بوی گل

بوی کدام گلها شما را شاد می کند؟

بوی گل ها شما را خوشحال می کند؟
علم و تجربه ثابت کرده است استشمام عطر گل باعث ایجاد حس شادی و سر زندگی در ما میشود.میخواهید بدانید چرا؟

یک تیم از متخصصان دو آزمایش روی افراد مختلف انجام دادند، هر دو آزمایش نتایج قابل توجهی نشان دادند. هر یک از این آزمایشات نشان می دهد که گل ها نقش مهمی در بهبود وضعیت ذهنی و روحی کسانی که در اطراف آنها هستند دارد. این احساس تا مدت طولانی پس از خرید گلها یا حتی هدیه دادن آن نیز نیز در ما ماندگار است، نگهداری و پرورش گل و گیاه در محیط کار و زندگی می تواند به طور قابل توجهی منجر به سلامت فرد شود.

عطر کدام گل ها شما را شادتر و سر زنده تر می سازد؟

اگر چه تحقیقات نشان می دهد که تقریبا تمام گونه های گل تاثیر مثبتی بر سلامت روح و روان ما دارد، اما تعدادی از گونه ها وجود دارند که از دیگر گل ها پیشی می گیرند.

 

بابونه

ترکیب رنگ زرد و سفید این گل زیبا در نگاه اول در شما حس شور و شعف ایجاد میکند.نگهداری و پرورش این گل در خانه یا حیاط منزلتان با عطری گرم و دلپذیرحتما برای شما خوشایند خواهد بود.

 

نیلوفر

عطر این گل زیبا و محصور کننده که نماد پاکی و معنویت است میتواند در شما حس خوب و سرزندگی ایجاد کند.

لاله عباسی 

به نظر می رسد که یکی از پرطرفدار ترین المنتهای موجود است، این دسته از لاله ها قطعا با وجود فصل کوتاه خود، یک گل پرطرفدار هستند. آنها در عصر شروع به عطر افشانی میکنند که بوی دلپذیر آن ها تا پاسی از شب در محیط باقی میماند.

گلایول

این گونه گل در تابستان رشد میکند.آن ها گل های جذاب و معطری هستند که میتوانند به طور تضمینی حس شادی را به شما القا کنند اما متاسفانه در سال های اخیر محبوبیت خود را به عنوان یک گل خانگی یا یک هدیه در کشور ما از دست داده اند.


رز

دریافت یک دسته گل رز با عطری دلپذیر از یک دوست یا عزیز به عنوان هدیه میتواند حس خوب و خوشایندی را در ما ایجاد کند.پرورش یک درخت گل رز در باغ یا حیاط خانمان یک راه عالی برای طولانی شدن این احساس است. آنها در شکل های مختلف، سبک ها و رنگ ها در دسترس هستند و هر نوع انها دارای معنی متفاوتی است. صورتی احساسات را نشان می دهد، در حالی که زرد به معنای دوستی است، و قرمز نماد عشق است.

نرگس

این گل زیبا و درخشان به عنوان بهترین گل برای افزایش حس شادی و بهتر شدن حالت روحی مردم نامگذاری شده است. ترکیب رنگ زیبای این گل به علت وجود رنگ زرد میتواند برای شما نشاط آور باشد.برای اینکه هر روزتان را پر انرژی شروع کنید یک گلدان از گل های نرگس تهیه کنید و در خانه خود قرار دهید و یا میتوانید آن ها را در باغچه خود پرورش دهید و هر بهار با رایحه خوش این گل محل زندگی خود را معطر نمایید.

ادریس

این گونه ها یک گزینه فوق العاده دیگری برای بسیاری از موارد، از جمله هدیه به عزیزان و مراسم عروسی هستند. آنها در رنگ های مختلف موجودند، شامل آۤبی، صورتی، سفید و بنفشی هیجان انگیز. آنها همچنین دارای خواص بسیار آرام بخشند که باعث می شود علاوه بر عطری دلپذیر زیبایی بصری خاصی نیز به محل زندگی شما ببخشند.


مریم

اگر می خواهید هنگامی که به منزلتان باز میگ ردید حسی شادی بخش توام با انرژی مثبت را تجربه کنید یک دسته گل مریم تهیه کرده و در خانه نگهداری کنید.عطر این گل که جز معطر ترین و پر طرفدار ترین گل های جهان است تمام طول روز حس سرزندگی را در شما زنده نگه میدارد.

یاس

یکی از خوشبوترین گل ها.با شاخه های بلند و برگ های سبز رنگ و گلهایی کوچک وسفید. بوی شیرین گل یاس تسکین دهنده اعصاب و آرامش بخش می باشد. از رایحه خوش این گل در تهیه عطر و ادکلن استفاده می شود.


گل ها و گیاهان جز کوچیک ترین چیز ها در زندگی ما هستند که به راحتی میتوانند حس شادی و خوشبختی را در ما ایجاد کنند.نگهداری گل و گیاه علاوه بر باغچه و منزلمان هدیه ای عالی برای تمام مناسبت ها میباشد که میتواند سرزندگی و انرژی مثبتی را به طرفمان القا کند.
.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشته‌های پیشین
آموزش گل آرایی در مدرسه گل آرایی فلوآرت
نوشته‌ی بعدی
معنی انواع رنگ گل های رز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست