بازار-گل

معرفی بازار گل امام رضا

بازار گل امام رضا واقع در ابتدای جاده خاوران بوده و از بزرگ ترین بازار گل کشور می باشد. بازار گل امام رضا از نظر جغرافیایی در جنوب شرقی تهران واقع می باشد. این بازار دارای مناسب ترین قیمت گل است خصوصا اگر تصمیم دارید تعداد زیادی خرید کنید. این بازار دارای وسعت بسیار زیادی بوده و شامل خیابان و کوچه و پارکینگ می باشد.

در بازار گل ایران که همان بازار گل امام رضا می باشد انواع برگ ها موجود در بازار گل  و همچنین انواع گل های موجود در بازار گل  به فروش می رسد.

بهترین زمان خرید از بازار گل امام رضا

بهترین زمان برای مراجعه به بازار گل امام رضا و خرید گل ساعت 4:30 صبح الی 5 صبح می باشد. در این تایم گل ها تازه بوده و دارای تنوع بالایی می باشد.

 

گل های موجود در بازار گل امام رضا

 در بازار گل امام رضا انواع گل ها وجود داشته و دارای تنوع بالایی می باشد. در هر موقع از سال به این بازار مراجعه کنید شاهد آن خواهید بود که بیشتر گل های در بازار موجود می باشد. گیاهانی که در این بازار به وفور یافت می شوند عبارت است از:

انواع کاکتوس ها

گیاهان حسن یوسف

سانسوریا

گل یاس

گل پتوس

گل یخ

گل رز

گل زنبق

گل چشم آهویی

دیفن باخیا

و …

دیگر محصولات بازار گل امام رضا

بازار گل امام رضا دارای گلدان هایی با بالا ترین تنوع و مدرن ترین مدل ها می باشد. شما در این بازار می توانید از تنوع این بازار بهره برده و مطابق با سلیقه خود بهترین گلدان را انتخاب نمایید.

این بازار دارای انواع لوازم باغبانی می باشد. در صورتی که به دنبال ابزاری هستید و در فروشگاه های دیگر آن را پیدا نکرده اید می توانید به این بازار مراجعه نمایید.

انواع لوازم زینتی گلدان در این بازار یافت می شود. این بازار دارای تنوع بالایی در لوازم تزیینی گلدان بوده و این تنوع باعث برانگیختن ذوق و هیجان شما می شود.

انواع باکس و سبد در طرح ها و رنگ های متفاوت در این بازار موجود است. در صورتی که می خواهید گل آرایی انجام دهید می توانید از تنوع باکس و سبد های موجود در این بازار بهره ببرید.

این بازار دارای انواع سم، کود و خاک مخصوص هر نوع گیاه می باشد. این بازار برای هر گونه گیاه، خاک مناسب با آن گیاه را ارائه می دهد و می توانید با استفاده از باغبان های این بازار بهترین کود و سم را برای گیاه خود خریداری نمایید.

بازار گل امام رضا علاوه بر گل و گیاهان طبیعی دارای انواع گیاهان مصنوعی می باشد. در این بازار می توانید انواع گل های مصنوعی با بالاترین کیفیت و زیباترین مدل را پیدا کنید.

 

هزینه گل و گیاه بازار گل امام رضا

قیمت گل و گیاه در بازار گل امام رضا با توجه به نوع گل، سن گل، نوع گلدان و … متفاوت می باشد. خرید از این بازار برای افرادی که قصد خرید عمده دارند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

 

ساعات کاری بازار گل امام رضا

ساعات کاری بازار گل امام رضا هفت روزه هفته، شنبه تا جمعه از ساعت 5 صبح الی 12 ظهر می باشد و افراد مشغول در این بازار در این تایم آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند.

خدمات بازار گل امام رضا

در این بازار انواع گل و گیاهان یافت می شود.

  علاوه بر آن تمام ابزار و تجهیزات باغبانی نیز موجود می باشد.

  همچنین در این بازار سم، کود وخاک مناسب با انواع گیاهان موجود می باشد.

در بازار گل امام رضا علاوه بر فروش گل طبیعی گل مصنوعی نیز به فروش می رسد.

جهت جابجایی بار در این بازار می توان از چرخی ها استفاده کرد. اغلب چرخی ها در پشت لباس خود دارای شماره می باشند ولی چرخی های شخصی نیز وجو داشته که همین خدمات را به شما ارائه می دهند اما پیشنهاد ما به شما استفاده از چرخی های با شماره بوده تا در صورت گم کردن آن ها بتوانید از  روی شماره لباس آن را پیدا نمایید.

از دیگر مزایای بازار گل امام رضا فروش گل و گیاه با مناسب ترین قیمت ها می باشد. خصوصا این مرکز برای افرادی که قصد خرید آنلاین گل یا خرید عمده دارند بسیار مناسب و به صرفه است.

از مهم ترین مزیت های این بازار تنوع گل و گیاه این بازار می باشد. در این بازار انواع گل و گیاهان یافت شده و گیاهی نیست که وجود نداشته باشد.

از دیگر مزیت های این بازار وجود پارکینگ می باشد که باعث می شود مراجعین وقت خود را در پیدا کردن جای پارک تلف نکنند.

 

نحوه نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی در بازار گل امام رضا 

اکسیژن و هوای تازه

گیاهان آپارتمانی به اکسیژن و هوای تازه نیاز داشته و باید برای بهتر نگهداری آن ها پنجره را کمی باز نمایید تا هوای تازه به گل ها برسد. اکسیژن تازه باعث شاداب شدن رنگ برگ ها، استحکام ساقه و ریشه ها و … می شود.

نور کافی

از آن جا که نور خورشید در ایجاد سبزینه گیاهان موثر است لازم است گیاهان را در محلی قرار دهید که دارای نور کافی می باشد. هر گیاهی به یک میزان به نور احتیاج داشته و مقدار نور در همه نوع گیاه یکسان نمی باشد.

آبیاری

گیاهان هم مانند انسان و حیوانات به آب احتیاج دارد. میزان آب با توجه به نوع گیاه و هوای محیط متفاوت می باشد.

خاک گلدان

هر گیاه دارای خاک مخصوص به خود می باشد. اما در خاک اغلب گیاهان لازم است ماسه به کار برده شود. علاوه بر خاک کود و سم نیز در سرسبزی و شادابی گیاه بسیار موثر می باشد.

مرکز گل آرایی فلوآرت اولین مدرسه گل آرایی دارای مجوز رسمی از سوی مرکز فنی و حرفه ای می باشد. در این مدرسه گل آرایی جهت انواع مراسمات و با جدید ترین طرح ها و متد های روز دنیا آموزش داده می شود.

از خدمات این مرکز، گل آرایی همایش ها و سمینارها، گل آرایی مراسم ترحیم، گل آرایی مراسم نامزدی و عروسی می باشد. این مرکز دارای هنرمندان خلاق با ذوق و سلیقه فراوان هستند و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. در صورتی که شما نیز به زیبایی مراسمات خود اهمیت داده و نیاز به گل آرایی داشتید تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا هنرمندان ما در زمان دلخواه شما به محل مورد نظر اعزام شوند.

از دیگر خدماتی که موسسه آموزش گل آرایی فلوآرت ارائه می دهد شامل: خدمات گل آرایی مجالس در تهران،  می باشد.

3.6/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست