چه-گلی-برای-چه-مناسبتی

چه گلی برای چه مناسبتی است ؟

چه گلی برای چه مناسبتی نکته بسیار مهمی می باشد که اطلاع در این زمینه میتواند به شما کمک کند در انتخاب گل مناسب. گل ها قدرت اعجاب انگیزی دارند، دسته گل ها قادر هستند تا احساسات انسان را در “لحظه” تغییر دهند. شاید همین دلیل باعث شده تا گل ها قادر به انتقال احساسی باشند که کلمات قدرتش را ندارند.

چه روز ولنتاین، چه روز مادر، عروسی یا حتی همدردی به دلیل فوت یک عزیز، گل ها می توانند بهترین هدیه باشند. قدرت شگفت انگیزی در گل ها پنهان شده، همین موضوع باعث می شود تا انتخاب گل برای موقعیت های خاص نشانه ای از ذکاوت و تیزهوشی انسان باشد.

گل ها دوست داشتنی هستند، مدرسه گل آرایی فلوآرت در این مقاله نکات واقعا ارزشمندی درباره گل ها با شما به اشتراک می گذارد.

نکاتی که اگر از آن مطلع شوید، می توانید تجربه هایی مفید را در لحظات متفاوتی داشته باشید، تجربه هایی که به شما کمک می کنند تا در موقعیت هایی خاص با هدیه دادن گل هایی زیبا، خاطره ای جاودانه را از خود به یادگار بگذارید.

4 نکته در انتخاب گل برای مناسبت خاص

هیچ ترجیح یا اولویتی بین گل ها وجود ندارد، اما زیبایی چشم ها ترجیح برانگیز است. معمولا همه انسان ها عاشق گل نرگس نیستند، در حالی که می توان اشتیاق برای داشتن این گل را در چشم بسیاری از انسان های دیگر دید. اگر قصد دارید تا با انتخاب گل های طبیعی باعث خلق یک احساس نو و متفاوت شوید، در ادامه به شما می گوییم که چطور می توانید در انتخاب گل برای مناسبت خاص موفق عمل کنید!

1- انتخاب گل برای روز ولنتاین

ولنتاین شاید کلاسیک ترین سبک ابراز احساسات عاشقانه با شریک احساسی است. حتی اگر کمی دست پاچه به نظر برسید، زیبایی گل ها اضطراب شما را پنهان می کند. بنابراین باید از این فرصت استفاده کنید، هر چند که روز ولنتاین تنها یک روز عاشقانه برای یک فرد خاص نیست! در حالیکه روز ولنتاین شبیه به روز بزرگداشت گل های رز سرخ است، می توانید این تابو را برای همیشه بشکنید و گلی متفاوت را برای هدیه به عشق در این روز انتخاب کنید.

پیشنهاد گل برای روز ولنتاین

  • گل ارکیده
  • گل رز سرخ
  • گل نیلوفر
  • گل آلسترومریا
  • گل یاس

2- انتخاب گل برای روز مادر

اگر شناخت کافی از احساسات مادرانه یک مادر داشته باشید، انتخاب گل برای روز مادر به هیچ وجه کار دشواری نخواهد بود. اما از بد ماجرا بی اطلاعی از احساسات مادرانه می تواند شانس موفقیت شما در انتخاب بهترین گل را کمی کاهش دهد. شاید هدیه دادن به مادر به ویژه دادن هدیه ای مانند گل منتقل کننده حس عشق و علاقه بی پایان شما باشد.

پیشنهاد گل برای روز مادر

  • گل نرگس
  • گل رز سرخ

3- انتخاب گل مناسب برای مجلس ترحیم

هر چند که گل ها نمادی از شادی بی پایان و وصف ناپذیرند، اما گل ها می توانند قدرت انتقال احساساتی همچون رنج و درد را نیز داشته باشند. انتخاب گل مناسب برای مجلس ترحیم با هدف ابزار همدردی و تسلیت به تمام افرادی که در غمی جدید سهیم شده اند، ساده است.

پیشنهاد گل برای مجلس ترحیم

  • گل ارغوان
  • گل لیلیوم
  • گل داوودی
  • گل زنبق
  • گل گلایل
  • گل نرگس
  • گل رز سفید

4- بهترین گل برای روز تولد

تولد بهترین زمان برای دریافت هدیه هایی از جنس گل های طبیعی است. هر چند هیچ استاندارد خاصی برای گل های روز تولد طراحی نشده، اما فانتزی های زیادی وجود دارد که می توان آن ها را به عنوان یک الگو عالی مدنظر قرار داد. گل هایی که معنا عشق را به تصویر می کشند، انتخاب هایی فوق العاده برای روز تولد هستند. با انتخاب گل ها برای هدیه تولید نشان می دهید که شبیه به هیچ کس نیستید!

پیشنهاد گل برای روز تولد

  • گل لاله
  • گل رز
  • گل ارکیده
  • گل نیلوفر
  • گل میخک

چه گلی برای چه مناسبتی خوب است؟

تعریف این که چه گلی برای چه مناسبتی خوب است، به طرز نگاه آدم ها بستگی دارد. شاید گل سرخ که یکی از زیباترین گل های جهان به شمار می رود، از نظر یک انسان هیچ زیبایی و جذابیتی نداشته باشد. اما برای اینکه گل هایی زیبا را در موقعیت های خاص به افرادی خاص هدیه دهید، باید چند موضوع مهم را در نظر بگیرید.

به شخصیت گل ها توجه کنید

گل ژربرا منتقل کننده پیام هایی با مضمون شادی است، در حالی که گل هیدرانژا نمونه ای از گل های زیبا و رمانتیک است. شخصیت گل ها یکسان نیست، هر چند که تمامی گل های جهان زیبا هستند، اما پیام های یکسانی را منتقل نمی کنند.

از ترکیب رنگ های شاد غافل نشوید

یکی از متفاوت ترین دلایل جذابیت گل ها، رنگ های شادی است که کاملا طبیعی هستند. البته هیچ استاندارد خاصی در این باره هم وجود ندارد، شاید فردی که قرار است دسته گلی آبی، زرد یا قرمز را به او هدیه دهید از ترکیب رنگی گل ها چندان خوشحال نشود. اما به هر حال از ترکیب رنگ های شاد غافل نباشید.

گل را به چه کسی هدیه می دهید؟

مخاطب هدیه شما چه کسی است؟ اگر قصد دارید تا شاخه یا دسته گلی را به یکی از اعضای خانواده، همسر، دوست، عشق یا یک همکار هدیه دهید، باید زیرکانه عمل کنید. هیچ چیز نباید مانع نگاه زیرکانه شما شود. البته تفاوت های زیادی بین ایده آل های خانم ها و آقایان در انتخاب گل وجود دارد. به این موضوع هم توجه کنید!

کلام آخر

مفاهیم گسترده ای در قلب گل ها وجود دارد. عشق، تسلیت، همدردی، احساسات ناب، سپاسگذاری، فراموش ناپذیری و شادی شاید تنها بخشی از این مفاهیم باشند. اما قطعا مفاهیم بسیار زیاد دیگری وجود دارند که گل ها منتقل کننده بی چون و چرای آن هستند. اگر به دنبال یک گل فروشی خاص و حرفه ای می گردید ما به شما مجموعه گل فروشی فلوآرت را به شما پیشنهاد می نماییم، این گل فروشی در جردن واقع شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست