گل در فنگ شویی

تاثیر انتخاب گل طبیعی مناسب در فنگ شویی

به باور چینیان فنگ شویی حس آرامش و موفقیت و شادی و ثروت را به دنبال دارد. گل طبیعی مناسب در فنگشویی هم یکی از بهترین چیدمان برای تاثیر گذاری بیشتر روی آرامش و ثروت محسوب می شود. دیزاین گل و گیاه برای کار و زندگی علاوه بر زیبایی، حس سرحالی و نشاط را هم به همراه دارد. ما در این مقاله به بررسی نقش گل آرایی در فنگشویی می پردازیم.

فنگ شویی به چه معناست؟

تاثیر-گل-و-گیاه-در-منازل-1

فنگ شویی در لغت به معنی آب و باد است. خاستگاه اصلی این فن در چین می باشد و به باور این فن، در اثر حرکت و درست قراردادن عناصر مادی، انرژی خوب در زندگی به جریان می افتد. مهم ترین اصل فنگ شویی این است که باید از به هم ریختگی و بی نظمی و خطوط شکسته پرهیز و به جای آن از عناصر پنج گانه استفاده کرد.

گل آرایی در فنگ شویی

تاثیر گل در فنگ شوییبه باور فنگشویی گل و گیاه انرژی های منفی را از بین می برد و به جای آن انرژی مثبت را جایگزین می کند. یک سری نکات در خصوص انتخاب گل های طبیعی در فنگشویی وجود دارد که جهات آن ها و مکان قرارگیری گیاهان ازاهمیت خاصی برخوردار است.

شما می توانید برای تاثیرگذاری بهتر و جذب انرژی بیشتر گل در فنگشویی می توانید آن ها را داخل جاکفشی، کنسول و روی میز قرار دهید. حتی گوشه ای دنج پذیرایی یا آشپزخانه مکان مناسبی برای قرار دادن گل یا گلدان هستند.

بهترین جهت قرار دادن گل و گیاه در فنگ شویی

تاثیر گل و گیاه در خانه

بهترین جهات در جهت جنوب، شرق و جنوب شرقی است که باعث ایجاد تعادل در آن مکان می شود. به توصیه متخصصان فن فنگ شویی قرار دادن گل ها در منطقه شرقی برای داشتن سلامتی و خانواده، منطقه جنوبی به منزله اعتبار و شهرت و جهت جنوب شرقی پول و فراوانی است.

نقش گل در فنگشویی در محل کار

گل و گیاه در منزل

استفاده از گل های طبیعی باعث افزایش کارکرد و بازدهی بیشتر در محل کار می شود و نشاط را به همراه دارد. گل طبیعی مناسب در فنگشویی باعث کم شدن استرس و افزایش تمرکز و قدرت یادگیری می شود. پس برای القای این حس های مثبت، بهتر است از گیاهان طبیعی روی میزکارتان استفاده کنید.

گل آرایی در فنگ شویی در منزل

بر اساس فنگشویی گل های باطراوات و زیبا انرژی مثبت به همراه داردند و به اهل خانه خوشبختی و موفقیت و شادی می بخشند. گفته شده است که بهترین گل طبیعی مناسب در فنگشویی ، گیاه پهن برگ است. زیرا بیشترین تاثیر را در حس نشاط و خوشبختی می گذارد. در ادامه به معرفی گل های طبیعی در فنگ شویی اشاره می کنیم.

گیاه سانسوریا در فنگ شویی

گیاه سانسوریا یا گیاه مار یکی از بهترین گل های طبیعی در فنگشویی به شمار می رود.  برگ های بلند این گیاه یون های مثبت را دفع و یون های منفی ایجاد می کنند. چون یون های منفی هوای محیط را پاک تر و عاری از هرگونه آلودگی می کنند.

گیاه لی لی در فنگ شویی

گیاه لی لی یک گل طبیعی مناسب در فنگشویی و برای فنگ شویی انتخاب مناسبی است. هوای محیط را سالم تر می کند و آلودگی و حساسیت را از بین می برد.

گل صد تومانی در فنگ شویی

این گیاه در فن فنگشویی یکی از مهم ترین گیاهان برای جذب عشق و ثروت است. عمر طولانی دارد و انرژی مثبت را در همه جای محیط به جریان می اندازد.

گیاه بامبو در فنگ شویی

یکی از محبوب ترین گل طبیعی مناسب در فنگشویی گیاه بامبو محسوب می شود. به اعتقاد طرفداران فنگ شویی باید آب گلدان را یک روز در میان عوض کرد. در غیر این صورت، باعث اختلال در ایجاد انرژی مثبت در محل کار و زندگی تان می شود.

یکی از متخصصان علم فنگ شویی راجع به تاثیر گذاری بیشتر این گل و اهمیت گل طبیعی در فنگ شویی گفته است که چند ساقه بامبو  را بردارید و آن ها را در هر کجای خانه در  حوزه موفقیت و سلامت و ثروت قرار دهید تا تاثیر آن را ببینید.

گیاه سرخس در فنگ شویی

یکی دیگر از بهترین انتخاب های گل طبیعی مناسب در فنگشویی سرخس است. این گیاه با هر شرایط اقلیمی سازگاری دارد. این گیاه حس لذت و خوشایندی به همراه دارد و از خود انرژی مثبت ساطع می کند.

 گل مریم گلی در فنگ شویی

مریم گلی با هر اقلیمی سازگار است و باعث تصفیه هوا و از بین بردن انرژی منفی می شود. برای افرادی که دچار حساسیت هستند مریم گلی باعث بهبودی در آن ها می شود.

گیاه یشم در فنگ شویی

برگ های گیاه یشم به شکل سکه است. برای همین این گل در فنگ شویی به معنای ثروت است. به آن گیاه ثروت هم می گویند چون با خودش ثروت و پول را به همراه دارد. متخصصان فن فنگشویی توصیه می کنند که از این گیاه حتما در منزل یا محل کارتان به دلیل جذب هر چه بیشتر پول و ثروت استفاده کنید.

درخت پرتقال در فنگ شویی

این درخت عطر و رایحه خوشی دارد که شادابی و سرزندگی را به همراه دارد. این گیاه برای کسانی که آن را در منزل یا محل کارشان می گذارند باعث خوش شانسی و آرامش می شود.

گل نرگس در فنگ شویی

به باور چینیان گل نرگس انرژی مثبت ایجاد می کند و برای موفقیت و بهبود وضعیت شغلی و کشف استعداد به کار برده می شود.

گیاه ثروت در فنگ شویی

درخت پول یا هم گیاه ثروت یکی دیگر از بهترین گل طبیعی مناسب در فنگشویی به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست، درخت پول یا با خود پول و ثروت را به همراه دارد. این گل به خوش شانسی هم معروف است.

گل داوودی در فنگ شویی

گل داودی هم شناخته ترین گل طبیعی مناسب در فنگشویی به شمار می رود. این گل در فن فنگشویی نماد زندگی راحت و برقراری تعادل می باشد. برای اهالی خانه شانس و موفقیت به همراه دارد.

گل کاکتوس در فنگ شویی

در باور فنگ شویی گل کاکتوس به دلیل تیغ هایی که دارد از خود انرژی منفی ساطع می کند. برای اینکه مسیر انرژی منفی آن را تغییر دهیم باید جریان مثبت ایجاد کنیم. به این ترتیب بهتر است کاکتوس را پشت پنجره قرار دهید تا انرژی منفی از آن به بیرون از منزل راه پیدا کند. هم چنین می توانید در کنار کاکتوس یک گیاه دیگر بگذارید تا انرژی منفی کاکتوس را از بین ببرد.

سخن پایانی

به باور طرفدران فن فنگ شویی قرار دادن برخی از گیاهان و گل ها در برخی از جهات خانواده می توانند انرژی مثبت ساطع کنند و برای اهل خانه شانس و خوشبختی و سلامتی می آورد. در این مقاله به گل طبیعی مناسب در فنگشویی اشاره کردیم. شما می توانید با کمک از فن فنگ شویی، گیاهان خود را در منزل به بهترین شکل دیزاین کنید که هم زیبا باشند و هم خوشبختی و ثروت و موفقیت به همراه بیاورند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست