راهنمای خرید گل آپارتمانی

راهنمای خرید گل آپارتمانی

قبل از اقدام به خریداری گل و گیاه برای محیط های داخلی خانه و یا محل کار توجه به راهنمای خرید گل آپارتمانی بسیار حایز اهمیت است. وجود گل و گیاه در خانه علاوه بر زیبایی خاصی که به دکوراسیون منزل می بخشد مزایای دیگری چون اعطای آرامش به ساکنین خانه،  تهویه و مطبوع سازی هوای محل زندگی نیز دارد. اگر قصد خرید گل و گیاه آپارتمانی را دارید ما را در این مطلب درباره راهنمای خرید گل های آپارتمانی همراهی نمایید.

راهنمای جامع خرید گل آپارتمانی

وجود گیاه در آپارتمان در کنار زیبایی و آرامش و حس سرزندگی خاصی که به محیط می بخشد، از حساسیت خاصی نیز برخوردار است و در صورت عدم توجه به نیازهای گیاه ممکن است در کوتاهترین زمان شادابی خود را از دست داده و از بین برود. پس سعی کنید اول گیاهان و شرایط نگهداری آن ها را بشناسید سپس اقدام به خرید گل آپارتمانی متناسب با محیط و شرایط زندگی خود نمایید. بنابراین به شما توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید حتما راهنمای خرید گل آپارتمانی بزرگ را مطالعه کرده سپس گیاه مورد نظر خود را تهیه نمایید.

از جمله موارد مهم قبل از خرید گیاه آپارتمانی تعیین مکانی است که قرار است گل در آن قرار گیرد. اینکه آیا نور مستقیم به محل موردنظر می تابد یا نور فیلتر شده، آیا مکانی که برای گل آپارتمانی خود در نظر گرفته اید سایه است، جهت جغرافیایی آن چگونه است؟ در صورتی که نور مورد نیاز گیاه با نوری که شما قرار است گلدان را در آن قرار دهید هماهنگ باشد گلدان شما بهتر رشد خواهد کرد، پس با توجه به هر کدام از این شرایط شما بایستی گل متناسب با آن را تهیه کنید.

راهنمای خرید گل آپارتمانی بزرگ

بسته به اینکه گیاه شما چقدر فضا برای رشد نیاز دارد و سرعت رشد آن چگونه است گلدان مناسب را برای آن خریداری نمایید. برای جلوه بیشتر گیاه آپارتمانی خود به هماهنگی گلدان با وضع، فرم و فضای اتاقتان دقت داشته باشید. به عنوان مثال برخی گیاهان دارای اشکال خاصی هستند که با رشدشان ممکن است فضای کوچک خانه شما را بزرگتر جلوه دهند.

یکی از بهترین راه ها برای آوردن طبیعت در محیط بسته خانه خرید گل آپارتمانی بزرگ است که علاوه بر زیباتر جلوه دادن محیط خانه باعث تامین اکسیژن  و تصفیه هوا نیز می شود. از جمله این گیاهان عبارتند از  سانسوریا، فیکوس لیراتا، گیاه انجیر ربابی، فیکوس و …. . قطعا اگر راهنمای خرید گل برای آپارتمان مدنظر خود را مطالعه کنید مراقبت و نگهداری از آنها نیز برای شما راحتتر می گردد.

در کاغذ راهنمایی که گاها به همراه برخی گلها به مشتریان تحویل داده می شود اطلاعاتی چون نام گیاه، نام علمی، شرایط نگهداری، میزان گلدهی، میزان نیاز به آبدهی و … عنوان می شود که شما می توانید در صورت لزوم به راهنمایی کردن در خرید گل آپارتمانی و یا سایت های مختلف برای کسب اطلاعات مراجعه کنید. در صورت مواجهه با هر نوع مشکل در زمینه نگهداری گل آپارتمانی می توانید با مراجعه به سایت فلوآرت اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

از دیگر نکات مهم در خرید گل آپارتمانی توجه به ظاهر گیاه و بررسی دقیق آن از نظر سالم و سرزنده بودن است. پس شناختن نشانه های ناسالم بودن گیاهان از دیگر موارد راهنمای خرید گل آپارتمانی است. به هنگام خرید دقت کنید حاشیه و نوک برگ های گیاه مورد نظر شما سوخته و قهوه ای رنگ نباشند.

سفارش آنلاین گل آپارتمانی

یکی از نشانه های یک گیاه آپارتمانی خوب سالم بودن ریشه های آن است، ریشه گیاهان بزرگ معمولا قابل مشاهده نیست ولی و در گیاهان کوچک این امکان وجود دارد اگر ریشه های گیاه مورد پسندتان ضخیم و روشن بود به معنای سالم بودن آن گیاه است. پس به هنگام خرید سعی کنید ریشه گیاه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

نکات مهم در خرید گل آپارتمانی

گاها در فروشگاههای گل و گیاه آفات و برخی حشرات موذی در قسمت های مختلف گیاه مخفی می شوند، اگر شما این گیاهان بیمار را خریداری کنید ممکن است این امراض گیاهی را با خود به خانه آورده و به سایر گل های خود نیز منتقل کنید. پس برگ ها و ساقه های گیاهان خود را از نظر وجود لک های قهوه ای یا نقاط غیرمعمول بررسی کنید.

تا حد امکان از گیاهان محلی خریداری کنید، تا با جابجایی گل از محل خریداری شده به آپارتمان، شوک چندانی به گل وارد نشود. چون با تغییر شرایط آب و هوایی گل شانس زنده ماندن آن در محیط جدید به میزان زیادی کاهش می یابد. به عنوان مثال گیاهی که در شرایط آب و هوایی مرطوب شمال کشور زندگی می کند به احتمال زیاد به آب و هوای خشک تهران سازگاری نخواهد داشت، یا گیاهی که در محیط گلخانه ای که همه شرایط محیاست رشد می کند، پس از خارج شدن از این محیط دوام چندانی نخواهد آورد. پس حتما گیاهان خود را از فروشگاههای گل و گیاه معتبری چون فلوآرت خریداری نمایید که گیاهانی مقاوم در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی آماده می کنند تا به محض خارج کردن آن ها از محیط گلخانه پژمرده شده و از بین نروند.

یا اگر تمایل به خرید گل آپارتمانی تهران را دارید آن را از بازار گل ها و گل فروشی های تهران که به شرایط آب و هوایی این شهر عادت دارند تهیه نمایید.

نکاتی درباره خرید گل آپارتمانی گلدار

نکاتی درباره خرید گل آپارتمانی گلدار

اگر قصد خرید گیاهان گلدار برای آپارتمان خود را دارید، گل های با غنچه های باز نشده را انتخاب کنید، چون اولا گیاهان با گل های باز زمان گلدهی خود را در فروشگاههای گل سپری کرده اند و از طرفی دیگر چون در اکثر موارد نیاز به تعویض گلدان گل خریداری شده وجود دارد، اینکار باعث وارد شدن استرس و شوک به گیاه می شود و باعث پژمرده شدن گلهای باز شده آن می گردد. ولی اگر در زمان غنچه بودن این گل هارا خریداری نمایید دوران گلدهی و باز شدن غنچه آنها در خانه اتفاق می افتد.

توصیه می شود در صورتیکه که مبتدی هستید و برای اولین بار اقدام به خرید گیاه آپارتمانی نموده اید از انواع گیاهان ارزان قیمت، سریع الرشد و کم توقع انتخاب کنید.

حال که با راهنمای خرید گل آپارتمانی آشنا شدید بهتر است بدانید که این گیاهان علاوه بر تصفیه هوای  محیط خانه و پاکسازی هوا، از میران تنش و اضطراب محیط نیز کاسته و خلق و خوی افراد را در جهت مثبت تغییر می دهند.

برای خرید و سفارش آنلاین گل آپارتمانی و یا سایر گل های تزئینی می توانید با آموزشگاه فلوآرت تماس حاصل نموده و یا به آدرس https://floart.ir  مراجعه نموده و گل های درخواستی خود را سفارش داده و با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان آن ها را تحویل بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست