آموزش-تزیین-گلدان-روستیک

آموزش تزیین گلدان روستیک

سبک روستیک که یک سبک روستایی برای طراحی و دکوراسیون است و از جمله‌ی سبک‌های غیر رسمی معماری و دکوراسیون به شمار می‌آید که مبدا اصلی آن به ایالات متحده و کشور کانادا که بعدها دچار تغییرات زیادی شده است. در این سبک از آلمان‌های متنوع و جذابی برای تزیینات و طراحی‌های گوناگون استفاده می‌شود. در این مقاله قصد بررسی جزئیات مرتبط با تزیین گلدان روستیک را داریم. 

سبک روستیک چیست؟

داشتن یک منزل با دکوراسیون زیبا و دلنشین، از جمله خواسته‌های تمام افراد است. مدل‌های مختلفی از دکوراسیون وجود دارند، که هر یک ویژگی‌های منحصر بفردی دارند و وجود این ویژگی‌های خاص و تک است که یک سبک از دکوراسیون را برای افراد جذاب می‌کند.

از جمله سبک‌هایی که می‌توان برای دکوراسیون فضاهای مختلف بکار گرفت، سبک روستیک است. در واقع سبک روستیک یا روستایی سبکی است که در آن طراحان با بکارگیری متریال‌های طبیعی و در عین حال و همچنین با ایده گرفتن از جزئیات موجود در طبیعت زیبا، فضایی منحصر بفرد را به وجود می‌آورند. جهت خرید آنلاین گل و سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

 

اگر به دنبال ایده های به روز و حرفه ای جهت گل آرایی و تزیین گلدان رستیک می گردید موسسه فلوآرت بهترین مجموعه است.

جزئیات مربوط به سبک روستیک

طراحی دکوراسیون به سبک روستیک، تزیین گلدان روستیک و بکارگیری آن در فضای خانه و سایر جزئیات بکار رفته در یک فضای روستیک، همه می‌توانند یک الهام از دل طبیعت باشند.

در واقع بسیاری از افراد تزیین گلدان روستیک و بکارگیری آن، استفاده از ست‌های روستیک در خانه و بطور کل استفاده از سبک روستیک برای طراحی دکوراسیون خانه‌ی خود را، یک روش قدیمی و از مد افتاده برای طراحی دکوراسیون بدانند.

اما باید گفت که در طی سالیان اخیر، بسیاری از مردم به سمت استفاده از این شیوه برای طراحی دکوراسیون خود رفته‌اند و این سبک از طراحی در سال‌های اخیر بسیار ترند شده است.

برای داشتن یک دکوراسیون به سبک روستیک، باید یک سری موارد و جزئیات مهم را در نظر گرفته و از متریال‌ها و آلمان‌های ویژه‌ای استفاده کرد.  در ادامه به بررسی این متریال‌ها و جزئیات بکار رفته در یک طراحی دکوراسیون روستیک جذاب و خاص می‌پردازیم.

استفاده از گلدان در سبک روستیک

همانطور که گفته شد برای داشتن یک دکوراسیون روستیک در خانه‌ی خود، باید قواعد و نکات بسیاری را در نظر گرفته و طبق اصول پیش رفت. استفاده‌ی متریال‌ها و جزئیات مهم روستیکی، از جمله قواعد مهمی است که حتما باید مد نظر قرار داد.

از جمله متریال‌های مورد استفاده دریک خانه‌ی روستیک، گلدان‌های روستیکی هستند که ظاهری بسیار جذاب داشته و بسیاری از افراد را به داشتن یک دکوراسیون به سبک روستیک علاقمند می‌کنند.

تزیین گلدان روستیک و بکارگیری آن در فضای خانه، سبب می‌شود تا جذابیت دکوراسیون خانه بیش از پیش افزایش پیدا کند. تزیین گلدان روستیک شامل قواعد و اصولی است که در ادامه تحت بررسی قرار خواهند گرفت.

متریال‌های مهم بکار رفته در یک دکوراسیون روستیک

از جمله متریال‌های مهم دیگر مورد استفاده در یک خانه‌، ست‌های روستیکی جذاب هستند. برای داشتن یک دکوراسیون به سبک روستیکی، بهتر است که تا می‌توانیم از متریال‌هایی استفاده کنیم که تصویری واضح‌تر از طبیعت را برای ما تداعی می‌کنند.

استفاده از ست‌های چوبی مختلف که از طراح‌های مختلف چوب خلق شده‌اند و بسیار دقیق و زیبا برش داده شده‌اند، می‌تواند حسی جذاب را در افراد نسبت به دکوراسیون خود ایجاد کند؛ بکارگیری این ابزار و وسایل چوبی در محیط خانه، سبب می‌شود تا افراد حس و حال زندگی در یک خانه‌ی روستایی بسیار زیبا را پیدا کنند.

نکته‌ی مهم دیگری که یک دکوراسیون روستیکی را جذاب‌تر می‌کند، استفاده از متریال‌ها و آلمان‌های مختلف به شکل خام و کاملا تازه و به اصطلاح دست نخورده است؛ در واقع چنین متریال‌هایی را می‌توان در محوطه‌های طبیعی همچون جنگل‌ها و در دل طبیعت پیدا کرد.

داشتن سقف‌های چوبی، وجود شومینه در منزل، طراحی دیوارهای سفید، استفاده از پوست حیوانات و پارچه‌هایی که در یک تناژ رنگی یکسان هستند و… همه و همه از قواعدی هستند که برای داشتن یک دکوراسیون روستیک جذاب، باید مد نظر قرار گیرند.

داشتن سقف‌های چوبی، وجود شومینه در منزل، طراحی دیوارهای سفید و… از قواعدی هستند که برای داشتن یک دکوراسیون روستیک جذاب، باید مد نظر قرار گیرند.

معرفی ویژگی‌های گلدان روستیک‌

همانطور که گفته شد از جمله متریال‌های اصلی که در یک خانه به سبک روستیک می‌تواند به کار برود، مدل‌های مختلف گلدان روستیک است؛ در واقع با تزیین گلدان روستیک در مدل‌های مختلف و بکارگیری آن در خانه، می‌توان یک جلوه‌ی جذاب برای دکوراسیون خانه به وجود آورد.

گلدان‌های روستیک در مدل‌های مختلفی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند که در طراحی اکثر آن‌ها، تاکید بسیاری بر روی طبیعت و منسوجات طبیعی شده است که همین موضوع باعث ایجاد جلوه‌ای بسیار جذاب برای این نوع از گلدان‌ها می‌شود.

طراحی این گلدان‌ها در عین سادگی، نظم و جذابیت بسیار خاصی را در فضای خانه به وجود می‌آورد و ظاهری به اصطلاح مدرنیته برای منازل ایجاد خواهد شد. در واقع با استفاده از مدل‌های مختلف این گلدان‌ها در فضای خانه، می‌توان یک حس متفاوت را در خانه تجربه کرده و از جذابیت دکور خانه بیش از پیش لذت برد. در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف از این گلدان‌های جذاب می‌پردازیم.

انواع گلدان روستیک

همانطور که اشاره شد انواع مختلفی از گلدان روستیک وجود دارد که برای فضاسازی یک خانه به جذاب‌ترین شکل ممکن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از جمله پراستفاده‌ترین نوع گلدان‌های روستیک، گلدان‌های چوبی هستند که اکثر به شکل یک مستطیل و جهت نصب بر روی دیوارها طراحی می‌شوند.

استفاده از این نوع گلدان‌ها در فضای خانه، یک زیبایی خاص را به همراه داشته و متریال بکار رفته برای تولید آن‌ها که می‌تواند از جنس چوب‌های مختلف باشد، باعث می‌شود تا قرارگیری این گلدان‌ها در خانه حسی مانند قرار گرفتن در طبیعت را برای افراد به وجود آورد.

از دیگر انواع گلدان‌های روستیک، گلدان‌های سفالی هستند که از جمله پرطرفدارترین گلدان‌ها به شمار می‌آیند و ظاهری ساده و در عین حال خاص و جذاب را برای منزل ایجاد می‌کنند. قرار دادن این گلدان‌ها روی طاقچه و یا بر روی پله‌ها، باعث القای یک حس بسیار زیبا در افراد نسبت به دکوراسیون منزل خواهد شد.

تزیین گلدان روستیک

پیش از این به ویژگی گلدان‌ روستیک و اهمیت وجود آن در خانه و جذابیتی که برای یک خانه‌ی روستیک ایجاد می‌کند، اشاره کردیم.

نکته‌ی مهم دیگری که می‌توان در نظر داشت این است که با تزئین انواع مختلف گلدان روستیک، می‌توان جذابیت وجود آن در خانه‌ها را دو چندان کرد. تکنیک‌های مختلفی برای تزیین گلدان‌های روستیک وجود دارد؛ از جمله‌ی این تکنیک‌ها، می‌توان به رنگ کردن گلدان‌های روستیک اشاره کرد.

بکارگیری رنگ‌های ملایم همچون رنگ سفید یا کرمی، باعث می‌شود تا زیبایی و جذابیت بکارگیری این گلدان‌ها در فضای خانه‌های روستیک دو چندان شود.

بکارگیری جزئیات مختلف برای تزیین گلدان روستیک

روش کاربردی دیگر برای تزیین انواع گلدان روستیک، استفاده از سنگ‌های صاف و صیقلی و چسباندن آن‌ها بر روی بدنه‌ی گلدان‌هاست؛ این کار جذابیت بسیاری را در ظاهر گلدان‌ها به وجود می‌آورد. این سنگ‌ها را می‌توان از داخل رودخانه‌ها پیدا کرده و نیازی به صرف هزینه براب تهیه‌ی این سنگ‌ها نیست.

یک روش بسیار جذاب و کاربردی دیگر برای تزیین گلدان‌های روستیک، استفاده از صدف و چسباندن آن بر روی بدنه‌ی گلدان است؛ صدف‌ها یک ظاهر جذاب و دلربا دارند و زیبایی گلدان‌های روستیک را بیش از پیش افزایش خواهند داد. استفاده از تکه‌های پارچه و توری برای انجام کار تزیین، ظاهری فانتزی و جذاب را برای گلدان‌ها به وجود می‌آورد.

نکات مورد استفاده برای تزیین گلدان روستیک

برای تزیین انواع گلدان‌های روستیک، باید نکات و قواعدی را در نظر داشته باشیم. مهم‌ترین نکته این است که در حین این که می‌خواهیم ظاهری جذاب‌تر از قبل را برای گلدان روستیک خود به وجود آوریم، باید سادگی کار را نیز در نظر داشته باشیم.

استفاده از متریال‌های تزییناتی که به نوعی ظاهری شلوغ برای گلدان به وجود می‌آورند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. لذا بهتر است برای تزیین گلدان روستیک خود، از ساده‌ترین آلمان‌ها و متریال‌ها استفاده کنیم. کافی است که برای تزیین گلدان‌های روستیک از نهایت خلاقیت خود استفاده کنیم.

داشتن خلاقیت و سلیقه‌ی کافی، یک نکته‌ی مهم و اساسی برای تزیین این نوع گلدان‌ها می‌باشد. علاوه بر آن باید این نکته را در نظر داشت که جهت تزیین کردن گلدان‌های روستیک به شیک‌ترین و خاص‌ترین شکل ممکن، لازم نیست حتما هزینه‌ی زیادی را تقبل کنیم؛ این تزیینات را می‌توان با صرف کمترین هزینه و تنها با استفاده از ابزار اضافی موجود در خانه نیز انجام داد. اما تاکید اصلی، ایجاد ظاهری ساده و در عین حال زیبا است.

مدرسه فلوآرت با داشتن مربیان حرفه ای بهترین گزینه است جهت  آموزش تزیین گلدان روستیک، جهت کسب اطلاع از برگذاری دوره ها با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست