برگ-هایی-مناسب-تزیین-دسته-گل

چه برگ هایی مناسب تزیین دسته گل می باشند

رنگ سبز، رنگ طبیعت و نشانه شروع و تازگی است. در عین حال در اکثر مواقع ، گل ارایی ها این رنگ امید بخش نادیده گرفته می شود. شاخه های سبز و برگ هایی مناسب تزیین دسته گل وجود دارند که می توانند جلوه و زیبایی گل ها را چندین برابر کنند و به نوعی تکمیل کننده دسته گل انتخابی شما باشند. جهت خرید گل آنلاین و سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

برگ هایی که بیشترین کاربرد را در تزیین دسته گل دارند:

برگ ابری نقره ای

برگ ابری نقره ای از نوع گیاهان گلدار و تیره­ی مینائیان محسوب می شود. به دلیل داشتن برگ هایی نقره ای رنگ پوشیده از پرز، جزو برگ هایی مناسب تزیین دسته گل به حساب می آید.

و یکی از گزینه های مناسب برای دسته گل عروس است. ترکیب رنگ نقره ای این برگ ها با هر گلی زیبایی آن را دو چندان می کند.

برگ اکالیپتوس

درخت اکالیپتوس درختی گلدار، با گل های زرد و سفید و از تیره موردیها است. از برگ های سبز مات این گیاه دارویی در تزیین سبد گل و دسته گل کاربرد زیادی دارد.

برگ های اکالیپتوس شکلی مانند قلب یا شمشیر دارند که به انواع مختلف این درخت بستگی دارد ولی نوع قلبی شکل این برگ برای تزیین دسته گل مناسب تر و پرطرفدارتر است.

برگ انجیری

گیاه برگ انجیری جزو گیاهان آپارتمانی محسوب می شود. این گیاه در کل دو نوع دارد، برگ انجیری با برگ های سوراخ­دار و بدون سوراخ که حالتی قلبی مانند و کشیده دارد.

این گیاه یکی از محبوب ترین برگ هایی مناسب تزیین دسته گل و برگ های گل ارایی به حساب می آید. برگ  بزرگ این گیاه ترکیبی خاص و ویژه در کنار گل هایی مثل تاج خروسی، لیلیوم، گل داوودی بزرگ و گل بهشت ایجاد می کند.

برگ آرالیا

برگ گیاه آرالیا هم از دسته برگ هایی مناسب تزیین دسته گل به شمار می رود. این گیاه برگ پنجه ای جزو گیاهان گلدار به حساب می آید. برگ هشت پر گیاه آرالیا در دو رنگ قرمز و سبز، دارای اندازه مناسبی برای درست کردن دسته گل است.

پیچک

یکی از برگ هایی مناسب برای تزیین دسته گل پیچک ها هستند. بخصوص پیچک هایی با برگ های مثلثی. پیچک کاربرد زیادی در گل ارایی دارند، از تاج گل گرفته تا سبد های گل.

به دلیل طول عمر زیاد پیچک و کم توقع بودنش می توان از آن در تزیین و گل آرایی منزل، اداره و محل کار هم استفاده کرد.

برگ زیتونی

برگ درخت زیتون تزئینی از دیرباز از جمله برگ هایی مناسب تزیین دسته گل و مورد توجه پادشاهان یونان بوده است. گل های رز، پاپیونی، آلاله و در کنارشان برگ درخت زیتون تزئینی یکی از ترکیب های زیبا برای دسته گل به حساب می آید.

برگ عبایی

گیاه برگ عبایی دارای برگ هایی به رنگ سبز، بزرگ و کشیده است که جزو تیره مارچوبگان محسوب می شود. این گیاه آپارتمانی برگ هایی مناسب تزیین دسته گل دارد که می توان از آن در فضای آزاد هم نگهداری کرد.

برگ کاج نوئل

درخت کاج نوئل دارای برگ هایی سوزنیی ومتراکم است؛ و در کنار گل هایی مثل گل رز، گل میخک، گل پنبه حال و هوای پاییز و زمستان را برای بیننده تداعی کند.

نخل مرداب

برگ گیاه نخل مرداب یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین برگ ها برای تزیین دسته گل می باشد؛ که اگر نور مناسب پشت پنجره داشته باشید، گیاهی فوق العاده برای نگهداری در آپارتمان به حساب می آید.

 

برگ درخت سیکاس

درخت سیکاس (Cycas) یک گیاه قدیمی است و ظاهر و برگ های این درخت شباهت زیادی به برگ درخت نخل خرما دارد، برگ های هر دو از نوع سوزنی و سبز تیره می باشد. از برگ درخت سیکاس می توانید در تهیه انواع دسته گل‌های و سبدهای گل استفاده نمایید.

برگ آنتوریم

یکی دیگر از برگ هایی خاص و زیبا ، مناسب برای دسته گل  برگ گیاه آنتوریوم (Anthurium) می باشد. که برای تززین انواع دسته گل و سبد های گل مورد استفاده قرار میگیرد.

برگ استرلیتزیا

یکی دیگر از برگ های تزیینی برگ استرلیتزیا (Strelitzia) می باشد این برگ مانند آنتوریم هم از گل و هم از برگ آن برای تزیین دسته گل استفاده می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست