گل-آرایی-ولنتاین-(1)

چگونه یک گل آرایی زیبا و کم هزینه برای روز ولنتاین داشته باشیم

اگر دوست دارید برای روز ولنتاین  یک دسته گل یا گلدان زیبا برای دوست خود یا همسر خود تهیه کنید ما به شما چند پیشنهاد می دهیم.

گل ها برای روز ولنتاین بسیار گران قیمت می باشند. شما می توانید به راحتی برای روز ولنتاین دسته گلی زیبا تهیه کنید . همچنین می توانید با انتخاب گل ها و برگ های مقرون به صرفه در هزینه خود صرفه جویی کنید و با یک گل آرایی زیبا هیچ کس نتواند حدس بزند شما چه مبلغ هزینه کرده اید. جهت خرید آنلاین گل و سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

در این قسمت ما چند مرحله را پیشنهاد می کنیم.

مرحله 1

گلدان یا سبد یک عنصر گران قیمت برای انجام گل آرایی می باشد، انتخاب گلدانی زیبا و جذاب حکم بیمه گل را دارد. برای این ترفند شما می توانید از گزینه های مختلفی برای انتخاب گلدان استفاده کنید مثلا می توانید از ظرف های نگهدارنده ی شمع استفاده کنید یا به اطراف خود توجه کنید و ببینید از چه وسایلی می توانید برای انتخاب یک گلدان زیبا استفاده کنید، سعی کنید در این زمینه کمی خلاق باشید و یک انتخاب مناسب و زیبا داشته باشید. کوزه، لیوان، کاسه یا مواردی از این قبل می تواند انتخاب مناسبی برای گلدان باشد.

مرحله 2

گیاهان آپارتمانی با برگ های بزرگ یک منبع عالی برای انتخاب شما هستند. دو برگ بزرگ را در گلدان روی دو طرف قرار دهید اگر یکی از برگ های شما فوق العاده بزرگ است، آن را نصف کنید و داخل گلدان قرار دهید. در کنار گیاهانی در خانه دارید می توانید گل های خود را از بازار گل یا دست فروش هایی که گل می فروشند تهیه کنید البته توجه کنید که در انتخاب گل و برگ، گل ها با هم همخوانی داشته باشند از نظر تعداد و رنگ و نوع گل همچنین برگ ها.

مرحله 3

گلدان را با شاخ و برگ سبز پر کنید. باز هم نگاه کنید تا ببینید که در حیاط یا خانه شما چه چیزی در دسترس است. برگ هایی از قبیل اکالیپتوس، فیکوس و بامبو، پرکننده های بسیار خوبی هستند و کار شما را بسیار زیبا می کنند.

مرحله 4

گلدان را با پرکننده سبز پر کنید. پرکننده سبز پس زمینه برای گل ها فراهم می کند و کمک می کند تا ساقه های گل را حفظ کند و آنها را در محل نگهداری کند.

مرحله 5

روز ولنتاین بدون گل رز امکان پذیر نیست. اما راه های مناسب برای  صرفه جویی پول شما وجود دارد. اول، رنگی غیر از قرمز را برای گل رز خود انتخاب کنید، زیرا فروشگاه ها اغلب برای گل های قرمز در طول دوره ولنتاین شارژ می شوند. در مرحله دوم، شما می توانید با گسترش گلبرگ های گل رز به صورت دستی به دسته گل خود حجم دهید تا پر تر به نظر برسد. از رز های با گلبرگ باز تراستفاده کنید زمانی که گل رز در دمای اتاق و یا حتی گرم تر قرار گیرد، گلبرگ های بیشتر باز می شود حواستان باشد که  فقط گلبرگ های بیرونی را باز کنید و گلبرگ های مرکزی را دست نخورده باقی بگذارید.

مرحله 6

گل ها را به صورت پراکنده درون گلدان یا دسته گل خود قرار دهید با این روش تعداد چهار شاخه رز بیشتر نیاز ندارید و می توانید از برگ آرایی بیشتر برای زیبایی کار خود استفاده کنید.

مرحله 7

گل های ارزان قیمت را به عنوان پرکننده برای تکمیل گل رز انتخاب کنید. هنگام قرار دادن گل در گلدان،آرایش فشرده را حفظ کنید تا در نهایت به گل های کمتر نیاز داشته باشید.

 

مرحله 8

بعد از اینکه گل ها و برگ ها را در گلدان مرتب  کردید، می توانید برای زیبایی کار خود از میوه و شکلات نیز استفاده کنید. میوه هایی مثل توت فرنگی، توت فرنگی ها را درون سیخ های چوبی قرار دهید و درون گلدان پخش کنید همچنین چند شکلات را به همین روش درون گلدان گل یا دسته گل خود پخش کنید.

مرحله 9

حتی می توانید از باد کنک های کوچک رنگی هم برای این کار استفاده کنید و داخل گلدان خود قرار دهید. دسته گل شما برای روز ولنتاین آماده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست