آموزش-ساخت-دسته-گل-عروس-با-گل-طبیعی

آموزش ساخت دسته گل عروس با گل طبیعی

اولین گام از ساخت دسته گل عروس با گل طبیعی آماده کردن گل ها است. باید برگ ها و شاخه های اضافی با استفاده از سیم چین منظم شوند. می توان یک الی دو برگ در کنار گل نگه داشت. 

ساخت دسته گل عروس آنقدرها که فکرش را می کنید سخت نیست! در این بخش قصد داریم ساخت دسته گل عروس با گل های طبیعی را آموزش دهیم.

گل آرایی دسته گل عروس با گل های طبیعی می توانید از مقوا ضخیم ناستفاده کنید به صورت دایره ای بریده شود. می توانید این مدل از دسته گل ها با روبان و ساتن تزیین کنید.

پایه دسته گل عروس سلیقه ای است اما معمولاً مروارید بندی بهترین تزئین برای آن محسوب می شود. مروارید های لپه ای، و یا سنگی متری در این راستا می توان استفاده کرد.

شکوفه ها بخش بندی مشخصی دارند. شکوفه ها سطح کار را پوشش می دهند. استفاده از گل های قاشقی برای ساخت دسته گل عروس کریستالی بسیار جذاب و دیدنی هستند.

استفاده از گل های طبیعی در سطح زیبایی دسته گل شما را دو چندان می کند. شکوفه بندی برای دور کار بسیار مورد خوبی است و زیبایی دسته گل را چند برابر می کند.

برخی از افراد علاقه دارند دسته گلی داشته باشند که دوام بیشتری داشته باشد. استفاده از برگ های تزئینی و شاخه ها و ساکولنت  در طراحی دسته گل عروس موضوع بسیار مهمی هستند.

معمولاً گل رز سفید و قرمز طرح جذاب تری از دسته گل را فراهم می سازد. گل ها بر اساس علاقه و محدوده رنگی مشتری انتخاب می شود.

ساخت دسته گل عروس با گل طبیعی

اولین گام از ساخت دسته گل عروس با گل طبیعی آماده کردن گل ها است. انتخاب گل و همچنین نوع گل ها با توجه به فصل سال بسیار پر اهمین می باشد.

در مرحله بعدی مرتب کردن گل هاست باید برگ ها و شاخه های اضافی با استفاده از سیم چین منظم شوند. می توان یک الی دو برگ در کنار گل نگه داشت.

اگر شاخه گل ها کوتاه بود می توانید با استفاده از یک سیم که از وسط تا شده به ساقه اضافه کنید و دور آن نوار گاترین بپیچید،  در واقع این کار سبب می شود که ساقه گل ها بلندتر شوند و کار کردن به آنها آسانتر باشند.

گام بعدی استفاده 2 الی 4 گل به عنوان پایه و شروع کننده دسته گل است. دقت کنید که یک گل و چند شاخه و همینطور علف تزئینی نیاز است که به عنوان پایه دسته گل عروس هستند.

گل ها باید در اطراف گل پایه چینش درستی داشته باشند. زمانی که دسته گل چرخانده می شود و ساقه و گل ها اضافی می شود با افزایش حجم جذابی همراه خواهید شد.

پس از اینکه چینش گل ها به اتمام رسید نوبت به استفاده از نوار گاترین برای بخش ساقه است. این کار سبب می شود که دوام دسته گل عروس بیشتر شود.

در ساخت دسته گل عروس استفاده از پوست درخت بسیار جذاب است. پوست درخت می بایست به اندازه دور دسته گل برش زده شود.

از چسب تفنگی استفاده کنید که به ساقه ها چسبانده شود. می توانید از لبه دیگر استفاده کنید که روی پوسته استفاده شده و چسب زده می شود. پوسته درخت روی بخشی که به ساقه ها زده شده است، قرار می گیرد.

در اموزش ساخت دسته گل عروس با گل رز استفاده از نخ کنفی زیبایی کار را چندین برابر می کند. نخ کنفی به اندازه چند برابر قطر دسته گل بریده می شود. سر نخ می بایست با یک قطره چسب تفنگی روی ساقه چسبانده شود. این کار سبب می شود که سر نخ محکم تر شود.

در ساخت دسته گل عروس معمولاً بین 24 الی 28 رز قرمز تیره یک ایده جالب است. نیاز به یک عدد پایه نگهدارنده گل است که باید به رنگ سبز باشد. همینطور می بایست از چاقوی گل آرایی تیز استفاده کرد. نیاز است که گیره نگهدارنده گل آرایی داشته باشید و بهتر است که رنگش سبز باشد.

یک سری چسب های محکم کننده ساقه وجود دارند که بخش مهمی از دسته گل را تشکیل می دهند. استفاده از اسپری ثابت کننده پایانی از جذابیت های دسته گل محسوب می شود.

دقت کنید که نیاز به دکمه های کرساژ مرواریدی برای زیباتر شدن دسته گل است. روبان برای بستن دور دسته نیز گزینه خوبی است و می تواند بهترین اجرا را داشته باشد.

آموزش ساخت پایه دسته گل عروس با گل های طبیعی 

آموزش ساخت پایه دسته گل عروس نیاز به تهیه یک سری مواد اولیه دارد که شامل : گل طبیعی، سیم گل پیچی، نخ کنفی ، سیم چین، چسب تفنگی، نوار گاترین، پوسته درخت و سوزن است.

آموزش گل آرایی دسته گل عروس با گل طبیعی رز

در صورتی که از گل رز برای ساخت دسته گل عروس استفاده می کنید می توانید از چسب محکم کننده ساقه استفاده کنید این چسب سبب می شود که گل ها در پایه در موقعیت خوبی قرار بگیرند.

دقت کنید که گاه می توان برای بخش هایی از دسته گل عروس از ساقه های مصنوعی استفاده کرد. ساقه هایی که رنگ مشخصی دارند و به زیبایی دسته گل می افزایند.

اینطور که مشخص است استفاده از رنگ سفید برای دسته گل می تواند زیبایی کار را چندین برابر کند. پوششی که برای دسته گل عروس استفاده می شود بر اساس پایه های نگهدارنده ارزیابی می شوند.

دقت کنید که ساقه ها باید اندازه پایه باشند تا سرپوش ها در جایگاه درستی قرار بگیرد. در هر صورت ساخت دسته گل عروس نیاز به دقت بالایی دارد و تیم فلوآرت بهترین تکنیک های ساخت دسته گل عروس را در اختیار شما قرار می دهد تا در زمانی سریع به نتیجه دلخواه دست یابید.

ساخت دسته گل بر روی میز عروسی 

برای ساخت دسته گل با گل طبیعی نیاز است که در گام اول در انتخاب پایه گل دقت داشته باشید. استفاده از پایه های کوچیک از مقاومت کار کم می کند. برای اینکه دست گل شاداب تر به نظر برسد باید در اندازه اسفنج خود دقت داشته باشید.

در واقع فرو کردن تعداد زیاد گل در داخل یک تکه اسفنج اشتباه است. یک سری پایه ها در مدل های شیب دار طراحی شده است که برای گل های آبشاری بسیار جذاب هستند.

مدل های صاف نیز برای گل های گرد گزینه خوبی هستند.  اسفنج پایه باید در آبی که شامل مواد مغذی است غلتانده شود.

در ساخت دسته گل با گل طبیعی می بایست گل ها در فاصله 3 الی 4 سانتی متر از هم دیگر روی اسفنج قرار بگیرند. باید گل ها محکم در اسفنج قرار بگیرند و میزان نفوذ گل ها در عمق خیلی زیاد نباشد.

در صورتی که ساقه ها بیش از حد در عمق فرو شود، ساقه ها با هم برخورد می کنند. برای قرار دادن گل ها بر روی اسفنج از بخش بالایی و وسط دایره آغاز کنید و نیاز است که تیغ های روی ساقه جدا شوند تا اسفنج پاره نشود.

طول ساقه های گل تعیین کننده اندازه نهایی دسته گل هستند در صورتی که ساقه ها بلند تر باشند دست گل نیز بزرگ تر است و در صورتی که ساقه کوتاه تر باشد دسته گل کوتاه تر است.

در صورتی که گل ها در یک عمق وارد شوند، شکل دسته گل گرد می شود. گل های زیری می بایست دارای طول کمی بلندتر باشند تا دسته گل به صورت یک نیم دایره کامل مشخص شود. شما عزیزان می توانید از مجموعه فلوآرت جهت سفارش و  خرید گل آنلاین و حضوری اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست