معرفی-20-گیاه-برای-همه-شخصیت-ها

معرفی 20 گیاه برای همه شخصیت ها (شخصیت شناسی گیاهان)

فواید و تاثیرات مثبت گل و گیاه بر هیچکس پوشیده نیست. اما برخی گیاهان بنا به دسته بندی شخصیت شناسی گیاهان ، با روحیات متولدین ماه ها ارتباط بیشتری برقرار میکنند. در این مقاله به معرفی گیاه برای همه شخصیت ها پرداخته ایم. امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد. جهت خرید گل آنلاین و سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

معرفی 20 گیاه برای شخصیت شناسی

امروزه همه افراد از فواید و تاثیرات مثبت وجود گل و گیاه در خانه مطلع هستند. گیاهان علاوه بر افزودن طراوت و زیبایی به دکوراسیون خانه، هوا را تصفیه کرده و اشعه های مضر شبکه های گوشی و اینترنت را جذب می کنند.

امروز در این مقاله قصد داریم مطالبی فراتر از موارد گفته شده ارائه دهیم. با دانستن شخصیت شناسی گیاهان و تاثیر آن بر ماه تولد شما ، می توانید گیاه مورد نظر را تهیه و در اتاق یا محل کار خود قرار دهید و از آن لذت ببرید.

در ادامه به معرفی گیاه برای همه شخصیت ها می پردازیم و امیدواریم بررسی و مطالعه شخصیت شناسی گیاهان بر اساس متولدین هر ماه مورد توجه شما قرار گیرد.

شخصیت شناسی گیاهان بر اساس متولدین هر ماه

در ادامه با 20 گیاه که برای همه شخصیت ها و تمام متولدین ماه ها مناسب است ، آشنا می شوید :

گیاه متناسب با فروردین ماهی ها

افراد متولد فروردین به دلیل دارا بودن شخصیت مستقل ، محکم و استوار ، بلند پرواز و علاقه زیاد به سفر و ماجراجویی گیاهی مناسب آنها می باشد که تحت هر شرایطی بتوانند همراه خود داشته باشند.

در نتیجه گیاه مناسب با شخصیت فروردین ماهی ها ” کاکتوس ” می باشد. علاوه بر کاکتوس “نخل بامبو ” نیز گیاه فروردینی ها محسوب می شود.

چرا که عنصر وجودی آنها آتش است و عاشق نور هستند. این گیاه نیز بسیار با دوام می باشد و اگر در معرض نور خورشید قرار گیرد رشد سریع تری خواهد داشت ، اما در نور کم هم به رشد و زندگی خود ادامه می دهد.

گیاه متناسب با اردیبهشت ماهی ها

اردیبهشت ماهی ها بسیار حساس ، دقیق و جزئیی نگر هستند. علاقه زیادی به توجه و رسیدگی به خود و وسایل شخصی خود دارند. به همین دلیل گیاه ” یشم” که به آرامی رشد می کند و صاحب آن باید صبور و ریز بین باشد تا لحظه به لحظه رشد برگ ها را ببیند.

“فیل دندون یا همان برگ قلبی “گیاه دوم این ماه می باشد. نگهداری از این گیاه ساده است و زیبایی بی نظیری به منزل شما می بخشد.

گیاه متناسب با خرداد ماهی ها

خرداد ماهی ها شخصیتی تنوع طلب ، خواستار آزادی هستند و علاقه ای به سکون و یکجا ماندن ندارند. بنابراین در دسته بندی شخصیت شناسی گیاهان مناسب برای افراد خردادی ” گیاهان هوازی ” جا می گیرد. به این دلیل که این گیاهان نیازی به کاشتن در خاک و ریشه زدن ندارد و به راحتی در هر مکانی رشد می کنند.

گیاه متناسب با تیر ماهی ها 

تیر ماهی ها به احساساتی ، وفادار بودن معروف هستند و شخصیت بسیار آرامی دارند. گیاه متناسب با این ماه نیز باید دارای این ویژگی ها باشد. این گیاه ” اسپاتی فیلوم ” نام دارد. گیاهی که شرایط نگهداری از آن سخت نیست و مانند صاحبان تیر ماهی اش به زندگی وفادار می ماند.

در شخصیت گیاهان برای تیر ماهی ها گیاه ” سرخس” نیز در نظر گرفته شده است. این گیاه دوستدار رطوبت بوده و محیط های مرطوب مانند حمام بسیار مناسب این گیاه می باشد. جالب است بدانید نزدیک به 12 هزار گونه سرخس وجود دارد.

گیاه متناسب با مرداد ماهی ها

از آنجایی که مرداد ماهی ها مغرور هستند و دوست دارند در مرکز توجه افراد باشند ، گیاهی که با شخصیت آنها متناسب است “فیکوس” می باشد. این گیاه نیز بزرگ می باشد و همه توجه ها را به خود جلب می کند.

گیاه متناسب با شهریور ماهی ها

زیبایی و جذابیت برای شهریوری ها بسیار مهم می باشد. همچنین کمال گرا و بسیار جزئی نگر هستند. بنابراین در دسته بندی شخصیت شناسی گیاهان برای این ماه ” آزالیا ” در نظر گرفته شده است. این گیاه فاکتور های زیبایی را دار می باشد و نگهداری از آن نیز به آسانی نیست.

در شخصیت شناسی گیاهان برای این ماه گیاه “پوتوس ” را نیز در نظر گرفته اند. این گیاه نقش به سزایی در تصفیه هوای اطرافش ایفا می کند.

گیاه متناسب با مهر ماهی ها

متولدین این ماه زندگی را سخت نمی گیرند و هر چیز زیبایی را تحسین می کنند. بنابراین گیاه ” سانسیوریا ” هم که تعادلی بین زیبایی و سختی ایجاد کرده است مناسب روحیات این افراد می باشد.

گیاه متناسب با آبان ماهی ها

ظاهر آبان مایه ها بسیار محکم و مستقل است ، اما باطنی احساساتی ، حساس و عاطفی هستند. گل انتخاب شده برای این ماه ” آئونیوم” می باشد این گیاه نیز مانند صاحبش ظاهری سخت و محکم دارد اما به نگهداری و توجه زیادی نیاز دارد.

گیاه متناسب با آذر ماهی ها

در شخصیت شناسی گیاهان برای آذر ماهی های خلاق و ماجراجو گیاه ” مانسترا ” تعلق گرفته است. این گیاه در ایران به برگ انجیری معروف است و مانند صاحبانش خوش اخلاق بوده و در هر شرایطی رشد خوبی دارد.

گیاه دوم این ماه در شخصیت شناسی گیاهان ” لاکی بامبو” یا بامبو خوش قدم  نام دارد. این گیاه در واقع از بامبو نیست اما چون ساقه هایی شبیه بامبو دارد به این نام معروف شده است.

گیاه متناسب با دی ماهی ها

ویژگی بارز دی ماهی ها توجه به زیبایی و جذابیت می باشد. به همین دلیل گیاه ” بروملیاد” مناسب شخصیت این ماه می باشد. گیاه دوم متولدین این ماه ” پاپیتال ” می باشد. این گیاه آپارتمانی بوده و نگهداری از آن دشوار نیست.

گیاه متناسب با بهمن ماهی ها

بهمن ماهی ها افرادی میان گرا هستند. آنها گاهی خجالتی و گاهی شجاع و نترس هستند. گیاه ” بگونیا” مناسب این افراد می باشد.

این گیاه با رنگ های ملایم و ظاهری ظریف و زیبا نه خواستار جلب توجه دیگران است و نه می توان از کنار زیبایی های آن به راحتی رد شد. گیاه دوم بهمن ماهی ها ” آلوئه ورا ” می باشد که مانند متولدین این ماه خواستار کمک به دیگران می باشد و علاوه بر زیبایی ، فواید زیادی هم برای پوست و مو دارد.

گیاه متناسب با اسفند ماهی ها

اسفند ماهی ما بسیار متواضع بوده و زندگی را به خود و اطرافیان سخت نمیگیرند. گیاه ” عنکبوتی ” نیز به خاطر شرایط نگهداری آسان مناسب این افراد می باشد. به طوری که حتی در تاریک ترین محل ها هم به رشد خود ادامه می دهد. گیاه دوم متولدین این ماه ” آگلونما ” می باشد. این گیاه نیاز به رسیدگی و نور کمی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست