گل ماه تولد

آیا می دانید که گل ماه تولد شما چیست ؟

همه ما دوست داریم در هنگام تولد دوستان و عزیزان مان یک کادوی برای آن ها تهیه کنیم که خاص و به یاد ماندنی باشد. برخی ها در کنار کادوی خود، یک شاخه گل و یا یک دسته گل هم تدارک می بینند. برای اینکه یک گل منحصر به فرد به فرد مورد نظرتان هدیه بدهید، باید گلی انتخاب کنید که نمادی از آن فرد باشد. ما در این مقاله به شما می گوییم که متولدین هر ماه چه گلی دارند و در واقع گل ماه تولد شما چیست

 

گل ماه تولد فرودین

گل ماه فروردینگل ماه متولدین فرودین ماه گل مینای چمنی یا دیزنی است. این گل نماد پاکی و فاداری و معصومیت است. نام دیزی از چشم روز گرفته شده است یعنی این گل در هنگام شب گلبرگ هایش بسته و وقت طلوع خورشید باز می شود. برای تولد عزیزان تان که در ماه فرودین متولد شدند خرید یک دسته گل یا حتی یک شاخه گل مینای چمنی انتخاب ایده آل است.

 

 گل ماه تولد اردیبهشت

گل ماه اردیبهشتاین گل گل موگه یا گل برف نام دارد. این گل رایجه دلپذیر و شیرینی دارد. گل موگه تداعی گر صداقت فروتنی و جذابیت است. بر اساس برخی از منابع این گل نماد بازگشت به خوشبختی است. جالب است که بدانید گل موگه مورد علاقه عروس های سلطنتی بوده است. اگر دوستی دارید که در این ماه به دنیا آمده است خرید این گل شیک را پیشنهاد می کنیم.

 

گل ماه خردادگل ماه خرداد

گل این ماه رز است که یکی از محبوب ترین گل های در جهان شناخته می شود. ظاهری زیبا و کلاسیک دارد برای همین همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. گفته شده است که این گل نمادی از عشق در نگاه اول است. اگر با خرید این گل قصد دارید به عشق خود اعتراف کنید، پس با تقدیم این گل در روز تولد خرداد ماهی ها، با یک تیر دو نشان زده اید.

گل ماه تیرگل ماه تیرگل متولدین ماه تیر، گل دلفینیوم نام دارد که به زبان فارسی به آن گل زبان در قفا می گویند. این گل نمادی از انرژی و وقار است. به خاطر رنگ آبی زیبای خود طرفداران زیادی دارد و در دسته گل ها جلوه گری می کند.

این گل به طور کلی نماد جسارت و شجاعت در دوست داشتن است. برای شما که می خواهید عشق خود را به متولدین تیر ماه ابراز کنید، خرید این گل شیک و زیبا پیشنهاد می شود.

گل ماه تولد مردادگل ماه مرداد

گل مخصوص متولدین ماه مرداد گلایل است. درست است که در ایران بیشتر برای مراسم عزا و سوگواری به کار برده می شود، در خارج از ایران برای خودش ارج و قرب دارد. این گل تنوع رنگی زیادی دارد. نام این گل gladius به معنای شمشیر است. تداعی گر شجاعت و قدرت است و جالب است که بدانید نامگذاری آن به دوران گلادیاتورها بر می گردد.

گل ماه شهریورگل ماه شهریورگل ماه متولدین شهریور گل آستر یا گل ستاره است. این گل در از گذشته تا امروز بر طبق افسانه های یونانی آستریا الهه ای بود که در تاریکی شب گریه می کرده و از اشک های او چند ستاره به وجود آمدند. قطرات اشکی که از این الهه بروی زمین می افتد روی زمین رشد می کند.

این گل نمایان گر عشق و خرد و اصالت ظرافت است. این گل خاص نمادی از ستاره های زمینی است. در پایان تابستان به اوج زیبایی خود دست می یابد و برای تولد متولدین شهریور یک انتخاب مناسب است.

 گل ماه تولد مهرگل ماه مهرگل متولدین مهر ماه گل همیشه بهار است. این گل به خاطر ظاهر طلایی رنگ و بوی خوش خود همیشه مورد استقبال بوده است. این گل نمایانگر جنگیدن برای دست یابی به موفقیت است. جالب است که بدانید گل مهر ماهی ها در مکزیک نماد خورشید و نور است. مردم مکزیک باور دارند که این گل به ارواح مردگان کمک می کند تا راه خود را در روی زمین پیدا کنند. با خرید این گل می توانید یک هدیه خاص و به متولدین ماه مهر تقدیم کنید.

 گل متولدین آبان ماهگل ماه آباناین گل گل داودی است که به خاطر رنگ های زیبا خود نمادی از شادی و انرژی دوستی و خوشبختی است. تنوع رنگی خیلی بالایی دارد و جز محبوب ترین گل ها در دسته گل به شمار می رود.

 این گل در ژاپن محبوبیت زیادی دارد و در روز 9 سپتامبر که روز خوشبختی در چین است، مورد توجه قرار می گیرد.  اگر فرد مورد نظرتان در ماه آبان متولد شده، این گل شیک و خوش بو را فراموش نکنید.

گل ماه آذرگل ماه آذرگل متولدین این ماه راج نام دارد که به معنای یک فصل سرد است. این گل به واسطه شاخ و برگ های سبز و حال و هوای قبل از کریسمس را دارد. می توانید برای اینکه جلوه گری این گل را بیشتر کنید این گل را در کنار کادوی خود به متولدین این ماه هدیه دهید.

 گل ماه تولد دی ماه

گل ماه دی

گل متولدین این ماه گل میخک است. این گل نمادی از وفاداری و عشق و فداکاری است. گل میخک تنوع زیادی دارد برای همین همیشه جز گل های محبوب در سبدهای گل بوده است. این گل در فصل سرما رشد می کند و برای افرادی که در ماه دی زمستان به دنیا آمده اند یک انتخاب عالی است.

بر طبق برخی از منابع تاریخی گفته شده است که گل میخک با اشک هایی که حضرت مریم برای مسیح می ریخته، جوانه زده است. پس می تواند تداعی گر عشق مادرانه هم باشد. با این تفاسیر، به جز روز تولد دی ماهی ها، می توانید این گل را برای روز مادر و روز زن هم تهیه کنید.

گل ماه بهمن

گل ماه بهمنگل متولدین ماه بهمن گل بنفشه است. این گل رنگ های سرحال و شادابی دارد که در فصل زمستان می روید. یونانیان باستان برای تهیه دارو از این گل استفاده می کردند. این گل نماد پاکدامنی صداقت و وفاداری است. اگر تولد یکی از عزیزان تان در ماه بهمن است، با یک گلدان گل بنفشه می توانید او را شگفت زده کنید.

گل ماه تولد اسفند

گل ماه اسفندگل متولدین اسفند گل نرگس است که تداعی گر آغاز بهار است و مظهر شروعی دوباره و تجدید دیدار است. بر اساس اسطوره های یونانی وقتی الهه برای اولین بار عکس خود را در آب دید از خود شیفتگی زیاد خود را به آب انداخت. شاید با این افسانه ای که گفته شد با خود فکر کنید که این گل نماد غرور است. نه! این گل نماد شروع دوباره است و تجدید حیات است.

سخن آخر

 اگر می خواهید یک هدیه منحصر به فرد در روز تولد یکی عزیزان تان به او بدهید، بهترین انتخاب گل ماهی است که در آن متولد شده است. به این شکل یک هدیه خاص و فراموش نشدنی به او هدیه می دهید. اگر حس و حال مراجعه به گل فروشی را ندارید، می توانید به شکل آنلاین از گل فروشی آنلاین گل فلوآرت گل ماه تولد مورد نظرتان به شکل کاملا تازه و شاداب تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست