خرید-تاج-گل-طبیعی-

راهنمای خرید تاج گل طبیعی

امروزه برای افتتاحیه ها، همایش ها، تسلیت و ترحیم ، عروسی و جشن ها تاج گل های طبیعی ارائه شده اند که به سبب طرفدار های زیاد و نوع سفارش های جذاب، اکثر افراد برای مراسم های مربوطه از تاج گل طبیعی استفاده می کنند. خرید تاج گل طبیعی برای مراسم های مختلف انجام می شود.

به طور کلی برای هر مراسم از تاج های گل متفاوتی استفاده می شود که گل ها، اندازه ها و رنگ های متفاوتی دارند. هر کدام از گل ها و چیدمان آن ها معنای خاصی دارد. از محبوب ترین و مورد استفاده ترین گل ها در تاج گل می توان به گلایل، گل داوودی، زنبق، آنتوریوم، شرقی، گل رز، مریم گلی و غیره اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید ضمن برخورداری از مشاوره کارشناسان ما و بهره مندی از مطالب راهنمای خرید تاج گل طبیعی، از شرایط خرید گل آنلاین نیز مطلع شوید.

استفاده از تاج گل طبیعی

تاج گل های طبیعی جلوه بسیار خاص و شیک تری نسبت به اکلیل های مصنوعی دارند و محبوبیت بسیار بیشتری دارند. اکلیل ها در مراسم های مختلف بسته به نوع گل و اندازه و چیدمان گل ها کاربردهای متفاوتی دارند. در تالارهای عروسی از برخی تاج گل های طبیعی استفاده می شود که پیام تبریک و شادی را به مجریان مراسم منتقل می کند و همچنین تاج گل های مراسم افتتاحیه نمایشگاه، فروشگاه و یا … که جلوه خاصی به مراسم می بخشد تاثیر فوق العاده ای در زیباسازی فضا دارند.

اگر به دنبال یک دیزاینر تاج گل طبیعی خاص و حرفه ای می گردید ما به شما مجموعه گل فروشی فلوآرت را پیشنهاد می نماییم

خرید انواع تاج گل طبیعی

خرید-انواع-تاج-گل-طبیعی

تاج گل های طبیعی معمولاً بر اساس مراسمی که در آن استفاده می شود و ظاهرشان طبقه بندی می شوند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید نسبت به خرید تاج گل طبیعی عروسی و یا افتتاحیه اقدام کنید توجه داشته باشید گلی را انتخاب کنید که در عین زیبایی، ماندگاری بالایی داشته باشد چرا که دیرتر ظاهر و رنگ خود را از دست می دهد و می تواند در طول مراسم شادابی و طراوت خود را حفظ کند.

اکثرا از گل هایی مانند میخک، ژربرا، آستریا، گل صد تومانی و کاربرد برای جشن ها، عروسی ها و افتتاحیه ها استفاده می شود.

لازم به ذکر است رنگ ها از نظر روانی معانی و مفاهیم متفاوتی دارند و باید با توجه به نوع مراسمی که می خواهید تاج گل طبیعی برای آن تهیه کنید، گل هایی با رنگ مناسب انتخاب کنید.

اگر قصد خرید تاج گل برای مراسم افتتاحیه را دارید می توانید گل هایی با رنگ های متنوع تری انتخاب کنید اما اگر قصد خرید تاج گل طبیعی برای تسلیت و ترحیم دارید، بهتر است درصدی از ترکیب گل ها را با رنگ خنثی مانند سفید انتخاب کنید.

اندازه تاج گل طبیعی بسته به نوع آن متفاوت است. به طور معمول تاج گل بالای 2 طبقه به 2 تا 3 متر می رسد.

نکات ساخت و ساز

از گل های کوچک مانند لیزیانتوس، گل عروس و داوودی بیشتر برای زیبایی و پرکردن تاج گل طبیعی استفاده می شود که در بین گل های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای شروع ساخت تاج گل ابتدا یک اسفنج را خیس کنید و با سیم در مرکز تاج گل ببندید. سپس می توانید برگ های سوزنی را با قیچی چیده و به طور مرتب روی اسفنج پایه گل که می تواند چوبی یا فلزی باشد قرار دهید.

موقعیت آن را روی پایه محکم کنید تا به راحتی حرکت نکند. سپس با همین روند گل های مورد علاقه خود را روی اسفنج بگذارید و محکم کنید.

برای چیدن و تزیین هر اکلیل، چیدن را از پهلو شروع کنید و کم کم به مرکز برسید و هر دور از ارتفاع گل ها کم کنید تا گل ها روی زمین چیده شوند و ظاهر حجیم تری داشته باشند.

هنر گل آرایی به سلیقه هر فرد مربوط می شود و چیدمان هر فردی می تواند متفاوت باشد.

تاج گل های طبیعی برای جشن ها و عروسی ها

تاج گل های سالن می توانند دو متری، سه متری و حتی بیشتر باشند و این موضوع به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. تاج گل تالار و عروسی با توجه به تشریفات تالار و مراسم نامزدی در موضوع جشن طراحی شده است و تاج گل مراسم افتتاحیه بر اساس فضای سنگین تر آن کمی رسمی تر تزیین می شود. اما تفاوت چندانی با هم ندارند. پایه های فلزی بیشتر اروپایی هستند اما می توان از پایه های چوبی نیز استفاده کرد.

تاج گل طبیعی برای نمایشگاه

در بیشتر موارد، مراسم افتتاحیه با یک روبان قرمز و یک تاج گل طبیعی در مکانی مانند مدرسه، کتابخانه یا نمایشگاه آغاز می شود و آغاز یک رویداد مهم در مراسم افتتاحیه است و برای پخش تبریک و ابراز خوشحالی خود از آن استفاده می کنید تا مراسم میزبان را با شکوه تر جلوه دهید و به او تبریک ویژه بگویید.

گل ها اغلب در غرفه ها یا سالن های کنفرانس قرار می گیرند که زیبایی غرفه ها را دو چندان می کند. اکثر نمایشگاه ها در 5 تا 7 روز برگزار می شوند، بنابراین در هنگام خرید تاج گل طبیعی برای نمایشگاه باید از گل هایی استفاده کرد که کیفیت و ماندگاری بالایی دارند.

این تاج ها معمولاً با گل های آنتوریوم در رنگ های مختلف و سوسن تزیین می شوند و تا سه متر ارتفاع دارند که با شاخ و برگ های خاص و زیبایی طراحی شده اند.

گل آنتوریوم استفاده شده در تاج گل نمایشگاه بیشترین تاثیر را در قیمت دارد. زیرا این گل علاوه بر رنگ های متنوع، عمر طولانی دارد.

عوامل موثر بر قیمت تاج گل طبیعی

عوامل-موثر-بر-قیمت-تاج-گل-طبیعی

نکته مهم در خرید آنلاین تاج گل طبیعی برای مناسبت های مختلف قیمت آن است. چندین عامل مهم در تعیین قیمت تاج گل طبیعی تاثیرگذار است و به همین دلیل نمی توان به طور مشخص نرخ ثابتی برای آنها بیان کرد. مهمترین عواملی که در تعیین قیمت تاج گل طبیعی نقش دارند عبارتند از:

تعداد گل:

بسته به اندازه پایه ، نوع آن و تعداد گل های استفاده شده در تاج گل متفاوت است. طراحی و چیدمان گل ها نیز باعث افزایش یا کاهش قیمت می شود و طبیعی است که هر چه تعداد گل در تاج استفاده شود، قیمت تاج نیز بالاتر می رود.

نوع گل:

تنوع گل ها در تاج گل ها بسیار زیاد است که علاوه بر ظاهر، از نظر قیمت نیز بسیار متفاوت هستند. مثلا گلایول از نظر قیمت گرانتر است. در مقابل، سوسن و گل رز کمی گرانتر از سایرین هستند و استفاده بیش از حد می تواند تاج گل طبیعی را گرانتر کند. به طور مثال قیمت تاج گل طبیعی ترحیم با سایر تاج گل ها متفاوت است.

نکات مهم هنگام خرید تاج گل

قبل از خرید و انتخاب تاج گل توجه داشته باشید نوع گل انتخابی شما بر هزینه آن تاثیر مستقیم داشته بنابراین هنگام انتخاب گل برای خرید تاج با قیمت مناسب دقت کنید تا گل هایی را انتخاب کنید که قیمت مناسب تری دارند.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در خرید تاج گل اندازه آن است. که شامل تاج های گل ساده، یک طبقه، دو طبقه، سه تا شش طبقه می باشد. در نتیجه هرچه تاج بزرگتر باشد گل های بیشتری استفاده می شود و هزینه نهایی افزایش می یابد.

اگر قصد دارید در مهمانی ها، عروسی ها و افتتاحیه ها فردی منحصر به فرد شوید، وقت آن است که با خرید تاج گل طبیعی زیبا از مراسم استقبال کنید. فروش تاج گل طبیعی در سراسر کشور توسط گل فروشی های مختلف و متنوع در حال انجام می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست