گل-آرایی-میز-تولد

آموزش گل آرایی میز تولد

همه افراد بی صبرانه انتظار روز تولد خود را می کشند. مهم نیست چند سالتان است، دسته گل های تولد، حس خاصی را در شما به وجود می آورند. اگر جشن تولد مربوط به شخصی است که عاشقش هستید، بی صبرانه می خواهید که جشن تولد ماندگاری برایش رقم بزنید. با راهنمایی هایی که در این مقاله در مورد گل آرایی میز تولد به شما ارائه می دهیم، جشن تولد خاطرانگیزی را برای عزیزانتان رقم بزنید.

در زمان تولد وقت زیادی را برای تزئین دکوراسیون تولد صرف می کنید، زیرا می خواهید جشنی بی همتا را برای عزیزانتان رقم بزنید. شما هر چقدر هم که کیک و تنقلات گوناگون را قرار دهید و به تزئین خود میز توجه نکنید، جشن چشمگیری را ارائه نخواهید کرد. فقط چند دقیقه ای وقت نیاز دارید تا به میزآرایی بپردازید.

یکی از موارد مهمی که در هنگام میزآرایی تولد باید به آن توجه کنید انتخاب تم مناسب مخصوص دختر یا پسر است. بعد از اینکه تم مناسب را انتخاب کردید می توانید به تزئین میز اقدام کنید. اگر جشن تولد کودکتان است استفاده از شکلات های رنگی، کاپ کیک ها، میوه های خوشمزه فصل، بستنی و نوشیدنی ها برای جشن تولد توصیه می شود.

یکی دیگر از ایده های خلاقانه قرار دادن عکس های همه تولدهای فرزندان پشت میز است. همچنین می توانید عکس های مختلفی را از کودکتان را روی بادکنک که با گاز هلیوم پر شده اند، بچسبانید.  این بادکنک ها را می توانید در اطراف میز قرار دهید و یا عکس ها را در قاب هایی در زمینه پشت میز قرار دهید.

مدرسه فلوآرت یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه گل آرایی و آموزش انواع دوره های گل آرایی می باشد. جهت خرید انواع دسته گل های زیبا نیز می توانید به گل فروشی در جردن مراجعه بفرمایید.

استفاده از گل های طبیعی برای میز تولد

اگر جشن تولد برای فردی بزرگسال است می توانید برای تزئین از تورهای رنگی، شمع های تزئینی، گلبرگ و یا گل های مصنوعی و تزئینی یا گل های طبیعی استفاده کنید. همچنین می توانید برای تزئین میز از تنقلات وشیرینی هایی که به رنگ زمینه تم بزرگسال است استفاده کنید. یکی از بهترین چیزها برای تزئین میز تولد فینگرفودها هستند. این غذاهای خوشمزه را با رنگ های مناسب با زمینه تم انتخابی تولدتان تزئین کنید و روی میز بگذارید. برای پذیرایی با نوشیدنی از لیوان های کریستالی بلند استفاده کنید. هارمونی رنگ ها تأثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت میز مهمانی  دارد. پس در انتخاب رنگ ها حساسیت لازم را به خرج بدهید. یکی از این رنگ ها آبی کبالت است که می تواند رنگی لوکس و بی نظیر برای یک تولد اشرافی باشد.

 

میز جشن تولد الهام گرفته از طبیعت

اگر رنگ سبز به شیوه ای طبیعی در میز مهمانی قرار بگیرد یک رنگ کاربردی است. اگر علاقه مند به این گونه طراحی هستید، سعی کنید که رنگ حقیقی طبیعت را به کار ببرید، به عنوان مثال؛ میوه های سبز رنگ را به صورت عمودی در وسط میز قرار دهید و در اطراف آن از رنگ های خنثی استفاده کنید.

زیبایی رنگ صورتی

 در مهمانی های زیادی از این نمای شیرین استفاده نمی شود.  در تولد یک دختر کوچک، با استقبال از بهار این رنگطراوت خاصی را به مهمانی خواهد بخشید. دکوراسیون خود را با تعدادی رنگ دیگر در زیر و رو­به­روی دید برای حداکثر تأثیر به کار ببرید . این فانوس های کاغذی بزرگ و توپ های ساخته شده از دستمال کاغذی به گونه ای زیبا با میز تناسب دارند.

میز مهمانی با پارچه های ابریشمی به شکل دامن

در حالی که از نظر عکاسی ثابت شده است که میز جشن  با طراحی به شکل رنگین کمان دامنی فوق العاده است، به راحتی می توانید درطراحی این گونه میز از هر طرح رنگی استفاده کنید و ابعادی از رنگ و حجم را به شکل دلخواه به کارببرید.

گل آرایی میز تولد

میز جشن ارگانیگ

میز ارگانیگ یک ایده شگفت انگیز برای نوشتن اسم صاحب جشن در یک مهمانی تولد یا قرار دادن گزینه های دسر روی میز مخصوص دسر و یا هر میز میهمانی که در آن چیزی نیاز به برچسب زدن دارد است. با شکل قراردادن خزه ها روی صخره ها یک محیط جذاب، طبیعی و ارگانیک را فراهم می کنید.

گل آرایی میز تولد

 میز جشن سیاه و سفید: فانتزی کلاسیک

غالباً کیک گران قیمت نمی تواند یکی از مؤلفه های اصلی یک میز مهمانی فانتزی و کلاسیک باشد، اما همه چیزها یک اولین بار دارند. کیک را روی دسته بلند و پالت رنگی راه راه  قرار دهید. استفاده از حیوانات سرگرم کننده فلزی را در سراسر میز فراموش نکنید!

 استفاده از خاطرات تولد

روی دیواری که میز را کنارش می گذارید چندتا از عکس های تولد را برای شادابی مهمانان قرار دهید. میهمانان دوست دارند عکسهای تولد دختر یا پسر را ببینند، همچنین، در پایان مهمانی می توانید عکس ها را در آلبوم عکس ها بگذارید و همین عکس های خودشان هدیه ای بی نظیر هستند. شکل و عملکرد همیشه موجب خوشحالی همه می شود.

گل آرایی میز تولد

میز جشن ساده تنها با شیرینی

برای بسیاری از میزبانان مهمانی، موفقیت میز مهمانی بیشتر مربوط به غذاهایی است که خودشان به میز دکور می بخشند. این استراتژی ساده روشی عالی برای نمایش چیزهای خوب، درجه یک و کاملاً خوشمزه است.

گل آرایی میز تولد

 میز تولد پری دریایی

اولین مرحله مانند همه انواع میزهای مخصوص جشن تولد انتخاب تم مناسب جشن است. انتخاب تم شامل رنگ مناسب برای همه وسایل مورد نیاز دکوراسیون اعم از بادکنک گرفته تا بنر و کیک می شود. در کنار وسایل معمول تولد می توانید از برخی عناصر دریایی مانند: صدف و شن، ماسه و ستاره های دریایی استفاده کنید.

میز تولد با مضمون آسیا

دقت و تقارن نامی برای این میز میهمانی با مضمون آسیایی است. به طور خاص، شیرینی های کیمونو در صفحه های سفید مربع ساده بسیار فوق العاده هستند. و البته شکوفه های گیلاس ژاپنی هم حیرت انگیز هستند.

تزئین میز تولد با شمع

برای این نوع دکور به شمع های زیادی در انواع و رنگ های مختلف احتیاج خواهید داشت. از شمع های کوچک برای نشان دادن سن صاحب تولد استاده کنید. اولین کاری که باید بکنید انتخاب تم است و سپس با ایده های گوناگون شمع ها را طبق تم انتخابیتان بچینید.

میز تولد بادکنکی

بی شک بادکنک ها ساده ترین راه برای تزئین میز جشن تولد هستند و علاوه بر این هزینه زیادی هم نمی برند. بادکنک ها رنگارنگ، مخصوص جشن و متعادل کننده هستند. بادکنک ها وسایل بی نظیری برای دکور هستند.

گل آرایی میز تولد

گل آرایی میز تولد کودک

میز تولدی که برای بچه ها گل آرایی می شود باید متناسب با سن و روحیات آن باشد و از گل های رنگی رنگی با تم شاد استفاده شود. مجموعه فلوآرت از بهترین متد های روز دنیا برای گل آرایی میز تولد کودک دلبندتان استفاده می کند تا شبی به یاد ماندنی داشته باشید.

آموزش گل آرایی میز تولد

مدرسه گل آرایی فلورات در زمینه آموزش انواع گل آرایی حرف اول را در ایران و تهران می زند. جهت کسب اطلاع از زمان برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

گل آرایی میز تولد

نمونه گل ارایی میز تولد

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت اولین مدرسه گل آرایی ایران می باشد که با مدیریت سرکار خانم مهندس هاله اعتصام یزدانی در سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. این مجموعه علاوه بر گل آرایی میز تولد در زمینه های گل آرایی دسته گل زر عروس، گل آرایی به سبک اروپایی با متد های رز دنیا، گل آرایی کیک تولد فعالیت دارد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست