معرفی-گل-مناسب-برای-هدیه-تولد

معرفی گل مناسب برای هدیه تولد

انتخاب گل مناسب برای هدیه تولد کار سختی است؛ خصوصا اگر طرف مقابل برای شما خیلی اهمیت داشته باشد. گل ها حاوی پیام های زیادی مثل دوست داشتن، وفاداری و شادی هستند.  پس باید گلی را برای هدیه تولد انتخاب کنید که احساس شما را به طرف مقابل به خوبی نشان دهد. در این مقاله با شما می گوییم گل مناسب برای هدیه تولد کدام است.  با ما همراه باشید اگر به دنبال گل فروشی هستید جهت سفار گل های زیبا این مجموعه از بهترین هاست.

گل مناسب برای هدیه تولد

گل ها معنا و مفهوم خاصی دارند و هر کدام پیامد حرفی خاص است. برخی مناسب هر شخصیت و ماه تولد فرد است. در ادامه به معرفی مناسب ترین گل برای هدیه تولد می پردازیم.

  • گل رز 

پرطرفدارترین و محبوب ترین گل در میان همه افراد است. کلا گل رز گل مناسب برای هدیه تولد و هر مناسب دیگری است که نماد عشق و محبت است. رنگ های زیبای این گل، مثل صورتی و سفید و زرد، در کنار گل های دیگر یک ترکیب شیک و شکیل به وجود می آورند.

رنگ سفید گل های رز نشانه پاکی و جوانی، رنگ زرد آن ها نماد دوستی و رزهای صورتی مظهر خوشبختی هستند.

  • گل ارکیده

این گل نماد ظرافت و زیبایی است. رنگ های زیبای گل ارکیده هر کدام معنای خاص خود را دارند. برای نشان دادن علاقه و وفاداری می توانید این گل را انتخاب کنید. ارکیده گل مناسب برای هدیه تولد مادر و پدر یا یکی از اطرافیان شماست.

  • گل آفتابگردان

 به معنی عشق خالص و مظهر وفاداری است که می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید گل برای هدیه تولد باشد.

  • گل آنتوریوم

به شکل قلب و پیام آور شادی و هیجان است. این گل در رنگ های صورتی و قرمز به عنوان شیک ترین گل برای هدیه تولد به حساب می آیند.

  • گل ژربرا

این گل خاص و شیک با رنگ ‌های متنوع و جذاب، حاکی از شور و شادی و مظهر تحسین و دوستی است. اگر می خواهید یک گل متفاوت برای تولد طرف مقابلتان بخرید، این گل مناسب ترین گل برای هدیه تولد محسوب می شود.

  • زنبق

این گل قدمت زیادی دارد و در اساطیر یونانی این گل نماد حکمت و ایمان است.  زنبق نماد شور و هیجان و زنبق سفید نمادی از خلوص می باشد.  و این گل را می توانید به عنوان گل مناسب برای هدیه تولد به طرف مقابلتان بدهید.

 

 انواع دسته گل برای هدیه تولد

انتخاب چندین گل با رنگ های مختلف، علاوه بر زیبای دسته گل شما جلوه ای خاص به آن می بخشد که در ادامه به معرفی انواع دسته گل برای هدیه تولد می پردازیم.

  • گل های فانتزی برای هدیه تولد

باکس های گل های فانتزی مانند یک دسته گل لاکچری و گل مناسب برای هدیه تولد هستند. این هدیه تولد یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین انتخاب گل برای تولد به فرد مورد علاقه یا یکی از دوستانتان است. گل آرایی خاص آن می تواند برای هدیه به همکار مدیر یا یکی از اعضای خانواده تان مناسب باشد.

  • گل طبیعی برای هدیه تولد

برای هدیه تولد لازم نیست، گل های مصنوعی یا گران قیمت بخرید. یک دسته گل زیبای طبیعی احساس شما را به طرف مقابلتان نشان می دهد. این طرف مقابل می تواند دوست، همکار عشق یا یکی از اعضا خانواده تان باشد.

  • باکس گل با حروف برای هدیه تولد

 باکس گل با حروف یا عدد روز تولد گل مناسب برای هدیه تولد است که بسیار چشم گیر و خاطره انگیز می شود. با این هدیه متفاوت می توانید طرف مقابل خود را حسابی غافلگیر کنید.

مناسب ترین گل برای هدیه تولد

پیشنهاد ما به شما برای هدیه تولد تهیه یک دسته گل، به تعداد سن یا سال تولد فرد مورد نظرتان است. در طالع بینی برای متولدین هر ماه، گل خاصی مناسب تولدشان وجود دارد که بیان گر ویژگی متولدین همان ماه است.

به دنبال گلی باشید که متناسب با رنگ مورد علاقه طرف مقابلتان باشد. اول از همه بدانید او چه رنگی را دوست دارد. اگر ایده ای به ذهنتان نمی رسد، به این فکر کنید که بیشتر چه رنگی را برای پوشیدن یا ست کردن لوازم خانه خود انتخاب می کند، آن وقت جوابتان را پیدا می کنید.

گل مناسب برای هدیه تولد دوستتان

اگر طرف مقابل شما مرد باشد، مدل های رسمی و لوکس بیشتر مورد پسند اوست. اما به طور کلی هیچ قاعده ای ندارد، هر گلی می تواند دوستتان را خوشحال کند؛ فقط حواستان باشد که بیان گر پیام منفی نباشد.

ارسال گل برای هدیه تولد

ارسال گل مناسب برای هدیه تولد می تواند یک اقدام فراموش نشدنی باشد و تا مدت ها در یاد بماند. برای تولد دوستتان که امکان دیدن آن را ندارید، بهتر است یک باکس گل سفارش بدید و به آدرسش بفرستید. یا اینکه برای تولد مدیرتان یک دسته گل شیک سفارش دهید و برای او ارسال کنید و قدردانی خود را نشان دهید.

گل مناسب برای هدیه تولد و سخن آخر

تولد یکی از روزهای به یادماندنی برای هر فردی است. خرید گل مناسب برای هدیه تولد برای هر فردی به جز زیبایی ظاهری، پیامد عشق و دوستی نیز است. می‌توانید مناسب ترین گل برای هدیه تولد طرف مقابلتان را بسته به سلیقه و شخصیت یا موارد دیگر، به او تقدیم کنید. مدرسه گل آرایی فلو آرت بهترین گل را با گل آرایی شیک و چشمگیر برای شما مشتریان فراهم می کند. کافی است که ما تماس بگیرید و فرد مورد نظر خود را برای تولدش غافلگیر کنید.

اگر قصد خرید گلی زیبا برای هدیه دادن به عشقتان هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت و مدرسه گل آرایی فلوآرت اقدام به کسب اطلاعات درباره قیمت انواع دسته گل ها کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست