گل آرایی مجالس (7)

خدمات گل آرایی مجالس در تهران

موسسه گل آرایی و خدمات گل آرایی فلوآرت با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت، با هدف آموزش گل آرایی، تجهیز و برگزاری انواع همایش ها، سمینارها، مجالس نامزدی ، عروسی ، ترحیم، تولد و جشن ها و میهمانی ها شروع به کار کرده و امروزه بعد از گذشت 10سال و پس از برگزاری صدها پروژه گل آرایی بزرگ در جای جای پایتخت، به نامی آشنا و معتمد نزد همشهریان عزیر و مشتریان وفادار خود تبدیل شده است.

از دیگر فعالیت های این مجموعه انجام پروژه های گل آرایی در صدا و سیما، هتل پارسیان استقلال، هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان اوین، برج میلاد، سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی، سالن اجلاس سران، تالار وحدت و … می باشد.

گل آرایی مجالس (4)
گل-آرایی-جشنواره-فیلم-فجر-(15)
گل آرایی چشن ها

در حال حاضر این موسسه به عنوان اولین مرکز تخصصی برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزش گل آرایی در ایران مشغول به فعالیت می باشد و همچنین با داشتن بیست پرسنل آموزش دیده و مجرب آمادگی اجرای تمام پروژه های گل آرایی را دارد.

موسسه گل آرایی فلوآرت با بهره مندی از لوکس ترین، به روز ترین و مرغوب ترین گل ها و تجهیزات و همچنین در با اختیار داشتن مجرب ترین و تخصصی ترین تیم اجرای خدمات گل آرایی، افتخار دارد تا مجری صفر تا صد انواع همایش ها و مجالس شما باشد.دمات گل آرایی

خدمات گل آرایی مراسم و دیزاین محل مراسم

مشاوره جهت انتخاب گل در مراسم و تناسب رنگ گل با تم مراسم

*** گل آرایی میز مدعووین

*** گل آرایی جایگاه عروس و داماد

*** گل آرایی سفره عقد

*** گل آرایی محوطه باغ

*** گل آرایی ورودی مدعووین

*** گل آرایی ماشین عروس

*** گل آرایی دسته گل عروس

*** گل آرایی مراسم ترحیم

*** گل آرایی میز شام

*** گل آرایی متفاوت شمعدان ها

*** گل آرایی همایش ها و سمینارها

*** گل آرایی مراسم عروسی

*** گل آرایی مراسم عقد

*** گل آرایی مراسم نامزدی

*** گل آرایی مراسم تولد

گل آرایی مجالس عروسی

گل آرایی یکی از مهم ترین بخش های تشریفات عروسی است چرا که یک گل آرایی دقیق و زیبا هنگام عروسی به برگزاری مراسم عروسی به بهترین نحو کمک کرده و موجب می شود که زحمات گروه ارائه دهنده خدمات گل آرایی مجالس عروسی از جمله خدمات عروس و داماد، نورپردازی و بخصوص دیزاین عروسی بهتر بنظر آیند و علاوه بر این کمک بزرگی هم به زیباتر شدن محیط عروسی و آرامش هر چه بیشتر مهمانان می کند.

گل آرایی مجالس
گل آرایی مجالس
گل آرایی مجالس عروسی

خدمات گل آرایی مجالس موسسه گل آرایی فلوآرت با وقوف به اهمیت این موضوع ضمن طراحی دیزاین های گل آرایی به بهترین نحو ممکن، اقدام به تحقیق و جمع آوری شکیل ترین و بروزترین الگو های تزئین گل در ایران و سایر نقاط جهان نموده تا با الهام گرفتن از جدیدترین مدل ها و مطابقت با سلیقه مجالس ایرانی، بهترین شیوه ها و الگوهای گل آرایی متناسب با هر مجلس را عرضه کند. دقت و ظرافت بکار رفته درگل آرایی و رنگ آمیزی مجالس در هر مهمانی باعث تمایز و منحصر بفرد شدن هر مراسم می شود و در ضمن شکوه خیره کننده آن روز عکس های زیبا وخاطره انگیزی بجا خواهد گذاشت.

تزئین فضا و محیط اهمیت زیادی در برگزاری تشریفات مجالس دارد. استفاده از تکنیک های گل آرایی مدرن و یا ساده در این زمینه می تواند به طراحان کمک بسیار زیادی کند. گل آرایی عروسی بخش مهمی از بار زیبایی مجالس عروسی را به دوش می کشد و در قسمت های مختلف تالار پذیرایی انجام می شود که عبارتند از: گل آرایی میز مدعوین، گل آرایی فضای ورودی تالار یا باغ عروسی، گل آرایی فضای داخلی برگزاری جشن و یا سایر فضاهای مورد نظر عروس و داماد.

خدمات گل آرایی

گل آرایی سفره عقد

امروزه از گل آرایی با گل طبیعی در بیشتر مجالس نظیر مجلس عروسی برای تزیین سالن، میز و صندلی ، جایگاه عروس و داماد و جایگاه کیک عروسی و میز شام استفاده می شود. یکی از مهم ترین موارد گل آرایی تشریفات مجالس, سفره عقد محسوب می شود، سفره عقد نیز هرطور که باشد بی شک نیاز به گل آرایی برای جلوه بیشتر دارد، اغلب عروس و داماد ها مشتاق هستند که سفره عقدی بی نظیر با تشریفات مجالس داشته باشند و گل آرایی سفره عقد نقشی اساسی در این زیبایی و خاص بودن آن دارد. مطمئنا کمتر کسی نسبت به این مسئله بی توجه است چون می توان سفره را با هزینه ای مقبول و با استفاده از گل های طبیعی زیبا و تازه به زیباترین و با شکوه ترین شکل ممکن تبدیل کرد.

در طراحی و گل آرایی سفره عقد سعی می شود با استفاده از گل های طبیعی، تور و حریر و مروارید و شمع و کریستال و… تزیین وسایل و اجزای سفره را کامل کرد تا زیبایی آن دو چندان شود.

با توجه به فصل ، می توان گل های متنوعی برای طراحی و گل آرایی سفره عقد انتخاب کرد اما معمولاً از گل رز ، گل لیلیوم ، گل شیپوری ، گل مریم ، گل ارکیده و گل لیسیانتوس استفاده می شود.

موسسه گل آرایی
گل آرایی مجالس
گل آرایی مجالس

گل آرایی مراسم عقد و عروسی ، دسته گل عروس و ماشین عروس ، میز و ورودی ها ، گل آرایی مراسم ترحیم ،سمینار ، همایش ها و … همه از خدمات گل آرایی موسسه گل آرایی فلوآرت می باشد که یکی از بزرگترین موسسات گل آرایی در ایران در زمینه گل آرایی مراسم ها و مجالس می باشد و تمامی تزئینات با گله ای تازه و طبیعی صورت می گیرد.

گل آرایی مراسم عروسی از یک پکیج کلی شامل ، مسیر ورودی ، میز میهمانان ، جایگاه عروس و داماد و میز شام که با توجه به سلیقه شما و محیط از نظر رنگ بندی و نوع گل ،تشکیل می گردد.

خدمات گل آرایی

گل آرایی تالار عروسی

یکی دیگر از خدماتی که موسسه گل آرایی فلوآرت ارائه می دهد خدمات گل آرایی سالن عروسی است. گروه گل آرایی فلوآرت با داشتن تیمی برجسته، حرفه ای و با تجربه و با داشتن طراحان حرفه ای، انواع گل آرایی سالن عروسی را ارائه می دهد.

خدمات گل آرایی

خدمات گل آرایی ماشین عروس

یکی دیگر از خدمات گل آرایی موسسه فلوآرت گل آرایی ماشین عروس می باشد. گل آرایی و تزیین ماشین عروس یکی از مهمترین کارهای یک مراسم عروسی می باشد که نیاز به داشتن سلیقه خیلی عالی و حرفه ای بودن در این زیمنه می باشد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه از گل آرایی ماشین عروس نکات و تکنیک های زیادی باید استفاده شود که مستلزم داشتن تجربه کافی در این زمینه می باشد. تیم تخصصی گل آرایی موسسه فلوارت یکی از بهترین و متبحرترین تیم در زمینه گل آرایی ماشین عروس می باشد.

گل آرایی ماشین عروس

خدمات گل آرایی

خدمات گل آرایی عروس

برای برگزاری یک مراسم با شکوه عروسی نیاز به رعایت تمامی نکات حرفه ای گل آرایی در تمامی زمینه ها  می باشد. از قبیل این موارد می توان به گل آرایی دسته گل عروس ، گل آرایی میز عروس و داماد و حتی گل آرایی لباس عروس اشاره کرد. گروه فلوآرت با داشتن تجربه سالیان دراز در امر گل آرایی مجالس یکی از بهترین گزینه ها جهت ارائه خدمات گل آرایی عروس در تهران می باشد.

آموزش گل آرایی دسته گل عروس

خدمات گل آرایی جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد در مراسم های عروسی مرکز توجه است. این قسمت از سالن عروسی در واقع محلی برای استراحت عروس و داماد همچنین مکانی برای برداشت عکس های یادگاری با میهمان ها است، در نتیجه طراحی و گل آرایی جایگاه عروس و داماد و محل قرارگیری آن در سالن عروسی از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود. گل آرایی جایگاه عروس و داماد  نیازمند یک دیزاین و طراحی بسیاز زیبا می باشد. نحوه تزیین و گل آرایی جایگاه عروس و داماد و دکوراسیون این مکان تنوع پایان ناپذیری دارد.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد و تزیین آن باید به گونه ای باشد که تمام میهمان ها باید بتوانند به راحتی جایگاه و لباس عروس به خوبی دیده شود.

گل آرایی مجالس

گل یک عضو جدا نشدنی در جایگاه عروس و داماد می باشد؛ استفاده از گل های طبیعی یک ایده بسیار خوب برای تزیین این مکان می باشند. سعی کنید رنگ گل ها و سایر وسایل مورد استفاده برای تزیین مانند انواع تورها و پارچه ها را متناسب با رنگ تم عروسی انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید خودتان گل های این جایگاه را تهیه کنید؛ اما اگر به دنبال طرحی خاصی از گل آرایی و استندهای گل هستید، بهتر است از متخصصان گل آرایی موسسه فلوآرت در این زمینه بهره مند شوید.

خدمات گل آرایی

خدمات گل آرایی میز نامزدی

میز نامزدی نیز یکی از ارکان مهم مجالس می باشد که آن را معمولا بر اساس رنگ لباس نامزدی دیزاین می کنند. گل آرایی میز نامزدی بهتر است که با توجه به تم رنگ مراسم یا لباس عروس و ابعاد محل برگزاری جشن با گل های طبیعی و رنگ های متنوع و همخوان تزیین و گل آرایی شود. همچنین می توان بر روی میز نامزدی از  شمع آرایی و میوه آرایی نیز استفاده که که جلوه دوچندانی یه میز می دهد. برای دیزاین حرفه ای میز نامزدی می‌توانید این کار را به دیزاینرهای با سلیفه گروه فلوآرت  بسپارید که تکنیک و تجربه زیادی در امر گل آرایی میز نامزدی را برای مجالس در سالیان زیاد دارند.

گل آرایی مجالس عروسی

خدمات گل آرایی

شمع آرایی مجالس

شمع آرایی نیز یکی دیگر از خدمات گل آرایی موسسه فلوآرت می باشد. شمع آرایی روی میز میهمانان، شمع آرایی سفره عقد ، شمع آرایی جایگاه عروس و داماد و … جلوه بسیار زیبایی به مراسم عروسی شما می دهد.

گروه گل آرایی فلوآرت با استفاده از تیم حرفه ای گل آرایی و شمع آرایی خود و با ایده های بسیار زیبا و منحصر به فرد شمع آرایی در بخش های مختلف یک مراسم مانند ورودی باغ، سالن، میزهای میهمانان، جایگاه و میز شام، فضایی کاملا رویایی با استفاده از شمع آرایی برای مراسم شما به ارمغان می آورد.

خدمات گل آرایی

خدمات شمع آرایی مجالس موسسه گل آرایی فلوآرت :

شمع آرایی مراسم ترحیم

شمع آرایی مراسم عروسی

شمع آرایی جشن تولد

شمع آرایی مراسم عقد

شمع آرایی مراسم نامزدی

شمع آرایی انواع سمینار ها و همایش ها

خدمات گل آرایی

قیمت گل آرایی مجالس

قیمت گل آرایی مجالس بسته به نوع مراسم ، زمان و موقعیت جغرافیایی مراسم بستگی دارد ، استفاده از انواع گل های طبیعی در مراسم می تواند بر روی قیمت گل آرایی مجالس تاثیر دارد. قیمت گل های طبیعی مورد استفاده در گل آرایی مجالس در بازار متفاوت بوده و بسته به مقدار و نوع گل این هزینه متفاوت خواهد بود.

خدمات گل آرایی

5/5 - (1 امتیاز)
نوشته‌های پیشین
گران قیمت ترین گل های جهان
نوشته‌ی بعدی
معرفی 12 فستیوال و نمایشگاه برتر بین المللی گل و گیاه دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست