تزیین-میز-پذیرایی-با-گل-های-طبیعی

آموزش تزیین میز پذیرایی با گل های طبیعی

تزیین میز پذیرایی با گل های طبیعی؛ ایده جالبی به نظر می رسد! اینطور نیست؟ شاید تابحال بارها به این موضوع فکر کرده باشید که چطو می توانید یک میز ناهار خوری فوق العاده رمانتیک و زیبا با گل هایی که کاملا طبیعی هستند، داشته باشید. این کار اصلا سخت نیست! مطمئن باشید.

رنگ زیبای گل ها به انسان آرامشی وصف ناپذیر را هدیه می کند، گل های طبیعی این امکان را به شما می دهند تا هر نقطه از محل زندگی تان را زیباتر از آنچه که هست، کنند.

برای شروع تزئین میز ناهار خوری با گل های طبیعی باید چند اولویت مهم را همیشه در نظر داشته باشید، رنگ ها اولین و مهم ترین اولویت شما در این کار هستند، به آن ها عمیقا دقت کنید. اگر به دنبال یک گل فروشی آنلاین با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد.

بهترین آموزش تزیین میز با گل طبیعی

در ادامه این مقاله از آموزش گل آرایی میز با گل طبیعی مهم ترین نکات برای داشتن میز ناهار خوری فوق العاده را با شما به اشتراک می گذاریم.

یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از چیدمان گل روی میز ناهار خوری باید انجام دهید، توجه به غالب ترین رنگ موجود در فضای پذیرایی یا اتاق است.

معمولا رنگ های روشن غالب ترین رنگ در فضا هستند، اما خانه هایی که مبتکرانه تر رنگ آمیزی شده اند، شاید رنگ های متفاوتی داشته باشند.

به هر حال اگر رنگ غالب اتاق، سبز است، حتما باید هارمونی رنگ زرد، صورتی یا بنفش را انتخاب کنید. در این صورت شاهد ترکیبی بی نظیر از زیباترین رنگ ها خواهید بود.

اگر قصد تزیین میز پذیرایی با گل های طبیعی را دارید که دقیقا در مرکز رنگ سفید قرار گرفته، رنگ های روشن بهترین انتخاب برای شما هستند. گل های رنگی را برای تزئین این میز انتخاب کنید، گل های رنگی که رنگ بندی قرمز و آبی در آن به سادگی احساس می شوند، قطعا بهترین انتخاب برای میز ناهار خوری شما است.

آرایش میز پذیرایی با گل های طبیعی

برای داشتن یک میز پذیرایی ایده آل گل ها واقعا کافی هستند. البته همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد، اینکه چه گل هایی را دوست دارید و یا اینکه قرار است گل ها را در کدام سبد بچینید، بسیار اهمیت دارد.

اگر عاشق گل هایی با ساقه های بلند هستید، میخک، رز قرمز، زرد یا حتی آبی که در گلدان هایی باریک چیده شوند، ایده آل به نظر می رسد.

اما اگر گل های بزرگ با ساقه های کوچک، انتخاب اول و آخر شما باشند، گل های اورتان یا گل هایی که برگ های پهنی دارند، گزینه خوبی خواهند بود.

گل ها به اندازه کافی زیبا و چشم نواز هستند، اما انتخاب اینکه چند برگ گل را قرار است در گلدان قرار دهید، با شما است! در صورتی که گل های کوچک را انتخاب کرده باشید، مجاز هستید که یک دسته گل را در گلدانی زیبا روی میز پذیرایی قرار دهید. البته فراموش نکنید که گل ها نیاز به مراقبت دارند تا بیشتر دوام بیاورند.

از گلهای قرمز غافل نباشید، گلهای قرمز واقعا معجزه می کنند. یک خانه روستایی با تراسی که از گل ها لبریز شده، آرزوی هر کسی است.

چقدر عالی خواهد شد اگر روی یک میز ناهار خوری که در تراس قرار دارد، گل هایی زیبا قرار دهید و شب ها در نور بی انتها ستاره ها غرق شوید. گل ها نه فقط نمادی از زیبایی هستند، بلکه می توان آن ها را سمبل انرژی نامید.

گل های وحشی هم انتخاب فوق العاده برای میز پذیرایی شما خواهند بود. یک دسته گل وحشی که دکوراسیون خانه شما را از این رو به آن رو می کند.

گیاهان وحشی واقعا خیره کننده به نظر می رسند، آن ها همه ویژگی های گل های زیبا را یکجا در خود جای داده اند.

اهمیت وجود گل روی میز پذیرایی

قرار دادن گل روی میز پذیرایی باید با در نظر داشتن نکات مهمی انجام شود. برای موفق شدن در تزئین میز پذیرایی با گل ها آن هم به بهترین شکل ممکن، باید مناسبت ها را نیز در نظر بگیرید.

برای اینکه در مراحل تزیین میز پذیرایی با گل های طبیعی موفق ترین باشید، به سادگی از کنار “تقارن” عبور نکنید. توجه به تقارن در چیدمان گل ها، تاثیر فوق العاده ای در زیبایی میز پذیرایی شما دارد.

تقارن باید به خوبی در تزئینات میز پذیرایی دیده شود. فراموش نکنید که ترکیب رنگ ها بسیار حائز اهمیت است، گل هایی را انتخاب کنید که رنگ بندی آن ها چشم نواز به نظر می رسد. اگر بخواهیم لیست کاملی از محبوب ترین رنگ گل برای تزئین میز پذیرایی را با شما به اشتراک بگذاریم، مرور گزینه های ذیل واقعا جالب به نظر می رسد.

  • سفید
  • قرمز تیره
  • رنگ سبز
  • سایه های نارنجی رنگ
  • رنگ بنفش

تزئین گل روی میز پذیرایی با گل طبیعی؛ ترکیبی که توجه هر کسی را به خودش جلب می کند. برای دکوراسیون میز، گل ها ایده فوق العاده ای هستند، ایده ای ساده که ترکیبی از عناصر لذت بخش را در قلب خود جای داه اند.

تزئین میز با گل یک کار هوشمندانه است که می توان آن را به طرز ماهرانه ای انجام داد. گل ها رز، ارکیده و همینطور نرگس قطعا از محبوب ترین انتخاب ها برای چیدمان میز پذیرایی هستند. گل هایی که بیشتر از سایر گل های طبیعی جذاب به نظر می رسند و البته که بیشتر مردم هم با این گل ها آشنا هستند.

گلدان گل، لیوان هایی که طرح های ساده ای دارند، سنگ هایی به رنگ مات و یا ماسه ها، هیچ محدودیتی برای قرار دادن گل ها وجود ندارد. شما برای این انتخاب کاملا آزاد هستید!

ایده برای گل آرایی میز پذیرایی

اگر چند دقیقه در اینترنت به سرچ درباره گل ها مشغول شوید، شاهد چندین و چند ایده برای گل آرایی میز پذیرایی خواهید بود.

تزیین میز پذیرایی با گل های طبیعی به افزایش کیفیت لحظاتی که در کنار خانواده تان هستید، کمک می کند. اگر فقط کمی از ترکیب رنگ ها سردربیاورید یا عناصر رنگ ها را بشناسید، جلوه ای خارق العاده را روی میز تزئینی خودتان تجربه می کنید.

فراموش نکنید که انتخاب رنگ گل در تزیین میز پذیرایی با گل های طبیعی واقعا مهم است، اگر می خواهید در دنیای رنگارنگ گل ها غرق شوید از یکسان بودن گلدان هایی که قرار است روی میزتان قرار دهید، غافل نشوید. یکسان بودن طرح یا رنگ گلدان ها اتفاقی است که آرامش را به شما هدیه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست