آموزش-کیک-آرایی-با-گل-طبیعی

کیک گل آرایی با گل های طبیعی

امروزه تزیین کیک تولد با گل های طبیعی رواج زیادی پیدا کرده است و ظاهر کیک را زیبا تر می کند در این مقاله سعی داریم شما را با برخی از تکنیک های گل آرایی بر روی انواع کیک ها ( کیک آرایی ) آشنا کنید.

اگر به دنبال یک گل فروشی خاص و حرفه ای می گردید ما به شما مجموعه گل فروشی فلوآرت را به شما پیشنهاد می نماییم، این گل فروشی در جردن واقع شده است.

آموزش تزیین کیک با گل طبیعی

کیک یکی از پایه های ثابت برای جشن ها و مهمانی ها به شمار می آید، دیزاین کیک جشن تولد و جشن عروسی یا سالگرد ازدواج بسیار اهمیت دارد تا در نظر مهمانان جلوه زیبایی داشته باشد و همچنین مجلس شما را شکیلتر می کند. همانطور که می دانید ظاهر کیک و طعم کیک بسیار پر اهمیت است، گل های باعث شادابی ظاهر کیک ها می شود. مدرسه فلورات همیشه به دنبال دیزایین زیبا و مناسب با توجه به سلیقه شما و متناسب با مراسمی که برگزار می گردد گل آرایی کیک را انجام می دهد. اگر قصد دارید کیکی با گل آرایی گل طبیعی جهت مراسم خود انتخاب و سفارش دهید با متخصصین ما مشورت کنید و تا راحت تر گل مورد نظر برای کیک خود را انتخاب کنید.

 

تزیین کیک تولد با گل های طبیعی

جهت سفارش کیک تولد با تزیین گل، می توانید هم به صورت حضوری و هم از طریق تلفن های موجود در سایت با آموزشگاه گل آرایی فلوآرت تماس بگیرید و سفارش خود را به پرسنل مجرب ما بدهید تا بتوانند شما را به خوبی راهنمایی کنند. برای گل آرایی کیک تولد بهتر است، نوع و رنگ گل ها را بر اساس تم مورد نظر انتخاب کنید، البته توجه داشته باشید که ترکیب رنگ گل ها باید متناسب و مکمل هم باشند. کیک ای بدون خامه یا با خامه بسیار کم به دلیل اینکه کالری کمتری دارند طرفداران زیادی پیدا کرده است، البته این کیک ها ممکن است ظاهر زیباسس نداشته باشند اما می توانید از طریق گل آرایی با گل طبیعی کیک های خاص و شگفت انگیزی برای تولد و مهمانی های خود تهیه کنید. توجه داشته باشید که گل آرایی را بر روی انواع دسر ها و کاپ کیک ها هم می توان انجام داد.

اگر کیک تولد شما گرد و ساده است می توانید گل هایی که انتخاب می کنید را بر روی کیک در مرکز قرار دهید بهتر است از گال هایی استفاده کنید که گلبرگ های بیشتری دارند.بهتر است از گل های زر استفاده کنید.

گل آرایی کیک با سبک اروپایی

گل آرایی کیک به سبک اروپایی طرفداران بی شماری دارد. در این نوع گل آرایی با استفاده از گل های طبیعی دسته گل هایی زیبا بر روی کیک درست می کنند.بهتر است رنگ های شاد مثل بنفش و سبز استفاده کنید. البته انتخاب و نوع گل کاملا سلیقه ای و باید متناسب با کیک شما انتخاب شود. طراحی اروپایی از جمله سبک های مرسوم و پر طرفدار است.

 

گل آرایی با استفاده از گل های آفتاب گردان بر روی کیک

گل آفتاب گردان به دلیل اینکه ظاهری گرد دارد و به رنگ زرد است می توانید این نوع گل را بر روی مرکز کیک کار بگذارید، توجه داشته باشید برای بهتر دیده شدن گل ها بهتر است خامه ای که بر روی کیک شما استفاده می شود به رنگ آبی یا سبز یا سفید باشد تا گل های آفتاب گردان جلوه بیشتری داشته باشند. گل های آفتابگردان بیشتر در فصل تابستان وجود دارند.

 

نکاتی در مورد مدل کیک تولد با تزیین گل طبیعی

گل هایی که انتخاب می شوند باید بدون آفات و بسیار تمیز باشند.

توجه داشته باشید که استفاده از توت ها و برگ ها باعث زیباتر شدن گل آرایی بر روی کیک شما می شود.

از آزمون و خطا جهت انتخاب مکانی مناسب برای گل ها بر روی کیک به هیچ عنوان نترسید به راحتی مکانی که درست و مناسب است را انتخاب کنید.

اگر گل ها مدتی طولانی بدون آب باشند پژمرده می شوند، در نتیجه از گل هایی استفاده کنید که ماندگاری بیشتری دارند، به عنوان مثال گل ادریس مناسب برای گل آرایی بر روی کیک نیست بهتر است از گل های مثل رز و ارکیده استفاده کنید.

بهتر است گل ها را در سایزهای مختلف انتخاب کنید. ترکیبی از سایز بزرگ و کوچک تا جلوه بیشتر داشته باشد.

 

تزیین کیک شکلاتی با گل طبیعی

برای این نوع کیک ها بهتر است از گل هایی با رنگ های روشن استفاده کنید، چون سطح کیک با کاکائو پوشیده شده است و رنگ قهوه ای تیره دارد، باید گل هایی انتخاب کنید که هم دیده شوند و هم ظاهر کیک شما را زیبا تر کنند. از گل هایی با ترکیب رنگ سفید قرمز و یا صورتی استفاده کنید.

تزیین کیک با گل داودی

گل های داوودی رنگ های مختلفی دارند و در ضمن از ماندگاری بالایی نیز برخوردار هستند، رنگ های موجود در بازار بیشتر سفید و بفش و صورتی هستند که می توانید برای گل آرایی از آن ها استفاده کنید.

 

تزیین کیک با گل مریم

گل مریم به دلیل ظاهری که دارد می توانید به صورت آبشاری بر روی کیک استفاده کنید. توجه داشته باشید به دلیل رنگ سفید این گل بر روی کیک هایی بیشتر به کار ببرید که سطح کیک تیره باشد تا گل جلوه داشته باشد.

کیک تولد با رز قرمز

گل های رز همیشه طرفداران بی شماری دارند و در بیشتر مراسم ها از آن استفاده می کنند. گل رز رنگ های متنوعی دارد که هر رنگ معنی و مفهوم خاصی دارد. در ضمن ماندگاری بالایی نیز دارند. از این گل می توانید برای مراسم های عاشقانه بر روی کیک خود استفاده کنید.

 

مدرسه گل آرایی فلوآرت با داشتن پرسنل مجرب در زمینه گل آرایی ماشین عروس، گل آرایی دسته گل عروس، گل آرایی مراسم و تشریفات، و گل آرایی انواع کیک ها بهترین و زیبا ترین خدمات را عرضه می کند. همچنین این آموزشگاه برای یادگیری بهتر متدد های جدید کلاس های متنوعی نیز برگذار می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ها از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست