گل-آرایی-سبد-گل

آموزش تزیین سبد گل طبیعی

امروزه گل آرایی با گل طبیعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اجرای گل آرایی سبد گل طبیعی برای سفره عقد، عروسی، مهمانی ها و مجالس تشریفاتی می تواند بسیار لازم و ضروری باشد. گل آرایی با گل طبیعی با روش های مختلفی انجام می شود. مثل: گل آرایی در شیشه، گل آرایی دسته گل های فانتزی، گل آرایی در سبد و….

گل آرایی در سبد از جمله گل آرایی های شیک است که امروز کاربرد های بساری دارد. می توان به عنوان هدیه یک سبد گل زیبا را تقدیم عزیزانمان کنیم تا بهترین لحظه را برایشان رقم بزنیم. می توانیم در مراسم خواستگاری از آن استفاده کینم و خیلی جاهای دیگر.

گل آرایی یک کار کاملا حرفه ای است، برای تزیین یک سبد گل باید نکات ظریف بسیاری را رعایت کرد. برای ارائه یک سبد گل زیبا  ابتدا  بهتر است یه سراغ انتخاب سبدی مناسب برویم، سایز و نوع سبدی که انتخاب می کنید باید مطابق سلیقه ی مشتری و متناسب و نوع گل ها باشد، در ادامه نوبت به انتخاب گل و رنگ آن می رسد.گل ها را با توجه به فصلی که در آن قرار داریم  انتخاب کنید، گل های سالم و پر نشاط باید انتخاب شوند تا دیرتر پژمرده شوند. اگر از چند نوع گل مختلف استفاده می کنید توجه داشته باشید که طیف رنگی گل ها در یک طیف رنگی قرار گرفته باشند یا رنگ ها ی انتخاب شده مکمل هم باشند.

آموزش گل آرایی سبد گل طبیعی در مدرسه گل آرایی فلوآرت

مدرسه گل آرایی فلوآرت با بهره گیری از بهترین اساتید گل آرایی در ایران و به عنوان اولین مدرسه تخصصی گل آرایی در ایران با برگزاری انواع دوره های آموزش گل آرایی با گل های طبیعی یکی از فعالترین موسسه های آموزش گل آرایی در ایران می باشد. دوره آموزشی گل آرایی در سبد گل یکی از محبوب ترین دوره های آموزشی این موسسه می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام نمایید. همچنین می توانید برای اخذ مشاوره یا سوالات خود با شماره های درج شده در وب سایت موسسه گل آرایی فلوآرت تماس گرفته و با کارشناسان ما گفتگو نمایید.

سبد گل طبیعی

آموزش ساخت سبد گل

برای اینکه گل آرایی شما خاص به نظر برسد بهتر است از سبد هایی با طراحی های خاص و به روز استفاده کنید. برای این کار لازم است نمونه های بیشماری از انواع سبد های موجود در بازار را دیدن کنید یا با یک سرچ از انواع سبد های روز مورد استفاده در نقاط مختلف دنیا اطلاعات کسب کنید و آموزش های لازم برای درست کرد سبد زیبا را ببینید به این ترتیب می توانید سبد گلی خاص طراحی کنید.

سبد گل طبیعی

وسایل مورد نیاز تزیین سبد گل طبیعی

گل

✔ برگ

✔ سبد چوبی

✔ قیچی یا چاقو

✔ پارچه

✔ سلفون

✔ اسفنج

سبد گل طبیعی

آموزش گل آرایی در سبد

اولین مرحله انتخاب گل مورد نظر است، تعداد گل ها و همچنین نوع گل هایی را که در نظر دارید استفاده کنید را مشخص کنید. در این مرحله، انتخاب رنگ مناسب برای گل ها مهم می باشد زمانی که گل ها را انتخاب می کنید باید به ترکیب رنگی گل ها هم توجه داشته باشید، رنگ گل های انتخاب شده باید مکمل هم باشند. سلیقه ی مشتری هم باید در نظر گرفته شود. گل های موجود در هر فصل متفاوت است  اما گل هایی که در بازار گل وجود دارد، انواع رز ها ، میخک و اسطوخودوس، ارکیده، گل زنبق، گل مریم، انواع گل های داودی و…، البته حتما برگ های مختلفی برای تزیین سبد گل باید انتخاب کنید.

در ادامه انتخاب سبد مورد نظر خود را انتخاب کنید و این سبد را باید با توجه به تعداد گل ها انتخاب کنید. یک پارچه طرح دار یا ساده برای پوشاندن کف سبد به سلیقه خود انتخاب کنید. بعد روی پارچه را با سلفون بپوشانید و روی سلفون اسفنج را قرار دهید. البته اسفنج را از چند ساعت قبل داخل آب قرار دهید.  در آخرین مرحله هم گل ها را با توجه و ظرافت دردن سبد طراحی کنید.

اگر به دنبال یک گل فروشی خاص و حرفه ای می گردید تا بتوانید با کمک مشاورین گل و گیاه، گیاه مناسب خود را تهیه نمایید ما به شما مجموعه گل فروشی فلوآرت یا گل فروشی جردن را به شما پیشنهاد می نماییم.

 

برخی از نمونه کارهای تزیین سبد گل طبیعی در مدرسه گل آرایی فلوآرت

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست