دسته-گل-رز-عروس

گل آرایی دسته گل رز عروس به سبک اروپایی

در سبک های اروپایی خیلی قائده و قانونی وجود ندارد که حتما گل ها هم نوع و هم سایز و حتما ترکیب رنگی خاصی داشته باشند، برای چیدمان یک دسته گل توسط گل آرایی به سبک اروپایی گل آرا دستش باز است. اما در اینجا صحبت از گل آرایی دسته گل زر عروس به سبک اروپایی می باشد، گل های رز همیشه طرفداران خاص خود را دارد، همچنین گل رز دارای رنگ های متنوعی می باشد که هرکدام از رنگ ها نمادی از چیزی می باشد به عنوان مثال رز سفید نماد پاکی و رز قرمز نماد عشق است اما برای درست کردن یک دسته گل به سبک اروپایی از هر ترکیب رنگ و رنگی که متقاضی دوست داشته باشد می توان استفاده کرد. گل آرایی به سبک اروپایی بسیار ساده با رنگ های شاد می باشد.

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که گل هایی با سبک روز و متد های اروپایی برای شما آماده کند ما به شما مجموعه فلوآرت را پیشنهاد می کنیم که این گل فروشی در جردن واقع شده است.

مدرسه گل آرایی فلوآرات در زمینه گل آرایی انواع دسته گل همیشه بهترین ها را ارائه می دهد، این مجموعه با داشتن پرسنل و گل آرا های حرفه ای دسته گل های عروسی را در هر سبک و سلیقه ای که خواهان داشته باشد توانایی گل آرایی آن را دارد. گل آرایی دسته گل رز عروس به سبک اروپایی نیز در تخصص مدرسه گل آرایی فلوآرت می باشد.

مجموعه فلوآرت در این قسمت به شما یکی از گل آرایی دسته گل رز عروس به سبک اروپایی را آموزش می دهد. برای ایجاد یک دسته گل عروس می توانید از رز هایی با ترکیب رنگ صورتی کم رنگ و رز سفید استفاده کنید و برای شکیلتر شدن دسته گل از چند نگین زیبا هم استفاده کنید. به دلیل اینکه دسته گل عروس مدت زمان طولانی بدون اینکه در داخل آب باشد دست عروس خانوم می باشد، برای جلوگیری از پژمرده شدن گل های رز، باید از گل های زر تازه که گلبرک های شاداب تری دارند استفاده کنید.

وسایل لازم گل آرایی دسته گل رز عروس به سبک اروپایی

از وسایل مورد نیاز برای درست کردن دسته گل، قیچی باغبانی، ربان سفید، چند عدد گیره نگینی برای تزیین، چند شاخه رز سفید و چند شاخه رز صورتی و سیم پیچ به رنگ سبز. برای درست کردن این نوع دسته گل می توانید از گل های رز ابریشمی نیز استفاده کنید، همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر دسته گل از آلاله های کوچک، سنگریزه های مصنوعی نیز استفاده کنید.

آموزش ساخت دسته گل رز عروس به سبک اروپایی

شاخه های رز را بر اساس نوع، مدل و رنگ بندی به صورت خوابیده بر روی میز قرار دهید، این جداسازی گل ها بر اساس نوع و رنگ به شما کمک می کند تا در زمان پیچیدن دسته گل به راحتی گل مورد نظر را بر اساس نیاز انتخاب کنید.

برای کنار هم نگهداشتن شاخه های گل رز باید از یک نوار استفاده کنید، انتخاب نوار بستگی به نوع طراحی و گل آرایی شما دارد اما به پیشنهاد ما می توانید از نواز گلدار و یا از یک نوار سبز رنگ که به رنگ ساقه باشد استفاده کنید.

مرحله سوم در گل آرایی دسته گل رز عروس به سبک اروپایی، توجه کنید برای جذابیت بیشتر کار می توانید شخه های کوچک را در بین شاخه های بزرگتر قرار دهید با این شیوه هم دسته گل پر تر به نظر می رسد و زیبایی کار شما دو چندان می شود. به عنوان مثال تعدادی از شاخه های کوچک تر نظیر  آلاله ها در میان شاخه های گل رز که درشت تر هستند قرار دهید.

در ادامه کار زمانی که تمام شاخه ها در کنار هم دیگر قرار دادید و از نظر تقارن و ترکیب رنگی آن ها مطمعن شدید می توانید توسط یک نوار سبز رنگ شبیه رنگ سبز ساقه ها، دور تمام ساقه ها را جهت نگهداری شاخه ها در کناره هم ببندید.

مرحله پنجم در گل آرایی دسته گل رز عروس به سبک اروپایی، زمانی که تمام شاخه ها در کنار هم محکم قرار دادید، در این مرحله از یک نوار گلدار استفاده کنید ودور دسته گل بپیچید این باعث می شود کار شما حرفه ای تر و زیباتر به نظر برسد.

در ادامه کار می توانید ربانی که انتخاب کرده اید را با هر نوع مدلی که می پسندی دور دسته گل تزیین کنید و ستجاق های نگینی که در ابتدا کار گفته شد را در قسمت های مختلف دسته گل قرار دهید همچنین می توانید یکی از سنجاق ها را بر روی ربان قرار دهید با این روش کار شما شکیل تر می شود و جلب توجه بیشتر می کند.

دسته گل رز عروسی

مدرسه گل آرایی فلوآرات با مدیریت سرکار خانوم هاله اعتصام دارای چندین سال سابقه کاری در زمینه های گل آرایی وبرگذاری انواع دوره های آموزشی گل آرایی در تهران و ایران می باشند. این مجموعه بهترین و حرفه ای ترین گل آرایی را برای مراسم های ترحیم، مراسم و تشریفات خاص، عروسی ها ، گل آرایی دسته گل عروس، گل آرایی ماشین عروس برای مشتریان عزیزش انجام می دهد.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست