گل آرایی مراسم خصوصی

گل آرایی مراسم خصوصی توسط تیم حرفه ای، جلوه زیبا و فراموش نشدنی را به مجلس شما می بخشد. طریقه گل آرایی با توجه به نوع مراسم متفاوت می باشد و نیاز به مهارت و تخصص لازم در این زمینه دارد. انجام گل آرایی مراسم خصوصی، علاوه بر اینکه  شور و نشاط را به مجلس شما هدیه می‌بخشد؛ عکس و فیلم های زیبایی را برای شما به یادگار می گذارد.

نحوه گل آرایی مجالس خصوصی

نحوه گل آرایی مراسم خصوصیگل آرایی بخش جدا نشدنی هر مجلس و مراسمی محسوب می شود. استفاده از گل های طبیعی، نه تنها در زیباسازی مراسم شما تاثیرگذار است؛ بلکه حس خوبی را به شما و مهمان ها منتقل می کند. البته فاکتور های زیادی در نحوه گل آرایی تاثیر گذار هستند که می توان به نوع مجلس، سقف بودجه، سلیقه صاحب مجلس، رنگ گل ها، مدل سالن وغیره اشاره نمود. در این بخش می خواهیم به نکات طلایی در مورد گل آرایی مراسم خصوصی از حمله مجالس عروسی اشاره کنیم.

  • اینکه مراسم شما در خانه یا سالن برگزار می شود؛ مهم نیست. شما می توانید با گل آرایی مراسم خصوصی خود را مجلل و با شکوه جلوه دهید. یکی از ایده های گل آرایی مجالس خصوص، گل آرایی سقف سالن یا خانه می باشد. البته در سالن های بزرگ به خاطر نور پردازی، این روش امکان پذیر نیست و فقط برای ورودی سالن می توان اجرا شود. اگر قصد دارید مراسم خود را در خانه برگزار نمایید؛ می توانید با کمک افراد متخصص، خانه خود را به یک باغ زیبا و‌پرگل تبدیل کرده و مهمان ها را هیجان زده کنید.
  • استفاده از تاج گل های رنگارنگ روی میز عروس بسیار زیبا و خاص می باشد. هم چنین می توانید در زمان ورود مهمان ها، تاج گل کوچک به عنوان هدیه به آنها بدهید و خاطره زیبایی را در ذهنشان ثبت کنید. استفاده از گل های مناسب همان فصل در زیباسازی فضا بسیار تاثیر گذار است. به علاوه فیلم و عکس های مراسم‌ را بسیار خاص و ویژه کرده و‌ تماشای آن برای شما دلنشین می باشد.
  • قرار دادن یک شاخه گل طبیعی روی هر میز، بسیار باشکوه است. هم چنین می توانید میز مهمان های ویژه را با گل آرایی منحصر بفرد کرده و حس خوبی را به آنها منتقل کنید. مطمئنا پخش شدن عطر گل های طبیعی در فضا، برای شما و مهمان ها دلنشین می باشد.

آموزش گل آرایی مراسم خصوصی

گل آرایی مراسم خصوصیاگر عاشق گل آرایی هستید و دوست دارید در این زمینه به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت شوید. ابتدا باید با مراجعه به معتبر ترین آموزشگاه گل آرایی مراسم خصوصی، دوره های لازم را بگذرانید. در این قسمت شما را با دوره های آموزش گل آرایی مراسم خصوصی بیشتر آشنا می کنیم.

  • در مرحله اول آموزش، هنرجویان با اسامی گل ها، نحوه جابه جایی، تشخیص گل درجه یک و درجه دو، نحوه نگهداری گل، ابزار های مورد نیاز و غیره آشنا می شوند. این مرحله به شما کمک می کند تا محیط کار خود را بهتر بشناسید و برای مرحله بعدی آمادگی بیشتری داشته باشید.
  • در مرحله بعدی، اطلاعات مفیدی درباره ترکیب رنگ گل ها، نحوه استفاده از ابزارها، نحوه طراحی و تزیین گل ها و عکاسی گل ها بدست می آورید. البته این جلسه به صورت تئوری می باشد تا هنرجویان قبل از شروع به کار، اطلاعات دقیق در مورد همه چیز داشته باشند.
  • جلسه بعدی به صورت عملی می باشد و به هنرجویان، آموزش های لازم در زمینه گل آرایی سبد گل، دسته گل و پایه گل آرا داده می شود. سپس بعد از یادگیری، هنرجویان باید یک نمونه کار آماده کنند. البته گل آرایی دسته گل عروس، ماشین عروس و هم چنین شیشه آرایی هم در برنامه آموزشی قرار دارد. گذراندن این دوره ها به شما بسیار کمک می کند تا با جدید ترین روش های گل آرایی های روز دنیا آشنا شده و بتوانید در این مسیر موفقیت تر ظاهر شوید.

هزینه گل آرایی مراسم خصوصی

طریقه گل آرایی مراسم خصوصیگل آرایی مراسم خصوصی یکی از بخش مهم هر مهمانی و مجلس مجللی محسوب می شود. امروزه تمام زوج های جوان برای دکوراسیون مراسم خود از گل های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند.‌ البته قیمت گل آرایی مراسم خصوصی متفاوت می باشد و فاکتورهای مختلفی بر قیمت نهایی تاثیرمی گذارند که در ادامه به عوامل مهم بر هزینه اجرا گل آرایی مجالس می پردازیم.

  • نوع گل استفاده شده در هزینه گل آرایی مراسم خصوصی تاثیر گذار می باشد. اگر می خواهید در گل آرایی مجالس خصوصی از گل های کمیاب استفاده کنید؛ مطمئنا باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. اگر زمان برگزاری مراسم عروسی شما در فصل زمستان می باشد ولی دوست دارید مراسم تان با گل های تابستانی تزیین شود؛ با پرداخت هزینه بیشتر، می توانید به آرزویتان برسید.
  • تعداد گل های که در گل آرایی به کار گرفته می شود بر قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد.
  • استفاده از گل های مختلف در گل آرایی مراسم خصوصی، یکی از فاکتورهای مهم بر هزینه گل آرایی می باشد. هرچقدر تنوع گل های استفاده شده، بیشتر باشد؛ هزینه آن گران تر می شود. البته توجه داشته باشید هزینه نهایی بر اساس گران یا ارزان بودن گل ها محاسبه می شود. زوج های جوان می توانند با اطلاع از قیمت، گل های مناسب تری را انتخاب کرده و مجلس خود را با گل های رنگارنگ و خاص تزیین کنند.

سخن آخر

گل آرایی مراسم خصوصی علاوه بر زیباسازی مراسم، حس خوبی را به شما و مهمان ها هدیه می بخشد. البته اجرای گل آرایی نیاز به مهارت و تخصص دارد‌. مجموعه گل آرایی فلوآرت با داشتن تیم حرفه ای و مجرب، آماده اجرای پروژه های گل آرایی مجالس خصوصی در تهران می باشد. هم چنین با شرکت در دوره های آموزشی گل آرایی این مجموعه، می توانید از صفر تا صد گل آرایی را یاد بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس گرفته تا همکاران شما را راهنمایی نمایند.

سوالات مربوط به گل آرایی مراسم خصوصی

گل آرایی برای چه مراسمی مناسب می باشد؟

گل آرایی برای مراسم های مختلف از جمله تولد، عروسی، سوگواری، بله برون، نامزدی، عقد و غیره اجرا می شود

آیا در گل آرایی مراسم خصوصی، رنگ گل ها، معنای خاصی می دهند؟

بله. هر رنگ گل، معنا خاصی را بیان می کند. مثلاً گل رز قرمز نشانه عشق و محبت می‌باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست