کلاس گل آرایی (3)

کلاس گل آرایی در تهران

گل ها نه تنها روزهای زندگی ما را منحصر به فرد و خاص می کنند که می توانند لذت، انرژی و شادی را در اتفاقات خاص زندگی ما رقم بزنند. یادگیری این هنر در کلاس گل آرایی راهکاری است برای شما تا بتوانید گل ها را در روابط شخصی خود با دیگران شریک شوید چرا که گل ها در برخی اوقات قادرند  چیزهایی را بگویند که ما قادر به گفتن آنها نیستیم گل آرایی برای مراسمی مثل گل آرایی جشن تولد می تواند ما را میزبانی حرفه ای معرفی کند.

موسسه گل آرایی فلوآرت با داشتن حدود 10 سال سابقه فعالت در زمینه آموزش گل آرایی و برگزاری انواع کلاس گل آرایی در تهران ،  بزرگترین آموزشگاه گل آرایی در ایران می باشد.

در کلاس های آموزش گل آرایی در مدرسه گل آرایی فلوآرت شما با سبک های جدیدی از گل آرایی آشنا می شوید که می توانید به آنچه را که در ذهن دارید خلاقانه و با سلیقه خودتان شکل بدهید و اثری منحصر به فرد داشته باشید که مناسب فضاهای خاص هنری باشد.

دوره های آموزش گل آرایی در رده های سنی مختلف با استادان مجرب و با آخرین تکنیک هاک روز اروپا  برقرار می شود، کلاس هاک آموزش گل آرایی با شرایط حضور همزمان مادران و فرزندان دلبندشان در یک کلاس.

فلوآرت اولین مدرسه گل آرایی در ایران!

موسسه-گل-آرایی-2-1
کلاس گل آرایی (2)
ابزار گل آرایی (4)
موسسه-گل-آرایی-6-1
کلاس گل آرایی (5)
دوره-گل-آرایی

مؤسسه گل آرایی فلوآرت با سابقه نزدیک به ده سال برگزاری مراسم ها و همایشهای رسمی در مهمترین مراکز و رویدادهای ملی (گل آرایی سمینارها و همایش ها در هتلهای پارسیان آزادی ، اوین و استقلال و … همچنین همکاری با مرکز همایشهای صدا و سیما ، سالنهای اجلاس ، جشنواره فیلم فجر در بخش ایران و بین الملل، تالار وحدت ، مجموعه دانشگاه شهید بهشتی و … اولین آموزشگاه گل آرایی در ایران و برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش گل آرایی می باشد.

مدرسه گل آرایی فلوآرت برگزار کننده کلیه دوره های آموزشی گل آرایی می باشد که اشخصاص مختلف از مبتدی گرفته تا حرفه ای امکان شرکت در این کلاس ها را دارند زیرا آموزش گل آرایی در کلاس های گل آرایی به صورت کامل و از مقدمات گل آرایی شروع می شود.

معرفی کلاس های گل آرایی آموزشگاه گل آرایی فلوآرت

کلاس گل آرایی مقدمات گل آرایی

مقدمات-گل-آرایی

در کلاس گل آرایی دسته گل فانتزی هنر آموزان با نحوه درست کردن و تزیین انواع دسته گل فانتزی آشنا می شوند. دسته گل فانتزی یکی از مهمترین کلاس های آموزش گل آرایی می باشد که علاقه مندان زیادی هم دارد.

کلاس گل آرایی در شیشه

گل-آرایی-در-شیشه

در کلاس گل آرایی دسته گل ، تاج و دستبند عروس هنر آموزان با نحوه درست کردن انواع دسته گل عروس ، تاج سر عروس و دستبند های عروس آشنا می شوند. کلاس گل آرایی دسته گل ، تاج و دستبند عروس علاقه مندان خیلی زیادی دارد زیرا این دوره هنرجو با پکیج کاملی از موضوعات گل آرایی مربوط به عروس آشنا می شود. بعد از پایان هر کلاس تمامی دستبند ها ، تاج ها و دسته گل های ساخته شده توسط هنرجو به ایشان داده می شود که می تواند با خود به خانه ببرد.

کلاس گل آرایی دسته گل و ماشین عروس

دوره-دسته-گل-و-ماشین-عروس

کلاس گل آرایی تشریفات برای کسانی که قصد یادگیری نحوه گل آرایی تشریفاتی را دارند بسیار مفید خواهد بود زیرا در این دوره با انواع گل آرایی تشریفات برای مراسم های خاص و مکان های خاص آشنا می شوند. گل آرایی مراسم عروسی ، گل آرایی مراسم ترحیم ، گل آرایی هتل ها و مجالس خاص و … همه و همه در این دوره به هنرجویان محترم آموزش داده می شود.

کلاس گل آرایی ویژه گل فروشی

دوره-ویژه-گل-فروشی-2

در کلاس گل آرایی سبد و باکس گل هنر آموزان با نحوه گل آرایی یک سبد و نحوه چیدمان گل ها در یک سبد آشنا می شوند. ساخت یک باکس پر از گل و آموزش چیدمان این گل ها در سبد به طوری که به صورت بسیار شیک در کنار هم قرار بگیرند از سر فصلهای این دوره می باشد.

کلاس گل آرایی تاج و دستبند عروس

دوره-تاج-و-دستبند-عروس

در کلاس گل آرایی سازه اروپایی با نحوه گل آرایی انواع سازه های اروپایی آشنا می شوید. طراحی زیبا و خاص چیدمان گل ها در کنار هم بر روی این سازه ها آشنا می شوید.

در کلاس گل آرایی مقدمات گل آرایی که به صورت تئوری انجام می شود هنر آموزان با مقدمات ابتدایی گل آرایی و انواع آن و دانستنی های پایه این هنر آشنا می شوند.

کلاس گل آرایی دسته گل فانتزی

دوره-دست-گل-فانتزی

در کلاس کلاس گل آرایی در شیشه هنر آموزان با نحوه درست کردن، چیدمان و تزیین گل ها در شیشه آشنا می شوند. کلاس گل آرایی در شیشه یکی از محبوب ترین کلاس های آموزش گل آرایی می باشد که علاقه مندان خیلی زیادی هم دارد. بعد از پایان هر کلاس تمامی دسته گل های و شیشه های گل ساخته شده توسط هنرجو به آن داده می شود که می تواند با خود به خانه ببرد.

کلاس گل آرایی دسته گل ، تاج و دستبند عروس

دوره-فشرده-دسته-گل،-تاج-و-دستبند-عروس

در کلاس گل آرایی دسته گل و ماشین عروس هنر آموزان با نحوه درست کردن انواع دسته گل عروس ، و نحوه گل آرایی و مدل های گل آرایی ماشین عروس آشنا می شوند. در کلاس گل آرایی دسته گل و ماشین عروس هنرجو  نحوه تزیین ماشین عروس را یاد می گیرد که این دوره می تواند برای کسانی که گل فروشی دارن بسیار مفید باشد.

کلاس گل آرایی تشریفات

دوره-تشریفات

این دوره بیشتر مخصوص عزیزان گل فروشی می باشد ، نحوه تززیت دسته ها ، گل آرایی سبدهای گل و بسیاری از انواع گل آرایی که برای یک گل فروشی لازم است در این دوره آموزش داده می شود.

کلاس گل آرایی سبد و باکس گل

دوره-سبد-و-باکس-گل

در کلاس گل آرایی تاج و دستبند عروس هنر آموزان با نحوه درست کردن انواع تاج عروس و دستبند های عروس آشنا می شوند. کلاس گل آرایی تاج و دستبند عروس علاقه مندان خیلی زیادی دارد زیرا این دوره هنرجویان با موضوعات گل آرایی مربوط به عروس آشنا می شود. بعد از پایان هر کلاس تاج ها و دسته گل های ساخته شده توسط هنرجو به ایشان داده می شود که می تواند با خود به خانه ببرد.

کلاس گل آرایی سازه اروپایی

دوره-سازه-اروپایی

5/5 - (1 امتیاز)
نوشته‌های پیشین
آیا می دانید گلهای مناسب فصل پاییز و زمستان کدامند؟
نوشته‌ی بعدی
آموزش پیچیدن دسته گل طبیعی زیبا و ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست