مناسب-ترین-گل-طبیعی-برای-اولین-قرار

مناسب ترین گل طبیعی برای اولین قرار

انتخاب بهترین گل برای قرار اول واقعا کار مشکلی است! البته اگر کمی با شخصیت او آشنا باشید، انتخاب گل دیگر یک چالش بزرگ برای شما محسوب نمی شود. اینکه چطور باید بهترین گل را برای قرار عاشقانه اول انتخاب کنید تا در نهایت بعد از کلی انتظار، هیجان، تپش قلب و گاهی استرس، با آرامشی وصف ناپذیر رو به رو شوید، به هوش شما بستگی دارد.

شما می خواهید بهترین باشید، بنابراین بهترین لباس هایتان را به تن می کنید، کمی ادکلن خوش بو که اتفاقا گران قیمت نیز هست، به خودتان اسپری می کنید تا او را تحت تاثیر قرار دهید، حالا نوبت به خرید یک شاخه گل یا یک دسته گل می رسد. چطور باید بهترین گل را برای ملاقات با او انتخاب کنید؟

شاید کمی خنده دار به نظر برسد اما اگر احساس و برداشت طرفِ ملاقاتتان برای شما بسیار حائز اهمیت است، از کسانی که عاشق گل و گل آرایی هستند، مشورت بگیرید. آموزشگاه گل آرایی فلوآرت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا شاهد بهترین انتخاب ها برای قرارهای اول تا آخرین قرار عاشقانه باشید! جهت خرید گل آنلاین و سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

بهترین گل برای قرار اول

گل ها؛ عاشقانه ترین چیزی هستند که احساساتی فراموش نشدنی را در انسان ایجاد می کنند، در این بین اما انتخاب بهترین گل برای قرار اول کمی سخت و شاید استرس زا باشد. حدس و گمان برای خرید بهترین گل چندان نتیجه بخش نیست، بنابراین بهتر است کمی زیرک باشید و با اطلاع از شخصیت طرف قرارتان، ببینید که او چه گلی را بیشتر از گل های دیگر دوست دارد.

گل سرخ؛ رز قرمز

گل ها، نامحدودترین عاشقانه این دنیا هستند. با هدیه دادن یک گل به کسی که دوستش دارید، تمامی احساساتتان را بدون بیان حتی یک کلمه منتقل خواهید کرد.

گل رز قرمز به معنی تعهد، عشق، احساس و اشتیاقی است که عمیقا در دل یک انسان نهادینه شده و شاید بدون بیان هیچ حرفی، ارادت و احساسات را به خوبی منتقل می کند. البته تعداد گل های قرمز چندان تفاوتی ندارد، موضوع اصلی فقط رز قرمز است.

گل نیلوفر صورتی و سفید

گل نیلوفرصورتی و سفید، شباهت زیادی به ظرافت، زیبایی و البته احساسات یک زن دارد. اگر نمی دانید که چه گلی برای اولین دیدار مناسب است؟

پیشنهاد ما به شما نیلوفر سفید خواهد بود! بعد از اینکه گل یا گل های نیلوفر سفید را هدیه دادید، باید مطمئن باشید که در ذهن او شخصی محترم، متفکر و البته مهربان جلوه داده شدید.

نیلوفر سفید یک نماد عالی از عفت، بی گناهی و احساسات کاملا روشن و شفاف است. با هدیه دادن گل نیلوفر سفید با او مثل یک ملکه رفتار خواهید کرد. انتخاب گل طبیعی برای اولین قرار، انتخاب عاشقانه ترین راه برای بیان احساس شما است.

گل ارکیده صورتی

ارکیده صورتی، بهترین گل برای قرار اول شما است. قطعا خیلی خوب می دانید که زن ها تا چه اندازه عاشقِ رنگِ صورتی هستند.

قبل از اینکه گل ارکیده صورتی را انتخاب کنید، باید بدانید که ارکیده معنایی واضح از زنانگی، معصومیت، خوشبختی و البته زندگی است. با انتخاب گل ارکیده شانس ایجاد یک احساس عالی را اولین قرار عاشقانه خواهید داشت، البته که ارزش گل ارکیده هم به تعدادش نیست!

گل نرگس

تابحال به این موضوع فکر کردید که بهترین گل طبیعی برای اولین قرار چیست؟ در بین گزینه هایی که به شکل قطاری سریع السیر از ذهن شما عبور می کنند، گل نرگس جایگاه ویژه ای دارد.

گل های زرد نرگس نمادی از یک شروع تازه در رابطه ای نوپا و نوظهور است. بعد از اینکه گل های نرگس را به او هدیه داید، در کوتاه ترین زمان ممکن، هیجان خودتان از شروع یک رابطه جدید را به او یادآور می شوید. هر رابطه ای برای شروع به گل نرگس نیاز دارد!

در راهنمای خرید گل برای قرار اول نه تعداد گل ها و نه حتی قیمت یک گل، اهمیتی ندارد، تنها چیزی که می توان جدا به اهمیت اش فکر کرد، شخصیت فردی است که با او قرار ملاقات عاشقانه دارید.

همه مردم معمولا گل ها را دوست دارند، اما اینکه چه کسی عاشق گل رز، نرگس، ارکیده، میخک، آفتابگردان یا گاردنیا است، کار شما را برای انتخاب بهترین گل برای قرار اول کمی سخت خواهد کرد!

گل گاردنیا

گل گاردنیا در لیست بهترین گل های عاشقانه برای قرارهای عاشقانه قرار دارد. گل معطر و دوست داشتنی ای که از یک عشق قدیمی روایت می کند. بعد از اینکه گاردنیا را انتخاب کردید، تجربه سفر با ماشین زمان را هم خواهید داشت.

گل لاله

گل لاله شاید رمانتیک ترین گل دنیا نباشد اما قطعا در بین رمانتیک ترین گل های جهان به سادگی می توان نام گل لاله را دید. گل های لایه نمادی واضح از عشق و علاقه هستند، شاید با انتخاب این گل در اولین قرار ملاقات عاشقانه شانس رقم زدن بهترین اتفاق های ممکن را داشته باشید.

گل ژربرا

هنوز هم معرفی بهترین گل برای قرار اول ادامه دارد، گل ژربرا، گل هایی با احساسات مثبت هستند که در اولین قرار عاشقانه تاثیر زیادی دارند. گل های باشکوهی که نه فقط زیبا، بلکه ماندگار هم خواهند بود.

یک دسته گل شمعدانی، گلادیولوس و گاردنیا و …

چرا فقط یک شاخه گل؟ یک دسته گل شمعدانی، گلادیولوس و گاردنیا می تواند نمادی از قدرت و احساسات لبریز شده شما باشد.

گل هایی که با تنوع رنگی فوق العاده، نه فقط یک شاخه گل، بلکه یک هدیه فوق العاده در قرار اول خواهند بود. هدیه ای که به شخصی مهم تعلق دارد.

هر گل یک معنی دارد، اما یک دسته گل حاوی عمیق ترین احساسات و معانی است که شانس انتقال آن را به طرف مقابلتان خواهید داشت.

برای اینکه هفت خان رستم را در انتخاب بهترین گل برای قرار عاشقانه پشت سر بگذارید، فکر کنید. شما راوی چه احساس و چه پیامی هستید؟

با یک دسته گل عاشقانه می توانید یک قرار ملاقات عاشقانه، سرگرم کننده، جدی و البته احساسی را خلق کنید. خرید گل برای قرار اول اصلا کار پیچیده ای نیست، فقط کافی است تا خوب به گل ها نگاه کنید، ایده بگیرید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست