راهنمای خرید گل آنتوریوم

راهنمای خرید گل آنتوریوم

گل آنتوریوم یا گل فلامینگو گیاهی بسیار زیبا و مقاوم از خانواده شیپوری ها است. این گل حدود دویست سال قبل در جنگل های آمازون شکل متفاوتی با شکل امروزی خود داشت. بنابراین در آن زمان آنتوریوم در جنگل های آمازون گل های بزرگتری تولید می ‌کرد. آنتوریوم محصول مناطق گرم و مرطوب است و در دسته گیاهان تصفیه کننده هوا قرار می گیرد. این گل زیبا طرفداران بسیاری دارد. یکی از ز دلایل محبوبیت گل anthurium که در راهنمای خرید گل آنتوریوم نیز به آن اشاره شده است، تنوع بالا در رنگ گل های این گیاه زیبا است. همچنین دوره گلدهی آنتوریوم طولانی است.

اکنون با استفاده از مطالب راهنمای برای خرید گل آنتوریوم می توانید این گل زیبا را خریداری کرده و به مناسبت های مختلف هدیه بدهید. ما در این مقاله قصد داریم که شما را با خرید گل آنتوریوم بیشتر آشنا کنیم.

آنتوریوم را بیشتر بشناسید

راهنمای خرید گل طبیعی آنتوریوم

آنتوریوم گیاه زیبایی است که می توان از آن در آپارتمان ها نیز نگهداری کرد. برگ های این گیاه زیبا کشیده و خنجری به رنگ سبز پررنگ است. همچنین گل‌ های این گیاه قلبی شکل هستند. همان ‌طور که قبلاً به این موضوع اشاره کردیم، یکی از دلایل محبوبیت گل آنتوریوم تنوع بالای رنگهای گل این گیاه زیبا است. ارتفاع این گیاه به بیش از ۳۰ یا ۴۰ سانتی متر می رسد.

در راهنمای خرید گل طبیعی آنتوریوم این موضوع مطرح شده است که: گیاه آنتوریوم بیشتر نماد خونگرمی و مهمان نوازی است. همچنین به دلیل فرم خاصی که گلهای این گیاه زیبا دارد، به نام فلامینگو نیز شهرت پیدا کرده است. تنوع گلهای آنتوریوم بالا است. این گلها در رنگهای متنوعی مانند: سفید، سیاه، قرم،  بنفش، صورتی و… موجود هستند. هر کدام از این رنگهای زیبا در مناسبت‌ های مختلفی کاربرد دارند. به عنوان مثال: گل آنتوریوم سفید، صورتی و بنفش در دسته گل عروس و گل آنتوریوم سیاه در مراسم ترحیم کاربرد دارند.

قیمت گل انتوریوم با توجه به تعداد شاخه ها، رنگ، سایز گیاه و… محاسبه می شود. شما می توانید برای سفارش گل anthurium  و مطلع شدن از قیمت گل آنتوریوم با کارشناسان ما در مجموعه فلوآرت تماس بگیرید.

انواع گل آنتوریوم

گل آنتوریوم رنگ های متعددی دارد که از آن جمله می توان به: سفید، صورتی، بنفش، سیاه، سبز، قرمز کبود، صورتی- سبز، کرم-سبز، سفید-قرمز و… اشاره کرد. هر کدام از این رنگ ها در مناسبت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموعه ما وظیفه راهنمایی خرید گل آنتوریوم به کارشناسان  محول شده است. کارشناسان با بیان تنوع و ویژگی های گل آنتوریوم مشتریان را جهت خرید بهترین نوع از این گیاه زیبا راهنمایی می ‌کنند.

خرید اینترنتی گل انتوریوم

قیمت گل آنتوریوم

گیاه آنتوریوم بسیار زیبا و مقاوم است که به همین علت در طراحی دکوراسیون کاربرد زیادی دارد. این گیاه به علت رنگ و بوی تازه ای که به محیط می بخشد، بسیار پرطرفدار است. رنگ گلهای آنتوریوم با شکل قلبی زیبایی که دارند، تضاد زیبایی با برگهای سبز رنگ آن ایجاد می کنند. این گیاه زیبا برای تزیین میز بسیار مناسب است.

 شما عزیزان می توانید به مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه فلوآرت، ضمن برخورداری از مشاوره کارشناسان ما و بهره مندی از مطالب راهنمای خرید گل Anthurium  ، از شرایط خرید گل آنلاین نیز مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی فلوآرت یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه در کشور است. تمام سفارشات این فروشگاه با بسته بندی های زیبا و با بهترین قیمت ارسال می شوند. شما  نیز از طریق مراجعه به این فروشگاه اینترنتی امکان خرید راحت و مطمئن را تجربه خواهید کرد.

کارشناسان ما اطلاعاتی در خصوص راهنمای سفارش گل انتوریوم را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین آنها تمام موارد لازم برای خرید و سفارش این گل زیبا را در برای شما عزیزان بیان می کنند. در صورت تمایل به خرید گل anthurium می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما و یا از طریق برقراری ارتباط با شماره تماس های ذکر شده سفارش خود را ثبت کنید.

چکیده متن

خرید گل آنتوریوم

گیاه آنتوریوم به دلیل گلهای رنگارنگ و برگ های قلب شکلی که دارد در بین مردم جهان و گل فروشان بسیار پرطرفدار است. گل های این گیاه زیبا براق و چرمی هستند، به گونه ای که نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کنند. تنوع رنگی بالا از ویژگی های اصلی این گیاه زیبا است.  راهنمای خرید انواع گل آنتوریوم برعهده کارشناسان فروشگاه فلوآرت قرار دارد.

سوالات پر تکرار در خصوص خرید گل آنتوریوم

کاربرد گل آنتوریوم چیست؟

گل آنتوریوم به دلیل زیبایی، طول عمر مناسب، تنوع رنگی و کاربرد آسانی که دارد در تزیین انواع سبد گل، دسته گل و باکس گل یا حتی ماشین عروس مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه خرید گل انتوریوم چقدر است؟

قیمت گل آنتوریوم با توجه به تعداد، سایز شاخه ها، رنگ گلها و میزان سلامتی برگها و... تعیین می شود. برای مطلع شدن از قیمت این گل زیبا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا گل آنتوریوم ماندگاری بالایی دارد؟

باید بگوییم که بله! این گل به علت ماندگاری بالایی که دارد در بیشتر مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست