواده داماد هدایایی را به عروس می دهند که از آن ها می توان به مواردی همچون انگشتر، چادر، کیف و موارد مشابه اشاره کرد.

 

تمامی این هدیه ها باید به سبک خودشان تزئین شوند و در نهایت به عنوان هدایای بله برون به مراسم آورده شوند. در کنار تمامی این رسم و رسومات مورد دیگری نیز اهمیت دارد و آن تزئین و گل آرایی کردن میز بله برون است. به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است، قصد داریم تا در ادامه شما را با آن آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید. اگر به دنبال یک گل فروشی آنلاین با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد.

اهمیت گل آرایی میز بله برون

فرض کنید که شما به یک مهمانی و مراسم بله برون دعوت شده اید. اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند چیست؟ قطعا میز یکی از اصلی ترین وسیله هایی است که شما به آن توجه ویژه ای را خواهید داشت. این مورد دقیقا در رابطه با جشن های شما نیز صادق است. یعنی اگر شما نیز میزبان اصلی یعنی عروس و داماد باشید، مهمان ها به میز بله برون شما نگاه ویژه تری را خواهند داشت.به همین علت باید بتوانید به زیبایی آن را تزئین کنید.

گل آرایی میز بله برون

برای گل آرایی میز بله برون راه ها و روش های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها زیبایی خاص خودشان را دارند و مناسب سلیقه های مختلف هستند. اصلی ترین گزینه ای که باعث خواهد تا میز شما زیبا و خاص جلوه کند، داشتن صبر، حوصله و خلاقیت بالا می باشد. به همین علت قصد داریم تا در ادامه شما را با سبک ها و همچنین راهکارهای مختلفی که می توانید برای گل آرایی میز بله برون و گل آرایی وسایل بله برون از آن ها بهره ببرید، آشنا کنیم. پس ادامه این مقاله را نیز دنبال کنید.

سبک هایی که می توانید در گل آرایی میز بله برون از آن ها استفاده کنید

برای موفق شدن در گل آرایی میز بله برون می توانید از سبک های مختلف بهره ببرید. هر کدام از این سبک ها تفاوت های خاص خودشان را دارند و توانسته اند مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کنند که در ادامه به معرفی چند نمونه از این سبک ها خواهیم پرداخت.

سبک روستیک

یکی از موفق ترین سبک ها در زمینه گل آرایی، سبک روستیک می باشد که در آن از گزینه هایی مانند ریسه های بلند، گلدان، گل، گلبرگ و همچنین حریر نازک بهره گرفته می شود. این تجهیزات می توانند میز  و همچنین جایگاه عروس و داماد را بسیار زیبا جلوه دهند.

سبک فانتزی

سبک فانتزی نیز طرفداران خاص خودش را دارد و در آن از بادکنک و گل استفاده می شود. بادکنک ها به صورت آرک نامنظم در جایگاه خود قرار می گیرند و برای تزئین میز نیز از گل های مختلف بهره برده می شود. همچنین رنگ بادکنک ها و گل ها در بیشتر مواقع با یک دیگر یکسان می باشند و این رنگ ها نیز می توانند با لباس عروس و داماد و همچنین کیک تولد یکی باشند.

سبک لوکس

از دیگر سبک ها که می توان از آن برای گل آرایی میز بله برون استفاده کرد، سبک لوکس بوده که توانسته محبوبیت بالایی را نیز داشته باشد. در این سبک استندهایی که مورد استفاده قرار می گیرند، به وسیله گل های مختلف تزئین می شوند و بر روی میزی که انتخاب شده، خوراکی ها و وسایل مختلفی قرار داده می شوند که آن ها هم به نوبه خود تزئین خاص خودشان را دارند.

گل آرایی وسایل بله برون

یکی دیگر از مواردی که باعث جذابیت و زیبایی میز بله برون شما می شود گل آرایی سایر .سایل روی میز می باشد که یک گل آرا با توجه به خواسته و سلیقه شما بهترین گل آرایی متناسب با گل ها فصل برای شما انجام می دهد.

فاکتورهای مهم در گل آرایی میز بله برون 

فاکتورها و پارامترهای مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها در زیبا نشان دادن میز بله برون تاثیر خاص خودشان را دارند که از آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • رنگ
  • شکل و فرم میز
  • مکان برگزاری

تزئین هر یک از این سه گزینه ذکرشده به نحوی می توانند جشن شما را تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی تان کنند که هیچوقت فراموش نکنید.

اهمیت رنگ در گل آرایی میز بله برون

رنگ یکی از مواردی بوده که اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و باید با آن توجه ویژه ای را داشته باشید. در این مورد می توانید رنگ لباس عروس و داماد را در نظر بگیرید. یکی از بهترین ایده هایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده، این بوده که رنگ لباس عروس و داماد با گل های میز بله برون ست باشد.

اینکار جلوه زیبایی را به جشن شما می دهد. البته به جای یکسان بودن رنگ ها می توانید از ایده های دیگر نیز الهام بگیرید. به این صورت که رنگ های مکمل و یا شبیه بهم را برای اینکار استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب رنگ زرد و آبی و یا زرد با بنفش تصویر زیبایی را از شما و میزتان بر جای می گذارد.

به طور کلی انتخاب هر رنگی به سلیقه شما بستگی دارد ولی به عنوان یک پیشنهاد سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که با یک دیگر در تناسب کامل باشند.

شکل میز و اندازه آن

شکل میز شما نیز یکی دیگر از موارد پراهمیت در گل آرایی میز بله برون است. منظور از شکل میز، نوع هندسه به کار رفته شده در آن می باشد. همچنین اندازه میز نیز یک نقش بسیار مهم را ایفا می کند. به عنوان مثال فرض کنید که میز بله برون شما کوچک باشد و در عوض تعداد بسیار زیادی از گل ها را برای آن استفاده کرده اید.

همانطور که حدس زدید، جلوه چندان جالبی را نخواهد داشت و آنطور که باید بر دل نمیشیند. به همین علت یک پیشنهاد برای افرادی که از میزهایی با قطر کم استفاده می کنند این است که برای گل آرایی از غنچه هایی استفاده کنند که هنوز رشد نکرده اند. البته اگر میز شما دایره ای باشد نیز این انتخاب بهترین کار می باشد.

در صورتی که میز شما بزرگ تر باشد، می توانید از تعداد بسیار زیادی گل استفاده کنید و بهره ببرید و هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. در این صورت شما دستتان باز است تا گل های زیاد و متنوعی را بر روی میز جای دهید و آن ها را به بهترین صورت خود تزئین کنید. بهترین شکل میز که می توانید برای گل آرایی میز بله برون از آن استفاده کنید، میزهایی هستند که طرح هندسی آن ها مستطیلی و یا بیضی است.

مکان برگزاری جشن

یکی دیگر از پارامترهای مهم در آموزش گل آرایی میز بله برون، مکان برگزاری مراسم است. قاعدتا هر چقدر مکان برگزاری بزرگ تر باشد، به همان اندازه نیز می توانید تشریفات و ایده های بهتری را اجرا کنید. به عنوان مثال اگر جشن شما در یک تالار برگزار می شود، این قابلیت را  خواهید داشت تا از میزهای بزرگ بهره ببرید.

در حالی که برگزار کردن جشن بله برون در خانه نمی تواند آنطور که باید دست شما را باز بگذارد ولی در هر صورت با داشتن کمی خلاقیت می توانید میز کوچکتان را با غنچه های ریز و خوش رنگ تزئین کنید.

بهترین راهکار برای تزئین میز بله برون چیست؟

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد راهکارهای مختلفی برای گل آرایی میز بله برون وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند زیبایی خاص خودشان را داشته باشند. یکی از بهترین ایده هایی که هر فردی می تواند از آن استقبال کند، این بوده که کار تزئین و گل آرایی را به یک مجموعه تشریفاتی بسپارند. این کار مزیت های زیادی را با خود به همراه داشت. به عنوان مثال نگرانی عروس و داماد درباره روند تزئین کم خواهد شد و دیگر خیالشان بابت داشتن یک میز متفاوت و جذاب راحت خواهد بود.

مجموعه های تشریفاتی مختلفی وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. از بهترین مجموعه های فعال در این زمینه می توان به آموزشگاه گل آرایی فلوآرت اشاره کرد که تا به حال گل آرایی مراسمات عروسی، نامزدی و بله برون زیادی را انجام داده است و در این راستا توانسته رضایت آن ها را نیز به دست بیاورد. البته این تنها خدمات موجود نمی باشد و زمینه های کاری گسترده تری را دارد. گل آرایی میز سمینارها و همایش ها و گل آرایی میز ترحیم نمونه ای از آن ها هستند.

همچنین این مجموعه هنرآموزهای بسیاری را در این زمینه پرورش می دهد و آموزش های لازم را در جهت گل آرایی میز بله برون و موارد مشابه به آن ها ارائه می دهد. به همین علت اگر می خواهید در این زمینه هنر زیادی را به دست آورید، پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره هایی است که همراه با خود خلاقیت و نوآوری و در نهایت موفقیت را دارد.

هزینه گل آرایی میز بله برون

قیمت گل آرایی میز بله برون با توجه به نوع گل هایی که استفاده می شود به تعداد گل بستگی دارد شما عزیزان اگر به دنبال یک گل آرایی حرفه ای می گردید بهترین گزینه برای شما موسسه گل آرایی فلوآرت می باشد.

سخن آخر 

در این مقاله به بررسی گل آرایی میز بله برون پرداخته شد. تزئین و گل آرایی میز همراه با خود نکات مختلفی را دارد که توجه به هر کدام از آن ها اهمیت خاص خودش را دارد. همچنین از آنجایی که مهمانان به میز بله برون توجه بسیار زیادی را دارند، باید دقت بیشتری را برای آن به کار بگیرید تا نه تنها بتوانید فضا را برای خودتان خاص کنید، بلکه یک تزئین به یادماندنی را برای مهمانان فراهم کنید. مدرسه گل آرایی فلوآرات در زمینه آموزش گل آرایی میز بله برون با برگذاری دوره های حضوری  و آنلاین به شما عزیزان به روز ترین متد های گل آرایی را آموش می دهد.

3.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست