آموزش-گل-آرایی-میز-نامزدی

آموزش گل آرایی میز نامزدی با طرح های خاص و بی نظیر

یکی از مراسم های خاطره انگیزی که هر یک از افراد می توانند آن را تجربه کنند؛ جشن نامزدی می باشد که شما می توانید با آموزش گل آرایی میز نامزدی لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای عروس و داماد مجلس فراهم سازید تا بدین ترتیب هر بار با نگاه کردن به تصاویر موجود در آن حس و حال خوبی وجود آن ها را در بر گیرد.

 گل آرایی و تزئین جزء جدا ناپذیر جشن های ایرانی می باشد. مراسمات شادی در کشور ما از تنوع بالایی برخوردار است. برای مثال: پس از مراسم خواستگاری تا زمان برگزاری جشن عروسی چندین جشن برای عروس و داماد شکل می گیرد.

مسلما برگزاری جشن شادی خصوصا زمانی که مرتبط با مسئله ازدواج باشد؛ در این صورت است که زیبا سازی وسایل، هدایا و مکان برگزاری مراسم جشن از اهمیت و ارج و قرب بیشتری برخوردار خواهد بود. همان طور که می دانید یکی از مراسمات مهم که در فاصله خواستگاری تا عروسی برگزار می شود؛ جشن نامزدی می باشد.

در جشن نامزدی یکی از مواردی که تزئین آن مورد توجه مهمانان قرار می گیرد؛ گل آرایی میز نامزدی می باشد. به همین منظور در ادامه مطلب با آموزش گل آرایی میز نامزدی بیشتر آشنا می شوید تا با ارائه نکاتی که در خصوص آموزش گل آرایی میز نامزدی ارائه می شود؛ بتوانید نسبت به این کار اهمیت بیشتری قائل شده و یادگاری خاصی را برای خود به ارمغان بگذارید. آموزشگاه گل آرایی فلوآرت آمادگی جهت کافی جهت انجام تمام گل آرایی های شمارا در برگزاری بهترین مراسم دارد.

نکات مورد توجه در آموزش گل آرایی میز نامزدی

نامزدی اولین جشنی است که برای عروس و داماد برگزار می شود. به همین جهت اغلب آن ها تمایل دارند این جشن خاطره انگیز را رویایی و بی نظیر و بی هیچ کم و کاستی برپا کنند تا با یاد آوری خاطرات آن قند در دل هایشان آب شود. مسلما توجه به موارد تزئینی از جمله آموزش گل آرایی میز نامزدی از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل است که امروزه در جای جای این سرزمین دوره های خاصی را به منظور آموزش گل آرایی میز نامزدی نیز نظر طراحان و ایده پردازان مختلفی برگزار می کنند تا این سنت پسندیده و لحظات شیرین و ماندگار را بتوان بهتر در اذهان همدیگر تثبیت نمود.

برای آموزش گل آرایی میز نامزدی موارد و نکات بسیاری وجود دارد که با توجه و تکیه بر آن ها قطعا یک میز فوق العاده زیبا طراحی می شود. از جمله نکات مورد نظر در راستای آموزش گل آرایی میز نامزدی می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

توجه به رنگ ها: برای گل آرایی بهتر است به ترکیب رنگ ها توجه ویژه ای داشته باشید. اول از هر چیزی به ترکیب رنگ لباس عروس و داماد توجه کنید.  اینکه شما رنگ گل های به کار برده شده در گل آرایی را با لباس عروس و داماد ست کنید؛ کار خیلی بزرگ و خاصی انجام نداده اید. ست کردن گل های میز با لباس عروس و داماد ساده ترین راه آموزش گل آرایی میز نامزدی می باشد. راه دیگری که برای انتخاب رنگ گل وجود دارد؛ تناسب سازی رنگ ها می باشد. برای مثال: وقتی لباس عروس و داماد لیمویی رنگ یا زرد رنگ است؛ رز آبی گزینه خوبی برای گل، گل آرایی شما خواهد بود. نمونه از جمله دیگر ترکیب رنگ های هر رنگ می توان به ترکیب هر رنگی با رنگ های سفید، مشکی، طلایی و نقره ای اشاره داشت. اصولا تمامی رنگ ها در کنار مشکی و یا سفید زیبا به نظر می رسند. برای مثال: در این حالت رنگ ثابت شما سفید یا مشکی بوده و رنگ دوم ست با لباس و وسایل عروس و داماد انتخاب شود. گاهی برای آموزش گل آرایی میز نامزدی از چند رنگ هم طیف با یکدیگر استفاده می شود که در کنار یکدیگر نمای خاص و زیبایی را نمایان می کند. برای مثال: رنگ های زرد، نارنجی، قرمز و آجری در کنار یکدیگر جلوه ای خاص دارد. البته انتخاب این طیف رنگ بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.

شکل و اندازه میز: شکل هندسی  و اندازه میز برای انتخاب گل اهمیت دارد و حتما توجه به این نکته ضروری است. قطعا برای یک میز گرد کوچک از گل هایی با سایز بزرگ و یا کشیده استفاده نمی شود. برای این دسته از میزها یعنی میز هایی با قطر کم و دایره ای بهترین انتخاب غنچه های کوچک و زیبا می باشد. حتی اگر شما بهترین تناسب را برای انتخاب رنگ گل آرایی خود برگزیده اید؛ اما در صورتی که به اندازه میز خود و تناسب آن با سایز گل ها توجه نکنید قطعا نتیجه مطلوب و دلخواه خود را به دست نخواهید آورد. بهترین شکل هندسی برای گل آرایی میز اشکال کشیده و بزرگ مثل بیضی و مستطیل هستند. انتخاب گل برای یک میز بزرگ محدودیتی در اندازه نداشته و شما می توانید برای گل آرایی از چندین گل در سایز های مختلف استفاده کنید و همین موضوع می تواند سبب زیبایی دوچندان نتیجه کار شما شود.

مکان برگزاری مراسم جشن نامزدی: این که شما چگونه و در کجا قصد برگزاری جشن نامزدی دارید؛ در آموزش گل آرایی میز نامزدی شما موثر است. جشن نامزدی شما اگر در تالار برپا شود؛ قطعا شما  در تالار می توانید از یک میز بزرگ بهره بگیرید که با گل های درشت و مختلف و متنوع تزئین شده است. اما قاعدتا برگزاری جشن نامزدی در خانه برای شما محدودیت هایی نیز به همراه دارد. با توجه به اینکه فضای داخلی خانه نسبت به تالار محیطی کوچک تر است؛ باعث می شود که انتخاب شما ناخواسته یک میز کوچک باشد که با غنچه هایی زیبا از انواع رنگ های رز تزئین شده باشد.

وسایل مورد نیاز برای یک گل آرایی بی نظیر

همگی ما می دانیم برای آموزش گل آرایی میز نامزدی تنها گل کافی نیست و ما وسایل زیادی نیاز داریم تا یک میز شیک و به یاد ماندنی را طراحی کنیم. بهتر است قبل از شروع به کار و رسیدن روز موعود تمامی موارد مورد نیاز را فهرست گیری کرده و با دقت و وقت کافی خریداری کنیم. برای مثال: شما ممکن است به یک رو میزی شیک نیاز داشته باشید. توجه داشته باشید که این رومیزی می تواند حتی یک تور رنگی یا ترمه باشد. این که رومیزی شما چگونه و از چه نوعی باشد؛ کاملا سلیقه ای است و همچنان به مواردی نظیر رنگ گل، جنس میز و … نیز بستگی دارد. پس از خرید رو میزی نوبت به خرید شمع ها و ریسه های مورد نیاز می رسد. البته این موارد از واجبات آموزش گل آرایی  میز نامزدی محسوب نمی شوند؛ اما حضور آن ها ظهور گل ها را زیباتر می کند.

آموزش گل آرایی میز نامزدی با طراحی های خاص

برای گل آرایی میز نامزدی شما می توانید دیزاین و طراحی میز نامزدی خود را به یک تشریفات واگذار کرده که به خوبی آموزش گل آرایی میز نامزدی و دوره های مختلف آن را دیده است تا بدین تربیت بتوانید خیال خود را راحت و آسوده خاطر کنید. راه دیگری برای دیزاین میز نامزدی وجود دارد؛ دست به کار شدن خود شما می باشد تا با  توجه به آموزش گل آرایی میز نامزدی خودتان شخصا با توجه به ایده های بکر و سلیقه های مختلف و خاصی که دارید؛ شروع به گل آرایی میز نامزدی کنید. البته بهتر است این کار را به یک شخص خوش سلیقه، خوش ذوق و با حوصله بسپارید تا نتیجه بهتر و دلچسب تری را به دست آورید. برای آغاز کار بهتر است یک رومیزی مناسب روی میز خود پهن کنید. این رومیزی می تواند یک تور ساده شاین دار باشد. دور تا دور میز را یا شاید بهتر است بگوییم تمام میز را جزء محل قرار گرفتن هدایای داماد و کیک نامزدی پر از گل کنید. می توانید شمع یا شمعدانی ها را روی گل ها یا دور کیک قرار دهید. اگر در اطراف میز فضای کافی وجود دارد؛ می توانید تور شاین دار بلندی روی میز قرار دهید به طوری که تا روی زمین کشیده شود. در این حالت قرار دادن گلبرگ یا شمعدان هایی بلند می تواند زیبایی این دیزاین را مضاعف کند. البته قرار گیری هر شی تزئینی دیگری که باب سلیقه شماست می تواند این طراحی را جذاب تر کند. اینکه چه وسایلی روی میز نامزدی قرار بگیرد؛ بستگی به رسم و رسوم هر منطقه دارد. اما دیزاین میز نامزدی موضوعی کاملا سلیقه ای و شخصی می باشد.

سخن آخر در خصوص آموزش گل آرایی میز نامزدی

سرآخر در نظر داشته باشید که هر چند در دوره های آموزش گل آرایی میز نامزدی نمونه ها و طراحی های خاص زیادی را به شما آموزش می دهند که شما می توانید از وجود هر یک از آن ها به خوبی بهره مند شوید؛ ولی به طور کلی در نظر داشته باشید که انتخاب گل آرایی میز نامزدی کاملا بستگی به سلیقه شما و علاقه عروس و داماد دارد و شما می بایست این نکته را در نظرداشته باشید.

به طور مثال: اگر عروس مورد نظر عاشق و شیفته گل رز می باشد؛ شما با در نظر گرفتن این مسئله می بایست در آموزش گل آرایی میز نامزدی این نکته را در نظرداشته باشید که بیشتر از گل رز استفاده کنید و حسابی عروس خانوم را در روز نامزدی خویش هیجان انگیز کنید.

ضمن اینکه می توانید تمامی نکات مربوط به آموزش گل آرایی را نیز در نظر داشته باشید؛ ولی به طور کلی معمولا خانم ها ایده ها و طرح های بکر زیادی در سر دارند که شما می توانید از هر یک از دختر خانم های اطراف خود ایده پردازی کنید و ایده های آن ها را در گل آرایی میز نامزدی پیاده سازی کنید.

موسسه گل آرایی فلوآرت دارای چندین سال سابقه کاری در زمینه گل آرایی می باشد. این مجموعه دارای مبریان و کادر باتجربه و حرفه ای می باشد که از به رز ترین تکنین های گل آرایی استفاده می کنند. شما عزیزان می توانید خرید گل آنلاین و هم حضوری نیز انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست