چند نکته در مورد قرار دادن اسفنج خیس در گلدان

یکی از پر کاربرد ترین اجزا در گل آرایی اسفنج می باشد، هدف از این مقاله دادن اطلاعات مهم و کاربردی در مورده استفاده از اسفنج است. نکته قابل توجه درمورد قراردادن اسفنج داخل گلدان این است که اسفنج باید چند سانتی متر بالاتر از گلدان قرار بگیرد، به صورتی که به راحتی بتوان ساقه های گل را در آن فرو کرد. توجه داشته باشید سایز اسفنجی که می خواهید در داخل گلدان بگذارید خیلی کوچک نباشد متناسب با مساحت گلدان آن را برش بزنید.

همانطور که می دانید برای نگهداری بهتر از گل ها، باشد حداکثر 24 ساعت قبل یا حدود چند ساعت قبل از گل آرایی اسفنج ها را داخل آب قرار دهید. هر چه اسفنج مدت زمان بیشتری در آب بماند آب بیشتری در خود جذب می کند و باعث می شود گل ها مدت زمان بیشتری شاداب تر بمانند.

از اسفنجی استفاده کنید که جنس خوبی داشته باشد اسفنج نامرغوب هم بر کیفیت کار شما تاثیر می گذارد و هم گل ها را زود تر پژمرده می کند چون آب کافی درون خود نگه نمی دارد.

مناسب ترین اسفنج جهت گل آرایی اسفنج مکس لایف ساخت  شرکت Oasis، این اسفنج می تواند مدت زمان ماندگاری گل ها افزایش دهد، در حقیقت نقش ساختار سلولی را برای گل ها ایفا می کند.

نکته مهم دیگر غذای گل است که باعث می شود گل ها شاداب تر بمانند و زمانی که ساقه آن را در داخل اسفنج فرو می کنیم عمر طولانی تری داشته باشند. غذای گل را طبق دستور عملی که بر روی آن نوشته است به گل ها بدهید. به گل هایی با شاخه های انبوه غذای بیشتری دهید.

برای گل آرایی با گلدان از گلدان های ضد آب استفاده کنید تا زمانی که اسفنج را داخل آن قرار می دهید گلدان خراب نشود. انواع مختلفی از گلدان درون بازار وجود دارد، که با توجه به نوع گل آرایی و مراسمی که در آن استفاده می شود انتخاب خواهد شد. انتخاب گلدان شیک بسیار بر روی کار شما تاثیر می گذارد.

 

روش درست خیساندن اسفنج

ظرف بزرگی را انتخاب کنید و داخل آن را پر از آب کنید دمای آب با دمای محیط برابر باشد یا کمی خنک تر از دمای محیط اسفنج ها را داخل آب قرار دهید به دلیل وزن سبک اسفنج ، بر روی آب قرار می گیرد بهتر است هر چند ساعت یک بار به اسفنج ها سر بزنید و زیر و رو کنید تا تمام اسفنج پر از آب شود.

 

اسفنج مخصوص گل آرایی

اسفنجی مناسب گل آرایی می باشد که بعد از گذشت چند ساعت قرار گرفتن در داخل آب به خوبی آب را به خود جذب کرده باشد و تمام نقاط یکسان آب را جذب کرده باشند. زمانی که ساقه های گل را داخل اسفنج قرار می دهید، نباید از هم پاشید شود یا اینقدر سفت باشد که نتوان به راحتی آن را برش زد. انتخاب اسفنج با کیفیت در گل آرایی بسیار اهمیت دارد.

 

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت یکی از معتبر ترین مراکز یادگیری گل آرایی به سبک های مدرن و روز دنیا می باشد، مدرسه گل آرایی فلوآرت با داشتن مربی کار بلد و حرفه ای خانوم هاله اعتصام شیک ترین و خاص ترین گل آرایی مدرن را آموزش می دهد. این مدرسه خدماتی نظیر را نیز: گل آرایی همایش و سمینار ها، گل آرایی ماشین عروس، گل آرایی دسته گل و اکسسوری عروس، گل آرایی مراسم ترحیم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

اگر به دنبال یک گل فروشی خاص و حرفه ای می گردید ما به شما مجموعه گل فروشی فلوآرت را به شما پیشنهاد می نماییم، این گل فروشی در جردن واقع شده است.

 

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست