گل-آرایی-گلدان

نکاتی در رابطه با گل آرایی گلدان

امروزه گل آرایی گلدان یکی از پرطرفدارترین هنر هایی به شمار می آید که تواسته علاقه مندان بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. بسیاری از مردم به خصوص خانم ها در سراسر جهان به گل آرایی گلدان علاقه شدیدی داشته و همواره به دنبال راهی برای آموزش این هنر خلاقانه هستند. مراکز زیادی نیز امروزه در زمینه آموزش روش های گل آرایی در حال فعالیت هستند.

گل آرایی یکی از هنر های تخصصی و حرفه ای در دنیای امروز می باشد، علم گل آرایی هر روز با متد های جدید تر عرضه می شود اگر به دنبال یک موسسه گل آرایی جهت آموزش گل آرایی هستید بهترین گزینه مدرسه گل آرایی فلوآرت می باشد. آموزشگاه فلوآرت امروزه دوره های مختلف تزئین گل را برگزار می کنند.

در هر کدام از این دوره ها معمولا نکات مهم و اصول گل آرایی در انواع گلدان و با انواع گل طبیعی آموزش داده می شود و به طور کلی هنرجویان در این دوره ها می توانند تجربه کافی برای انواع گل آرایی گلدان را به دست آورند. در پایان دوره های گل آرایی گلدان معمولا گواهی های معتبری نیز به هنرجویان ارائه شده تا در صورت علاقه بتوانند به صورت تخصصی و به عنوان یک شغل در این زمینه ادامه فعالیت دهند. آموزش گل آرایی گلدان در آموزشگاه فلوآرت شامل آشنایی با انواع گل طبیعی و همچنین ابزار لازم برای گل آرایی است. هنرجویان باید حتما با مشخصات و ویژه های انواع گل طبیعی آشنا شده و همچنین مهارت لازم جهت گل آرایی و کار کردن با انواع ابزار نظیر قیچی، چسب و… کسب نمایند.

در آموزش گل آرایی در گلدان علاوه بر آشنایی با انواع گل و ابزار مربوطه لازم است هنرجویان با انواع گلدان نیز آشنا شده و تمامی اصول و قواعد گل آرایی در انواع گلدان ها را فراگیرند. همواره انواع گلدان ها در سایز های مختلف کاربرد دارند و به همین دلیل نیز لازم است آموزش های لازم برای گل آرایی گلدان ها در اشکال و ابعاد مختلف ارائه گردد. به طور مثال برای گل آرایی گلدان بزرگ همواره انتخاب نوع گلدان، نوع گل، مقدار شاخ و برگ گل و… بسیار حائز اهمیت است. برای گل آرایی گلدان های بزرگ همواره باید متناسب با ابعاد و حجم گلدان، مقدار کافی از انواع گل را انتخاب کرد. به هیچ عنوان نباید حجم قابل توجی از فضای گلدان های خالی و همچنین نباید گلدان های بزرگ بسیار شلوغ باشند. شما عزیزان می توانید خرید گل آنلاین و هم حضوری نیز انجام دهید.

انواع مدل های گل آرایی با گل طبیعی در گلدان 

  • گل آرایی گلدان سفالی
  • گل آرایی گلدان رومیزی
  • گل آرایی در گلدان شیشه ای
  • گل ارایی گلدان بلند

گل آرایی گلدان رومیزی

موسسه فلوآرات در زمینه آموزش گل آرایی گلدان رومیزی در انواع گلدان های کریستالی و شیشه ای و با انواع گل های طبیعی را با بهترین مربیان و با متد روز دنیا به شما هنر جویان عزیز فعالیت حرفه ای دارد.  یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی محیط خانه و مهمانی ها شما عزیزان و افزایش جذابیت دکوراسیون خانه بکار بردن گلدان های تزئینی رومیزی با گل های طبیعی زیبا و چشم نواز می باشد. گل آرایی گلدان های رومیزی برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • میز جلوی مبل
  • میز تلویزیون
  • میز محل کار
  • میز تلفن
  • میز غذا خوری
  • میزهای مراسم ها و مهمانی ها
  • میز تشریفات

گلدان های رومیزی در مدل های فانتزی جدید توجه هر فردی را به خود جلب کرده و می توان از آن ها برای افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. گل آرایی گلدان های رومیزی با گل های طبیعی چشم نواز همواره زیبایی محیط خانه را دو چندان خواهد کرد. گل آرایی گلدان های رومیزی آسان بوده و به راحتی می توان آموزش های لازم را در این زمینه به دست آورد. برای گل آرایی انواع گلدان های رومیزی علاوه بر آموزش اصول و قواعد لازم است تا کمی سلیقه و خلاقیت نیز به خرج داده تا بهترین چیدمان گل ها را در بهترین گلدان های رومیزی خلق کرد. مدل های شیک و فانتزی گلدان های رومیزی همواره طراوت و نشاط زیادی به محیط خانه می بخشند و باعث ایجاد یک آرامش ویژه در اعضای خانواده می شود.

روش ها و شیوه های مختلفی از گل آرایی گلدان های رومیزی وجود دارد که هر کدام به راحتی قابل اجرا هستند و تنها کافی است براساس سلیقه خود و هماهنگ با دکوراسیون بهترین و شیک ترین انواع گلدان های فانتزی رومیزی و همچنین زیباترین گل های طبیعی را انتخاب کرد.

گل آرایی گلدان کریستالی

به جرأت می توان گفت گلدان های کریستالی امروزه جزء پرطرفدارترین و زیباترین انواع گلدان ها برای گل آرایی به شمار می آیند. تنوع طرح، ابعاد و رنگ گلدان های کریستالی بسیار گسترده بوده و به همین دلیل نیز امروزه دوره های کاملا حرفه ای برای گل آرایی گلدان کریستالی در مراکز آموزشی مختلف ارائه می شود. گل آرایی گلدان کریستالی همواره برای زیبایی دکوراسیون خانه و محل کار بسیار کاربرد دارد. البته گل آرایی گلدان کریستالی برای مناسبت های خاص و هدیه دادن نیز کاربرد دارد. انتخاب نوع و حجم گل مورد نیاز جهت گل آرایی گلدان های کریستالی تا حدود زیادی به ابعاد، رنگ و طرح گلدان بستگی دارد.

در دوره های آموزشی گل آرایی گلدان کریستالی همواره آموزش های لازم جهت انتخاب بهترین گل های طبیعی برای انواع گلدان های کریستالی آموزش داده می شود. روز به روز تنوع گلدان های کریستالی در حال افزایش بوده و همواره برای گل آرایی گلدان های کریستالی لازم است از بین مدل های مختلف گلدان کریستالی بهترین و زیباترین مدل را متناسب با نوع گل های مورد نظر انتخاب کرد.

گلدان های کریستال رنگی دو پوست را می توان گفت از جمله جدیدترین و زیباترین انواع گلدان های کریستال به شمار می آیند که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. بسیاری از متخصصان و کارشناسان حوزه گل آرایی همواره انتخاب گلدان های کریستالی رنگی دو پوست را برای گل آرایی توصیه می کنند زیرا گل آرایی این گلدان ها با زیباترین گل ها زیبایی بی حد و حصری را به محیط خانه می بخشد و از آن ها می توان برای میز تلویزیون، میز ناهار خوری، محل کار، و حتی هدیه دادن به دوستان استفاده کرد.

گل آرایی در گلدان شیشه ای

گل آرایی در گلدان شیشه ای از ایده های فوق العاده و جذاب برای دیزاین منزل و محل کار و مهمانی های، مراسم عروسی و تشریفات به شمار می آید و می توان گفت از جمله متداول ترین روش های گل آرایی به شمار می آید. گلدان های شیشه ای حتی از گلدان های کریستالی نیز متنوع تر بوده و دارای مدل های بسیار زیاد هستند. تنگ های شیشه ای از پرکاربردترین گلدان های شیشه ای به شمار می آیند که بسیاری از خانم ها و آقایان برای گل آرایی از آن ها استفاده می کنند.

گلدان های شیشه ای استوانه ای از دیگر جدیدترین و شیک ترین گلدان های شیشه ای به شمار می آیند که جزء مدل های فانتزی محسوب شده و گل آرایی آن ها نیز کمی تخصصی تر می باشد. برای گل آرایی گلدان می توان از گلدان های شیشه ای رنگی نیز استفاده کرده و متناسب با رنگ گلدان بهترین گل های طبیعی را جهت گل آرایی استفاده کرد. تزئین گلدان های شیشه ای با گل های طبیعی باعث ایجاد حس طراوت و شادابی در محیط خانه شده و می توان از این گلدان ها بر روی میز مبلمان، قفسه ها، میز کامپیوتر و… استفاده نمود.

نکات مهم در گل آرایی گل طبیعی در گلدان

آگاهی از نکات و اصول گل آرایی گل طبیعی در گلدان برای هر فردی به که قصد انجام آن را دارد، کاملا الزامی بوده و لازم است تمامی این نکات و موارد را رعایت کند. گل های طبیعی به هیچ وجه قابل مقایسه با گل های مصنوعی نبوده و امکان از بین رفتن آن ها در صورت سهل انگاری و عدم رعایت برخی نکات وجود دارد.

از جمله نکات مهم در گل آرایی با گلدان با استفاده از گل های طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به تناسب میان گل ها و برگ ها
  • قرار دادن بهترین و بزرگترین گل ها در مرکز گلدان
  • توجه به نوع بافت گل و برگ ها
  • انتخاب بهترین نوع سبک برای گل آرایی

سبک های مختلفی برای گل آرایی گل طبیعی در گلدان وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و زبیایی های خاص خود می باشند. از جمله مهم ترین سبک های گل آرایی گل طبیعی نیز می توان سبک کلاسیک، شرقی و مدرن اشاره کرد که سبک مدرن امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

گل آرایی در گلدان در منزل

بسیاری از خانم های خانه دار همواره به گل آرایی در گلدان در منزل علاقه داشته و با استفاده از آموزش های موجود و همچنین خلاقیت خود سعی می کنند با استفاده از گل های تزئینی محیط خانه خود را با طراوت تر نمایند. برای گل آرایی در گلدان با استفاده از گل های طبیعی و در منزل نیز لازم است برخی نکات مهم را رعایت کرده تا آسیبی به گل ها وارد نشده و همچنین گل آرایی گلدان به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

نکات مهم در گل آرایی در گلدان در منزل با گل های طبیعی عبارتند از:

  • قرار دادن گل های طبیعی در آب بلافاصله پس از دریافت
  • قرار دادن گل های طبیعی در آب ولرم یا گرم
  • کوتاه کردن ساق گل به اندازه 2 تا 3 سانتی متر
  • قرار دادن گل های طبیعی در فوم جهت افزایش عمر آن ها
  • توجه به ارتفاع و اندازه گل ها

پس از پایان گل آرایی در منزل ضروری است گل ها را حتما در محیطی مناسب و به دور از خورشید و یا شوفاژ روشن قرار داد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست