گلدان-پاییزی

چند نکته اساسی در مورد گلدان تزیینی پاییزی

گلدان تزیینی پاییزی متشکل از تمامی نمادهای و رنگ های پاییزی است. برای تزیٔین گلدان پاییزی نیازی نیست هزینه سنگینی را متقبل شوید و شما می توانید با استفاده از شیوه های خلاقانه و مدرن و با به کار بردن عناصر پاییزی یک گلدان زیبا را برای خانه خود تهیه نمایید.

گلدان تزیینی پاییزی، دکورهای تزیٔینی ای هستند که به طور معمول در گلدان و یا کاسه نمایش داده می شوند. استفاده از رنگ ها و المان های پاییزی به طراحی یک دکور خوب کمک می کند. کدو تنبل، انار، فلفل قرمز، برگ های زرد و خشکیده، میوه های کاج و بلوط از نشانه های اصلی پاییزی هستند و می توان از آن ها برای طراحی یک گلدان پاییزی زیبا کمک گرفت.از آن جا که رنگ های پاییزی گرم هستند، استفاده از آن ها در منزل باعث ایجاد حس صمیمیت و آرامش می شود. اگر به دنبال یک گل فروشی آنلاین با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد.

گلدان تزیینی پاییزی با برگ زرد درختان

پاییز به فصل برگریزان شهرت دارد. در فصل پاییز برگ های درختان به رنگ زرد در آمده، از درخت جدا شده و بر روی زمین می افتد و چهره زیبایی را به طبیعت می بخشد. این برگ های خشکیده قابلیت تزیینی زیادی داشته و می توانید از آن ها برای تزیین انواع گلدان ها استفاده کنید. این فصل دارای المان های زیادی بوده که برگ های پاییزی از محبوب ترین نمادهای پاییزی می باشند.

برای تزیین گلدان پاییزی ابتدا برگ های پاییزی را شسته و اجازه دهید رطوبتشان خشک شود و پس از آن در میان یک کتاب قرار داده تا صاف شوند. با زدن چسب و یا موم بر روی آن ها رنگ برگ ها را ثابت نمایید و تا رنگ طبیعی آن حفظ شود. می توانید این برگ ها را رنگ کرده و هارمونی زیبایی از رنگ ها را بسازید. علاوه بر آن برای طراحی یک گلدان زیبا می توانید از شاخه های خشکیده نیز برای تزیین آن استفاده کنید.

 

گلدان تزیینی پاییزی با کدو تنبل

کدو تنبل نیز یکی از المان های پاییزی می باشد. شما می توانید داخل کدو تنبل را خالی کرده و داخل آن را با گل های پاییزی پر کنید. این گلدان نمای زیبایی را به میز ناهار خوری شما داده و باعث افزایش اشتها می شود. علاوه بر آن می توانید از کدو تنبل های مینیاتوری به عنوان گل استفاده نمایید.

 

گلدان تزیینی پاییزی با آجیل

با استفاده از آجیل نیز می توانید گلدان پاییزی تهیه نمایید. بدین صورت که برگ های خشکیده درختان را درون گلدان قرار داده و با استفاده از آجیل آن ها را پر نمایید.

 

گلدان تزیینی پاییزی با بطری

همچنین می توانید با استفاده از بطری های دور ریختنی گلدان های تزیینی زیبایی را درست کنید. بدین صورت که گلدان ها را با استفاده از رنگ های گرم پاییزی مانند زرد و نارنجی و قرمز رنگ کرده و از عناصر پاییزی مانند برگ پاییزی، آجیل، انار، بلوط و … به عنوان گل استفاده نمایید.

 

آموزش گل آرایی به وسیله تم های پاییزی برای گلدان تزیینی پاییزی

لوازم مورد نیاز

✔ گلدان

✔ قیچی گل آرایی

✔ اسفنج

✔ گل و گیاه

✔ شاخه خشک

✔ شمع

✔ کاتر

مراحل انجام کار

در مرحله اول، اسفنج را به وسیله کاتر به ابعاد گلدان می بریم.

داخل گلدان را به وسیله اسفنج پر نمایید.

سپس گل و گیاه را به دلخواه و سلیقه خود در گلدان قرار دهید و ترتیب آن را به دلخواه تعیین کنید.

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه گل آرایی و برگذاری آموزش کلاس های گل آرایی و همچنین ارائه خدمات گل آرایی مجلس ها حرف اول را در کشور می زند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست