ل-آرایی-به-شکل-قلب-مخصوص-روز-ولنتاین

آموزش گل آرایی به شکل قلب مخصوص روز ولنتاین

روز ولنتاین که نماد عشق بین عاشق و معشوق می باشد مدتی در کشور ما طرفدار پیدا کرده است در این روز عشاق سعی دارن با دادن گل به هم دیگر این عشقشان را دچندان کنند و جشن بگیرید از این رو به دنبال طرح های جذاب و زیبا میگردند برای هدیه دادن، با آموزش گل آرایی به شکل قلب مخصوص روز ولنتاینبه شما عزیزان می توانید ی هدیه زیبا را به عشقتان دهید. 

 

گل آرایی به شکل قلب به صورت دسته گل بهتر است با گل های رز صورتی طراحی شده باشد و 3 تکه گل کفایت می کند. همینطور می توان رزهای بوته ای به آن اضافه کرد. برگ های سبز و برگ هایی که به صورت دو رنگ هستند نیز به زیبایی کار می افزاید. می توانید از نوار صورتی یا یاسی و یا پنج مهره سبز استفاده کنید.

 گل آرایی به شکل قلب با گل طبیعی برای ولنتاین

بهترین شکل هندسی که برای روز ولنتاین می توان در نظر گرفت، قلب است. گل آرایی به شکل قلب مخصوصاً با گل طبیعی قطعاً یک سورپرایز جالب و خاطره انگیز خواهد شد. برای گل آرایی به شکل قلب نیاز به یک سری مواد اولیه دارید. در صورتی که دوست داشته باشید از میوه ها استفاده کنید بهترین گزینه توت است.

ابزار لازم برای گل آرایی به شکل قلب شامل گل، برگ های عبایی، شاخه هایی که ضخامت یکسان دارند، سیسیل تزئینی با رنگ های طلایی و قرمز و سوزن و فوم گل است. همینطور نیاز به سیم قرمز دارید و باید از قیچی و چاقوی کوچک نیز استفاده کنید تا گل آرایی به شکل قلب به خوبی صورت بگیرد.

گل آرایی به شکل قلب با گل طبیعی مخصوص روز ولنتاین در گام اول نیاز به برش دقیق دارد. فوم گل می بایست با قیچی به شکل قلب بریده شود و این بیس اولین و مهمترین گام گل آرایی محسوب می شود. همه شاخه ها باید به یک اندازه بریده شوند و در امتداد قلب فرو بروند. دقت کنید که شاخه گل ها به طور کلی شامل موقعیت اجرایی خوبی هستند.

گام دوم گل آرایی به شکل قلب مخصوص روز ولنتاین

در گام بعدی از گل آرایی به شکل قلب نیاز است که از سوزن استفاده کنید و برگ های عبایی می بایست بر روی فوم گل نصب شود. دقت کنید که این کار باید به طور دقیق صورت بگیرد و نظم و ترتیب مناسبی داشته باشد.

در این بخش می توانید از رشته های پلاستیکی استفاده کنید و آن را روی تکه های چوب قرار دهید. رشته های پلاستیکی باید به صورتی طراحی شده باشند که روی چوب شکل حصیر را به خود بگیرند.

در نهایت نوبت به چسباندن گل ها است که هرچه با تمرکز بیشتری صورت بگیرد نتیجه بهتری خواهد داشت. مثلاً می توانید از فوم باقی مانده یک قطعه مستطیل شکل جدا کنید و آن را در آب بخیسانید و سپس در کوچه سمت چپ بالا قرار دهید. دقت کنید که گل ها باید تازگی خود را حفظ کنند و این موضوع در گل آرایی به شکل قلب بسیار مهم است. می توان قلب را با میوه های قرمز روشن تزئین کرد و همینطور تکه های سیمی به هم چسباند. در نهایت نوبت به سیسل قلبی می رسد که با استفاده از سوزن به هم وصل شده اند و ظاهری بسیار جذاب و فریبنده دارند.

گل آرایی به شکل قلب در روز ولنتاین با خزه

استفاده از خزه زنده برای گل آرایی به شکل قلب یک ابتکار بی نظیر و جذاب است. شما می توانید از برگ خزه تازه استفاده کنید که هم در دسترس است و هم قیمت بالایی ندارد. نیاز به ابزار رقیقه دارید و همینطور فوم گل، سیم سخت، سیم گلی تزئینی و دانه های مرواریدی نیاز است. بهتر است چسب گلی قرمز و سوزن ته گرد استفاده کنید. قیچی و سیم های هم اندازه نیز فراموش نشود.

در ابتدا می بایست قاب سیمی ساخته شود و همینطور می توان یک قاب قلبی آماده برای اتصال خزه ها خریداری کرد. نیازی به زیباسازی کادر نیست، چون پنهان می ماند.

پس از این بخش نوبت به قاب سیمی می رسد که باید با خزه پوشش داده شود. برای این کار نیاز است که خزه روی بدنه از سیم تزئینی به عنوان رشته استفاده شود.

گل ها می بایست روی کف فوم قرار بگیرند. سوزن پلاستیکی می بایست استفاده شود و همینطور کف فوم گل باید در بخش بالایی قرار بگیرد و ا سیم فلوریستیک نیز استفاده می شود.

پس از آن می بایست قطعه کوچکی از فوم بریده شود و در آب خیسانده شود. سپس نوبت به ته نشین شدن آن است و برای روی پین قرار بگیرد.

شکوفه های گل سرخ و رقیقه باید داخل فوم گل فرو بروند تا به شکل کامل پوشانده شوند. سیم ها با استفاده از نوار گلی قرمز می بایست چرخانده شود و به صورت قلب کوچک درآورده شوند. یک الی دو سانتیمتر می بایست به انتهای سیم افزوده شود و باید بتوان قلب ها را در فوم فرو کرد.

 گل آرایی ولنتاین با قاب قلب به صورت دسته گل

در صورتی که فکر می کنید علاقه به دسته گل های قلبی شکل دارید، این امکان فراهم شده است تا بتوانید دسته گلی بسیار زیبا و جذاب تهیه کنید.

گل آرایی به شکل قلب به صورت دسته گل بهتر است با گل های رز صورتی طراحی شده باشد و 3 تکه گل کفایت می کند.

همینطور می توان رزهای بوته ای به آن اضافه کرد. برگ های سبز و برگ هایی که به صورت دو رنگ هستند نیز به زیبایی کار می افزاید. می توانید از نوار صورتی یا یاسی و یا پنج مهره سبز استفاده کنید. یک تکه مقوا و یک کارد و قیچی بردارید و این پروسه را تکمیل کنید.

دقت کنید که در گام اول می بایست کل طول سیم با نوار فلورستیک پوشانده شود. از سیم های تهیه شده قاب قلبی استفاده کنید.

گل ها باید در یک دسته گل جمع شوند و ساقه می بایست از بین سلول های قاب عبور نمایند. استفاده از گل های رز در میان شکوفه ها به زیبایی دسته گل می افزاید.

اگر دقت کرده باشید شکل قلب سیمی، خشن به نظر می رسد بنابراین نیاز به تزئین است و باید از برگ های خاصی استفاده کرد تا شکل گل زیباتر شود. همینطور می تواند از برگ ها در بین سلول های کادر استفاده کرد.

دور دسته گل باید با استفاده از برگ های سبز پوشانده شود و همینطور از سیم های تزئینی ایمن شود. خوشه های برگ باید در اطراف دسته گل قرار بگیرد.

سیم تزئینی می بایست به بخش های مختلف و طولانی برش زده شود و مهره روی هر سیم قرار بگیرد و نوک سیم چرخانده شود.

در نهایت نیاز است که انتهای آزاد سیم ها به دسته گل متصل شود و مهره ها آویزان باشند تا ظاهر زیادی برای دسته گل ایجاد شود.

 گل آرایی قلب ولنتاین به صورت تاج گل

تاج گل های قلبی ایده از سبک های فرانسه هستند و ظاهری جذاب و زیبا دارند. در این بین نیاز بهه یک شاخه گل یاس سفید است و همینطور یک روبان صورتی رنگ نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

نیاز به سیم تزئینی و سیم تیکر ضخیم است که برای ساخت پایه قلب نباید زیاد نازک به نظر برسد. همینطور کاتر سیم کوچک و یک چاقوی کوچک و قیچی می تواند بخش مهمی از تاج گل را به خود اختصاص دهد.

می توانید از سیم ضخیم تر برای پایه شکل قلب استفاده کنید. انعطاف پذیری سیم سبب می شود ساخت این قاب بسیار آسان باشد.

گل ها باید به صورت دسته گل های کوچک دسته بندی شوند و همینطور نیاز به حلقه های گلی به صورت پر است.

استفاده از یاس بنفش زیبایی دسته گل را ده چندان می کند. دقت کنید که یاس بنفش باید بر روی یک تیر چوبی قرار بگیرد و قلب را سوراخ نماید تا زیبایی کار ده چندان شود.

همینطور می توان از روبان های بنفش برای گل آرایی مخصوص ولنتاین استفاده کرد که هماهنگی لازم با سایر اجزای تاج گل را فراهم می سازد و زیبایی آن بسیار بیشتر است قبل می شود. اگر به دنبال یک گل فروشی آنلاین با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست