گل-های-ارزان-برای-گل-آرایی

معرفی گل های ارزان برای گل آرایی

گل های ارزان برای گل آرایی انتخاب فوق العاده ای هستند. به قیمت گل ها توجه نکنید، قیمت حداقل درباره گل ها، ملاک خوبی برای انتخاب کردن نیست! برای درست کردن یک باکس گل یا گل آرایی ماشین، اتاق خواب، پذیرایی، یک سالن عروسی یا هر جایی که فکرش را بکنید، گل های ارزان اولین و شاید ساده ترین گزینه باشند.

پیش از اینکه به مرور لیست گل های ارزان قیمت بپردازیم، بهتر است تا با مدرسه گل آرایی فلوآرت آشنا شوید. این مدرسه که در حقیقت اولین و بزرگ ترین مدرسه گل آرایی در سراسر ایران محسوب می شود، بهترین و متفاوت ترین خدمات برای گل آرایی مراسم عروسی، ترحیم، نامزدی و حتی همایش های علمی و تخصصی را ارائه می کند. اگر به دنبال گل فروشی هستید جهت سفار گل های زیبا این مجموعه از بهترین هاست.

لیست گل های ارزان قیمت

انتخاب بهترین گل های ارزان برای گل آرایی در صورت آشنا شدن با لیست گل های ارزان قیمت به ساده ترین شکل ممکن امکانپذیر می شود. گل های ارزان قیمتی که شاید با کم ترین هزینه می توانید آن ها را تهیه کنید و در نهایت باکس فوق العاده جذابی از گل ها بسازید. در ادامه به معرفی گل های ارزان برای گل آرایی می پردازیم.

گل سوسن شرقی؛ نیلوفر آبی

اگر به طراحی مجموعه ای دراماتیک، عجیب و غریب و جذاب از گل ها علاقه دارید، نیلوفر آبی بهترین انتخاب برای شما است. رایحه و عطر دلنشین این گل زیبا که به گل سوسن شرقی شهرت دارد از یک سو و زیبایی های این گل برای گل آرایی از سوی دیگر می تواند باعث انتخاب آن به عنوان یکی از اجزای اصلی گل آرایی شود.

گل آرایی با گل های آفتابگردان

شادترین گل های جهان یک انتخاب فوق العاده برای گل آرایی های ساده یا مجلسی هستند، گل هایی که در عین سادگی می توانند فوق العاده جذاب و دوست داشتنی به نظر برسند. ترکیب رنگ زردِ گل های آفتابگردان با گل هایی سبز رنگ یک ترکیب بی نظیر و هنرمندانه خواهد بود.

گل میخک یک انتخاب ارزان قیمت

در بین گل های ارزان برای گل آرایی، انتخاب گل میخک یک انتخاب واقعا مقرون به صرفه و فوق العاده خواهد بود، در حالی که بسیاری از اوقات نادیده گرفته می شود. این گل چیزهای بسیار زیادی را در خود جای داده که شاید از مهم ترین آن ها می توان به زیبایی، اشاره کرد. تنوع رنگ های گل میخک اتفاق هیجان انگیزی است که محدودیت های رنگ را برای شما بی معنی می کند.

آلسترومریا، آرایش تمام عیارِ زیبایی

آلسترومریا یکی دیگر از انتخاب های ارزان قیمتی است که برای درست کردن یک باکس گل ارزان می توانید به آن فکر کنید. رنگ های نارنجی، قرمز، سفید، صورتی و البته زرد از پرطرفدارترین رنگ های آلسترومریا هستند. ترکیب آلسترومریا، گل رز و گل میخک یک ترکیب هیجان انگیز است که جلوه ای ایده آل و جذاب را به نمایش می گذارد.

آشنایی با  گل های ارزان برای گل آرایی

نه به عنوان یک هنرمند، بلکه به عنوان یک فرد کاملا عادی آشنایی با  گل های ارزان برای گل آرایی می تواند برای شما اتفاق هیجان انگیزی باشد. اگر به ترکیب گل های ارزان قیمت توجه کنید، خواهید دید که این گل ها درست مثل گل های لاکچری و گران قیمت زیبا، جذاب و دوست داشتنی هستند.

 

گل های داوودی

از محبوب ترین گل هایی که به واسطه داشتن مضمون پائیزی همیشه برای درست کردن یک باکس گل انتخاب می شود، باید به گل داوودی اشاره کرد. گل های داوودی ترکیبی واقعا ایده آل هستند که می توانند در کنار گل های رز، میخک و اسنپدراگون به جادویی ترین شکل ممکن خودنمایی کنند.

 

اسنپدراگون

شاید تابحال نام این گل “اسنپدراگون” را نشنیده باشید. اما اسنپدراگون هم در لیست گل های ارزان قیمت قرار می گیرد. هر چند که اسنپدراگون ها شبیه به گل های دیگر نیستند و تفاوت های زیادی بین این گل ها و دیگر انواع گل های ارزان قیمت وجود دارد، اما متنوع بودن اسنپدراگون موضوع مهمی است که باید به آن اشاره کرد. رنگ های سفید، زرد، قرمز و بنفش مهم ترین ترکیب رنگی در اسنپدراگون است.

مدرسه گل آرایی فلوآرت را می شناسید؟ اگر برای گل آرایی یک مهمانی کوچک یا دورهمی خانوادگی به کمک نیاز دارید، فلوآرت این امکان را به شما می دهد تا به سبک حرفه ای ترین ها گل آرایی کنید. استفاده از گل های طبیعی برای گل آرایی در مقایسه با هر گزینه دیگری، ایده آل تر به نظر می رسد.

هر چند که بسیاری از مردم فکر می کنند که گل های طبیعی گران قیمت هستند و عمر کوتاه این گل ها، مانعی برای انتخاب آن ها محسوب می شود. اما در حقیقت زیبایی گل های طبیعی بسیار ارزشمندتر از قیمت آن ها است.

اگر قصد خرید گلی زیبا برای هدیه دادن به عشقتان هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت و مدرسه گل آرایی فلوآرت اقدام به کسب اطلاعات درباره قیمت انواع دسته گل ها کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست