آموزش گل آرایی

آموزش گل آرایی در مدرسه گل آرایی فلوآرت

بی شک یکی از موضوعاتی که باعث می شود یک خانم بسیار خوشحال شود این است که بتواند به صورت حرفه ای گل آرایی کند. گل ها حس زیبای زندگی را در محیط پیرامون ما جاری می سازند. گل ها تمام حواس شما را درگیر خود می سازند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که در سایر گل ها نمی توان یافت. بسیاری از ما خاطرات بسیار شیرینی از گل ها در ذهن داریم که شامل گرفتن یا دادن گل برای اولین روز مدرسه، مناسبت های مختلف در طول زندگی و موفقیت هاست. نکته مهم دیگر اینکه گل در تمام خاطرات زندگی عاطفی ما نقش پررنگی دارد که فراموش کردن این خاطرات غیر ممکن است.

گل ها نه تنها روزهای زندگی ما را منحصر به فرد و خاص می کنند که می توانند لذت، انرژی و شادی را در اتفاقات خاص زندگی ما رقم بزنند. یادگیری گل آرایی راهکاری است برای شما تا بتوانید گل ها را در روابط شخصی خود با دیگران شریک شوید چرا که گل ها در برخی اوقات قادرند  چیزهایی را بگویند که ما قادر به گفتن آنها نیستیم گل آرایی برای مراسمی مثل گل آرایی جشن تولد می تواند ما را میزبانی حرفه ای معرفی کند.

گل آرایی یکی از هنرهای زیبایی است که هر خانم یا آقایی باید با آن آشنایی داشته باشد،  برای روی میز مهمانی ، عروسی، سفره عقد یا هر مناسبتی که فکرش را بکنید گل آرایی می تواند بسیار لذت بخش و کارا باشد.

حس خوب همراه شدن با عطر گل های زیبا و نزدیک شدن به طبیعت با طراحی و گل آرایی با گل های طبیعی در یک مجموعه حرفه ای و شاد می تواند این لذت را چندین برابر سازد.

به واقع هنر گل آرائی هنگامی که با آموزش صحیح تکنیک های گل آرائی همراه می شود، خلق آثار جدید را بی نهایت لذت بخش خواهد کرد.

مؤسسه گل آرایی فلوآرت با سابقه نزدیک به ده سال برگزاری مراسم ها و همایشهای رسمی در مهمترین مراکز و رویدادهای ملی (گل آرایی سمینارها و همایش ها در هتلهای پارسیان آزادی ، اوین و استقلال و … همچنین همکاری با مرکز همایشهای صدا و سیما ، سالنهای اجلاس ، جشنواره فیلم فجر در بخش ایران و بین الملل، تالار وحدت ، مجموعه دانشگاه شهید بهشتی و … اولین آموزشگاه گل آرایی در ایران و برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش گل آرایی می باشد.

 

مدرسه گل آرایی فلوآرت با استفاده از استادان مطرح بین المللی با افتخار در کنار عزیزانی هستند که مایلند از ابتدا این هنر را با تکنیک های صحیح فرا بگیرند.

 

همچنین آموزشگاه گل آرایی فلوآرت با افتخار مجری برگزاری اولین سمینار بین المللی گل آرایی در ایران با حضور یکی از بهترین و مطرح ترین اساتید گل آرایی دنیا و اروپا استاد دنیل سانتاماریا از کشوراسپانیا می باشد.

 

در کلاس های آموزش گل آرایی در مدرسه گل آرایی فلوآرت شما با سبک های جدیدی از گل آرایی آشنا می شوید که می توانید به آنچه را که در ذهن دارید خلاقانه و با سلیقه خودتان شکل بدهید و اثری منحصر به فرد داشته باشید که مناسب فضاهای خاص هنری باشد.

دوره های آموزش گل آرایی در رده های سنی مختلف با استادان مجرب و با آخرین تکنیک های روز اروپا  برقرار می شود، کلاس های آموزش گل آرایی با شرایط حضور همزمان مادران و فرزندان دلبندشان در یک کلاس.

 

کلاس آموزش گل آرایی در تهران

 

انواع دوره های آموزش دوره های گل آرایی با گل طبیعی در آموزشگاه گل آرایی فلوآرت:

? آموزش گل آرایی در دوره مقدمات گل آرایی

? آموزش گل آرایی در دوره دسته گل عروس

? آموزش گل آرایی در دوره دستبند گل و تاج سر

? آموزش گل آرایی در دوره تاج گل ترحیم و عروسی

? آموزش گل آرایی در دوره دسته گل و ماشین عروس

? آموزش گل آرایی در دوره دسته گل فانتزی

? آموزش گل آرایی در دوره گل آرایی  سمینار و همایش

? آموزش گل آرایی در دوره گل آرایی با سازه های اروپایی

? آموزش گل آرایی در دوره گل آرایی جشن ها

? آموزش گل آرایی در دوره گل آرایی در شیشه

? آموزش گل آرایی در دوره گل آرایی کیک و هدیه

? آموزش گل آرایی در دوره ویژه گل فروشی

? آموزش گل آرایی در دوره آموزش گل آرایی کودکان

و …

شما عزیزان با شرکت در این کلاس ها با استفاده از لطافت و طراوت گل های طبیعی، آرامش زیبایی را تجربه خواهید کرد.

ما در کلاس های آموزشی خود فقط تکنیک صحیح را به شما آموزش می دهیم و سپس مشتاقانه نظاره گر دستان هنرمند شما برای خلق آنچه در ذهن دارید می شویم .کلاس های آموزش گل آرایی فلوآرت این امکان را به شما عزیزان می دهد تا از ایده های مختلف و متنوعی که در کلاس ها توسط هنرجویان اجرا می شود بهترین بهره ببرید.

 

موسسه گل آرایی فلوآرت هنر خود را با عشق همراه کرده است ، همراه شما در آموزش دلپذیرترین هنر دنیا، حس آرامش و دور شدن از استرس و اضطراب های روزمره را خودتان تجربه کنید .

همچنین ما افتخار می کنیم که آموزش دسته گل فانتزی را با سازه های مختلف را ما در ایران آغاز کردیم و نو آوری و خلاقیت را در این زمینه با قدرت ادامه می دهیم.

در کلاس تخصصی گل آرایی تشریفات ، تمام آنچه را که شما برای گل آرایی جشنها و مراسم ها لازم است بدانید را بطور کامل به شما آموزش می دهیم که شامل انواع شمع آرایی با گل ، گل آرایی و حریر آرایی راه پله ، پایه های بزرگ ورودی سالن ، جایگاه عروس و داماد ، میز شام ، گل آرایی دیوار یا ستونهای بزرگ .

 

تیم ما پر از آدم‌های مشتاق با مهارت‌های متنوع و تجربه‌‌های فوق‌العاده است و ما در این تیم به‌ دنبال انجام کارهایی هستیم که به تنهایی ممکن نیست.

از کار مان لذت میبریم سعی می کنیم بهترین محصول را با ایده های جدید داشته باشیم و به جزئیات دقت می کنیم .

در دوره گل آرایی  سمینار و همایش که برای اولین بار در ایران برگزار می شود، تمامی استانداردهای لازم برای گلارایی مراسم های رسمی از ورودی ، تریبون ،سن ،جایگاه مقامات و ….کاملا در فضاهای سمیناری به شما آموزش داده می شود.

در کلاس دسته گل فانتزی شما آموزش هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد و خلاقیت خود را می توانید با این کلاس محک بزنید.

 

در دوره آموزش گل آرایی با سازه های اروپایی، انواع سازه های اروپایی با متریال های خاص ، لذت خلق اثر هنری فوق العاده ای رو تجربه کنید.

گروه گل آرایی فلوآرت برای گل آرایی مراسم ها و همایشها با بهترین گلها و طراحی ها همیشه آماده هستند.

آموزش گل آرایی

5/5 - (1 امتیاز)
نوشته‌های پیشین
نکات مهم در انتخاب دسته گل عروس
نوشته‌ی بعدی
بوی کدام گلها شما را شاد می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست