گل رز

معنی انواع رنگ گل های رز

گلهای رز، جز محبوب ترین گل های جهان هستند، شاید شما هم می خواهید بدانید معنای هر رنگ گل رز چیست؟

تیم آموزشگاه گل آرایی فلوآرت قصد داره جواب این سوال شما رو بده و برای شما معنی هر رنگ از انواع گل رز رو توضیح بده تا از این به بعد برای هدیه دادن به عزیزانتان انتخاب بهتر و با معنی تری پیش رو داشته باشید.

گل رز قرمز – همه ما شنیده ایم که رزهای قرمز شعرهای عاشقانه هستند. اما نماد رز قرمز چیست؟ رز قرمز نماد عشق و محبت است.

بیشترین کاربرد رز قرمز در روز ولنتاین است که به روز عشاق معروف است.

پس دفعه بعدی که قصد داشتید برای معشوق خود و یا شریک زندگیتان دست گلی تهیه کنید حتما از رز قرمز نیز بهره ببرید.

گل رز صورتی – گل رز صورتی یک نماد کلاسیک از ظرافت و تحسین و قدردانی است.طیف صورتی کم رنگ مربوط به ظرافت و لطافت است که گزینه مناسبی برای هدیه دادن به دختر خانم های جوان و نوجوان است.اما اگر برای قدردانی و تشکر از دوستان خود و افراد زندگی خود میخواهید دسته گلی تهیه کنید پیشنهاد ما استفاده از رزهایی با رنگ صورتی متمایل به پرنگ است.

گل رز زرد – گل رز زرد نشانه ای از لذت ، شادی و صمیمیت است.استفاده از گل زرد گزینه مناسبی برای معشوقتان نیست،زیرا رز زرد نشانه یه دوستی پایدار و قوی است.بنابر این اگر خواستید برای یک دوست صمیمی و یا قدیمی خود گل تهیه کنید حتما از این نماد دوستی و صمیمیت استفاده کنید.

گل رزسبز – گل رز سبز نماد زندگی،صلح و سر زندگی است. گل رز سبز نشانه تجدید زندگی و حیات است که برای کسی که دریافت کننده گل است باعث به ارمغان امدن حس سرزندگی و انرژی مثبت است.

 

گل رز هلویی – گل رز هلویی نشانه ای از لطف و رضایت شماست. آیا کسی وجود دارد که به نوعی زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده باشد و شما بخواهید قدردانی خود را نشان دهید؟ پس یه دسته گل از گل های رز هلویی رنگ تهیه کنید و قدر دانی خود را اینگونه نشان دهید.

گل رز کرم – آیا دوستی صمیمی یا اعضای خانوادتان همه مواقع در کنارتان هستند اما شما قادر به جبران زحماتشان نیستید؟ گل رز کرم به شما کمک میکند تا بهشان بفهمانید که زحماتشان را نادیده نگرفته اید و همیشه به یادشان هستید.قدر دانی و اندیشیدن به طرف مقابل نشانه و زبان گل رز کرم رنگ است.

گل رز سیاه – رزهای سیاه به طور طبیعی در طبیعت یافت نمیشوند. گلهای طبیعی که به رنگ سیاه معروف هستند، درواقع رنگهای قرمز یا بنفش خیلی تیره هستند.
رز سیاه نماد مرگ، تولدی دوباره و خداحافظی است.رز سیاه برای مراسم تدفین و یا ارسال برای شخصی که از وضیعتی نا مناسب خارج شده و قصد یک شروع جدید و تازه رو دارد گزینه خوب و مناسبی است.

 

گل رز نارنجی – گل رز نارنجی نشانه شیفتگی، اشتیاق، شور و شوق و جاذبه است.رز نارنجی نماد تمایل، میل به دستیابی به چیزی است.

اگر قصد دارید به کسی دست بیابید دسته گلی که درونش از رز نارنجی نیز استفاده شده ارسال کنید.

 

گل رز سفید – اغلب برای دسته گل و ماشین عروس استفاده می شود، رز سفید نشانه ای ازمعصومیت،معنویت، عشق خالصانه و پاک میباشد.گل رز سفید گزینه مناسبی برای تکریم و احترام به طرف مقابل و هدیه ای مناسب برای سالگرد ازدواج با عزیزتان است.

گل رز بنفش – گل رز بنفش پیامی مشابه با گل رز قرمز دارد اما با کمی تفاوت،نشانه ای ار عشق اما عشق در نگاه اول است.در اولین قرار ملاقات با معشوقتان دسته گلی از رز های بنفش تهیه کنید تا به وجود عشق واقعی شما نسبت به خودش پی ببرد.

گل رز آبی – رز آبی عمیقا زیبا و رازآلود هستند.گل رز آبی به صورت طبیعی در طبیعت یافت نمیشود.رز آبی نشانه ای ایهام و مرموزی است. از گل رز آبی در همه موقعیت ها و مناسبت ها نمیتوان به سادگی استفاده کرد،اما اگر عاشق شدید و خواستید برای معشوقتان به عنوان یک عاشق بی نام ونشان دسته گلی ارسال کنید از رز آبی که نمادی از مرموزیت است استفاده کنید.

گل رز شرابی – رز شرابی رنگ دارای خاصیتی از زیبایی ناخودآگاه است. در دوران ویکتوریا، رنگ های پرنگ نشان دهنده شور و شوق عمیقی بوده است. رز شرابی نشان دهنده شور و شوق بسیار عمیق به طرف مقابل است.

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را کرده باشید و کمکی برایتان بوده باشد تا هنگام خرید گل برای عزیزانتان دسته گلی با معنی تر تهیه کنید.

 

 

4.7/5 - (27 امتیاز)
نوشته‌های پیشین
بوی کدام گلها شما را شاد می کند؟
نوشته‌ی بعدی
انواع گل ارکیده

۷ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست