آموزش-ساخت-گلدان-تزیینی-با-گل-طبیعی

آموزش ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی

استفاده از گل و گلدان هر مکانی را روحی نو می بخشد و فضا را لطیف و آرام بخش می کند. حال اگر گل طبیعی باشد حس طراوت و شادابی و همچنین اگر ساخت دست خودتان باشد حس اعتماد به نفس نیز هدیه می کند. در مراسم ها استفاده از انواع گل هل بر روی میز برای مهمان ها حس لذت و آرامش بیشتری می دهد از همین رو در ادامه به آموزش ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی می پردازیم

ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی

گل و گیاه نماد طبیعت گرایی و سنبل آرامش و صلح می باشند. و حضور چندین گلدان از گل های زیبا می تواند این حس آرامش را به انسان تزریق کند.

استفاده از گل های مصنوعی امروزه بسیار باب شده است به دلیل مادام‌العمر بودن، نیاز نداشتن به رسیدگی خاص، در هر مکانی قابل استفاده بودن و…

اما حس و حالی که یک گیاه طبیعی در گلدان به انسان می دهد چیز دیگری است. در این مقاله سعی داریم با آموزش ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی حس و حالی وصف نشدنی و آرامشی دوست داشتنی به شما هدیه کنیم. اگر به دنبال آموزش این نوع از گل آرایی هستید موسسه گل آرایی فلورات یکی از بهترین ها می باشد.

انواع تزیین گلدان با گل طبیعی

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد گل نقش زیادی در زندگی ما ایفا می کند و ما می توانیم از آن الهام بگیریم. برای طراحی گلدان تزیینی با گل طبیعی در ابتدا باید مکان گلدان را انتخاب کنید.

سپس تعیین کنید گلدان موردنظر در چه ابعاد یا چه جنس و شکلی می باشد. سپس به ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی بپردازید.

برای تزیین گلدان با گل طبیعی آشنایی در خصوص انواع جنس گلدان بسیار مهم است. در این مورد می توانیم گلدان های سفال یا سرامیک، گلدان های شیشه ای یا کریستال، گلدان چوبی، گلدان هایی ساخته شده از وسایل دورریز و… را نام ببر

تزیین گلدان شیشه ای با گل طبیعی

برای استفاده از گلدان های شیشه ای در دیزاین منزل و استفاده به جا و مناسب از گل های طبیعی در آن فضای منزل خود را زیباتر نمایید. موارد زیر می تواند چند ایده جهت ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی باشد:

شیشه رنگی ها

استفاده از شیشه های رنگی و گلدان های موجود در بازار که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که رنگ و طرح گلدان خود را انتخاب و تهیه نمایید.

شیشه یا تنگ ماهی

استفاده از تنگ ماهی یا گلدان های بزرگی که برای تراریوم هم از آن استفاده می شود. ایده های زیادی در این زمینه وجود دارد. می توان با خاک و شن های رنگی و گیاهان کند رشد گلدان خود را به یک باغچه مینیاتوری تبدیل کنید. استفاده از شمع و گل طبیعی که درون آب شناورند نیز می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

استفاده از هنر دکوپاژ و ویترای

 با استفاده از هنر دکوپاژ و ویترای و رنگ کردن شیشه های دور ریختنی یا ظروفی که مناسب گلدان باشد نیز ایده ای جذاب و هنری است. و می توانید با تزیین گلدان شیشه ای با گل طبیعی از فضای منزل لذت ببرید.

دور ریختنی ها را دور نریزید!

 با استفاده از لوازم دور ریختنی مثل: لامپ های شیشه ای، شیشه های مربا، بطری های مختلف و… می توانید با اندکی حوصله و لوازم در دسترس نظیر روبان، طناب کنفی و امثال آن گلدان تزیینی با گل طبیعی مخصوص خودتان را داشته باشید.

تزیین شمع

با قرار دادن یک شمع ساده ی استوانه ای قطور درون یک لیوان ساده شیشه ای و تزیین آن با گل های طبیعی به این صورت که دور آن را با گلهای جنگلی طبیعی بپوشانید و با یک تیر دو نشان بزنید.

ایده ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی

تزیین گلدان با گل طبیعی یکی از خلاقانه ترین کار هایی است که باعث تغییر دکوراسیون و روحیه انسان می شود. کارهای خلاقانه ی زیادی وجود دارد که می توان جهت ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی از آن استفاده کرد و لذت برد. مدرسه گل آرایی فلورات با داشتن مربی های حرفه ای و برگزاری دوره های گل آرایی با توجه به متد های روز دنیا حرف اول را در کشور میزند.

  • استفاده از گلدان های چوبی دیوارکوب

گلدان های چوبی دیوارکوب انواع مختلف و سایزهای متفاوتی دارند که می توان هم برای گیاهانی که شاخه بریده هستند و هم به عنوان گلدان برای گیاه در خاک استفاده کرد. با این روش تزیین گلدان با گل طبیعی و نصب این دیوارکوب ها زیبایی خاصی به منزل خود می دهید.

  • ساخت آویز گل

با استفاده از یک ریسه و یک سبد حصیری ساده می توانید آویز گل بسازید. ابتدا سبد را به صورت وارونه قرار داده و با استفاده از ریسه کنفی گل ها را وارونه به آن متصل کنید پس از اتمام کار می توانید سبد را به صورت وارونه و در حالی که گلی گل های زیبا به آن آویزان است به سقف متصل و از تزیین گلدان با گل طبیعی لذت ببرید.

  • استفاده از اسباب بازی به عنوان گلدان

ممکن است عروسک یا حیوانات پلاستیکی در خانه داشته باشید که اسباب بازی دوران کودکی خودتان یا فرزندانتان باشد و می خواهید به عنوان یک یادگاری با ارزش از آن در دکور منزلتان استفاده کنید اما با کارایی متفاوت. خب چاره کار ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی است.

  • استفاده از وسایل دورریز

استفاده از قوری، فنجان، آبپاش و وسایلی از این دست که دیگر کارایی قدیمی خود را ندارند ولی زیبایی سابق در آنها وجود دارد نیز می تواند گلدانی کوچک و زیبا برای شما باشد.

اساساً استفاده از هر وسیله ای چه دورریز و چه خاطره ای از زمان های دور می تواند ایده ساخت گلدان تزیینی با گل طبیعی را به دنبال داشته باشد. البته گلدان تزیینی با گل طبیعی به صورت آماده نیز در بازار وجود دارد که کافی است انتخاب و خریداری کنید.

آموزشگاه گل آرایی فلوآرت حرفه ای ترین و به روز ترین دوره های گل آرایی را  برگزاری می نماید. برای شرکت در دوره‌های آموزش گل آرایی  می‌توانید به صورت آنلاین ثبت نام کنید. اگر به دنبال یک گل فروشی آنلاین با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست