معرفی بهترین فلوریست های جهان

مقدمه :
هنر گل آرایی و دیزاین امروزه بیشتر طراحان گل و گیاه را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان یک فلوریست و یا کسی که به تازگی وارد این حرفه شده اید باید اطلاعاتی در مورد طراحان گل و دیزاینرها و فلوریست های مطرح جهان داشته باشید.همان طور که پابلو پیکاسو و یا دوناتلو دو هنرمند بسیار معروف در سراسر جهان شناخته شده اند در زمینه ی گل آرایی و طراحی های خاص استادانی در سراسر دنیا وجود دارند که آشنایی با آنها برای کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار مهم است. از این رو شما را با چندین طراح و فلوریست در سراسر جهان آشنا می کنیم. آشنایی با این طراحان و دیدن تصاویر و سلایق و ایده های آن ها ذهن شما را برای بهبود روند کاریتان و شکوفا شدن خلاقیت شما کمک می کند . فلوریست ها و طراحان گل بسیار زیادی در سراسر دنیا فعالیت دارند که حتی ممکن است ما آن ها را نشناسیم . بنابراین اگر شما فلوریستی را می شناسید به ما معرفی کنید.

گرگور لرچ :
گرگور لرچ یک فلوریست و هنرمند آلمانی بسیار شناخته شده در جهان است و او به عنوان استاد تمام استادان گل آرایی شناخته می شود. او جوایز ملی و بین المللی زیادی را به دست آورده است و سی کتاب درباره هنر گل آرایی را نیز تالیف کرده است. او به شش زبان مختلف صحبت می کند. اگر شما یک طراح کهنه کار و یا تازه کار هستید در هر صورت باید شناخت کافی از گرگور لرچ داشته باشید.

گرگور لرچ

کلاوس واگنر Klaus Wagner:
نام کلاوس معمولا همراه با نام گرگور می آید هر دوی آن ها در آلمان با هم همکار هستند .کار کلاوس تمایل بیشتری به طبیعت دارد او همچنین در طول نمایشگاه های خود توجه زیادی به رسانه های اجتماعی دارد و بسیاری از آثار خود را در صفحات مجازی منتشر می کند.

Klaus Wagner

کریستین بانتا Kristin Banta:
او بهترین طراح گل در لس آنجلس است و مراسم های عروسی زیادی را انجام می دهد. او تلاش های زیادی برای پیشرفت در این حرفه کرده است . او در تلویزیون نیز حضور دارد و عروسی بسیاری از افراد معروف را برنامه ریزی و طراحی کرده است.

Kristin Banta

اندرو پاراوانا Andrew Parravano :
اندرو سالیان زیادی را در کار طراحی لباس عروس بوده است و به تازگی یک مغازه را در منطقه میدوست افتتاح کرده است. اندرو به خاطر فروشگاهش و سبک کاری و ظرافت و هنرش در کار گل آرایی شناخته شده است.شرکت او (باغ اندرو) هنوز نوپا است اما به دلیل طرح های چشمگیر و فضای بازش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. باغ اندرو یک استودیوی بوتیک گل و گیاه اروپایی و فروشگاه گل و هدیه در مرکز شهر است. اندرو از سال ۲۰۰۹ تاکنون بهترین طراحی های مربوط به لباس و مراسم عروسی و جشن ها را ارائه کرده است. یکی از بهترین تعریف هایی که مشتریان این باغ بیان می کنند این است که تاکنون مانند این فروشگاه را در اروپا ندیده اند. آن ها از بهترین گل های موجود با تنوع رنگی و سایز در طراحی های خود در اختیار مشتری قرار می دهند.

Andrew Parravano

بانچت جایگلا Banchet Jaigla :
بانچت با الهام از دوران کودکی اش در تایلند و نیویورک یک فرهنگ لغت بصری را در صنعت دیزاین و گل آرایی ارائه نمود. او لغت طراحی و دیزاین را به صورت جدیدی تعریف نمود . با شروع فعالیت فروشگاهش توجه بسیاری از مردم و سلیقه های گوناگون به سوی او جلب شد.

Banchet Jaigla

پریستون بایلی Preston Bailey:
پریستون نویسنده و طراح فوق العاده ای است که در میان طراحان معروف جایگاه بسیار بالایی دارد. کتاب پریستون عزیز با قلبت کاری را انجام بده یک راهنمای دوستانه برای انجام کسب و کار خلاقا است. او اصول اولیه طراحی گل آرایی را به صورت آنلاین در کالج به دانش آموزانش ارائه مکی دهد. طرح های پرطرفدار بایلی در شهر نیویورک توسط مشتریانش مانند روسای جمهور و افراد سرشناس دیگری دنبال شده است. بایلی می تواند به هم ریخته ترین فضا را به فضای بسیار زیبا تبدیل کند که حتی نمی توانید آن را تصور کنید.

Preston Bailey

جان آرتسن Jan Aartsen :
او یک فلوریست در هلند است و از سال ۱۹۷۰ کار با گل ها و میوه ها را شروع کرد. کار او خیره کننده است و به زیبایی اثر هنری اش را اجرا می کند. او معتقد است که هنر گل آرایی همانند سایر هنرها مثل نقاشی نیازمند تجربه است . یکی از بهترین آثار او کاری بود که او به عنوان بخشی از تیم اتاق سبز fleuramour در سال ۲۰۱۴ انجام داد که اثرش همانند یک قاب عکس گل دار است که بازدید کنندگان می توانستند از همه طرف اثر او را تماشا کنند.

Jan Aartsen

استف آدریانسنس Stef Adriaenssens:
طرح های منحصر به فرد استف تقریبا شبیه تاسیسات در موزه های هنرهای مدرن هستند. کار او ترکیبی از سبک های غیر منتظره و شکل های کلاسیک و خطوط تمیز می باشد. استف مسیر شغلی خود را زمانی یافت که به عنوان یک کودک در مغازه گل والدینش حضور داشت. او بعدها کار خود را با مجلات مختلف هنر و گل آرایی آغاز کرد و توانست در لیست بهترین فلوریست ها قرار گیرد. سبک استف را می توان در دو کلمه خلاصه کرد : زیبایی شناسی خالص و تمرکز زمان . استف در حال حاضر به کار دکوراسیون جشن ها به خصوص در روسیه و چین و خمچنین برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی گل آرایی در مدارس خصوصی در بلژیک و روسیه و چین مشغول است.

Stef Adriaenssens

جراحی بینی استخوانی

نیل استرینNeill Strain :
او یکی از بهترین طراحان انگلستان است. سبک طراحی فوق مدرن او در بسیاری از وبلاگ های طراحی گل آورده شده است. او همچنین در زمینه های مختلف طراحی از جمله عروسی های شگفت انگیز و رویدادهای فوق العاده و باغ های باشکوه فعالیت دارد.

Neill Strain

مارتین رینیکMartin Reinicke:
این فلوریست و طراح گل دانمارکی استاد گیاهشناسی و لوازم جانبی گل می باشد. بسیاری از مردم از سراسر جهان برای خرید هنر دست او جمع می شوند.

Martin Reinicke

ادی زراتسیان Eddie Zaratsian:
میتوان او را هنرپیشه گل نامید. همه مشتریانش از ابتدای مراسم عروسی تا انتها از او استفاده می کنند.همچنین او یکی از پنج فلوریست فستیوال بین المللی توسط فایننشال تایمز بود. او معتقد است صرف نظر از صنعتی که شما در آن هستید خدمات مشتری کلید اصلی کسب و کار است.

Eddie Zaratsian

5/5 - (1 امتیاز)
نوشته‌های پیشین
همه چیز درباره ی گیاه بامبو
نوشته‌ی بعدی
ایده هایی برای گل آرایی ماشین عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست