گل-آرایی-اروپایی

سبک های گل آرایی اروپایی و تکنیک های آن

جهت برقراری ارتباط با ساختار گل در جهان نیاز به درک بهتر از هنر گل آرایی است، امروزه گل آرایی به عنوان یک هنر برای کسب درآمد ازش استفاده می شود. نحوه تقسیم بندی سبک های گل آرایی یکی از مهم ترین بخش هایی که هر گل آرا باید به خوبی از آن اطلاع داشته باشد. یک گل آرا حرفه ای باید از تمام سبک های مختلف گل آرایی در جهان  اطلاع داشته باشد یا اطلاعات بدست آورد. همیشه گل آرایی به سبک اروپایی و تکنیک ها ی آن خاص و هیجان انگیز بوده است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که سلیقه مشتری باید در الویت کار قرار بگیرد.

 

هر کشوری سبک گل آرایی خاص خود را دارد به مرور زمان با  تلفیق سبک ها ی مختلف مدل هایی زیبا تر و بروز تر ایجاد شد.در صورتی که بخواهید نقش فرهنگ سازی گل آرایی کشور عزیزمان ایران را مورد بررسی قرار دهیم می توانید به بازار گل شهرستان ها سری بزنید تا با گل آرایی و سبک های آن آشنا شوید.

مدرسه گل آرایی فلوآرت از اساتید مجرب داخلی جهت آموزش سبک های اروپایی استفاده می کنند تا هنر جویان ماهری پرورش دهد. آموزشگاه گل آرایی فلوآرت پکیج های آموزشی متنوعی جهت یادگیری بهتر هنر جویان ارائه کرده است که بسیار منحصر به فرد می باشد.

مدرسه فلوآرت یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه گل آرایی و آموزش انواع دوره های گل آرایی می باشد. جهت خرید انواع دسته گل های زیبا نیز می توانید به گل فروشی در جردن مراجعه بفرمایید.

چند ویژگی از گل آرایی اروپایی

به کار بردن مفاهیم از دوستی، عشق، طبیعت که هر کدام بیان کننده جنبه های متفاوتی است.

استفاده از ترکیب رنگی مناسب و متناسب با قوانین خاص و مدل هایی به روز اروپایی.

به کاربر اشکال هندسی منحصر به فرد جهت ایجاد شکل و فرم های جدید و مدرن.

داشتن مهارت های کافی جهت استفاده از ابزار گل آرایی و خلق یک ایده.

دست گل آرا در گل آرایی در سبک های اروپایی باز است و هر ایده و نظر را می تواند خلق کند.

در گل آرایی اروپایی می توانید سبک های مختلف را باهم ترکیب کرد.

آشنایی با سبک اروپایی سنتی

گل آرایی به سبک اروپایی سنتی به این صورت است که، از توده های گل به شگل گنبد و حلقه های گل یا تاج گل، مدل های نیم رو و T شکل استفاده می کنند. در این سبک دسته بندی اکثر رنگ ها به صورت طولی انجام می شود همرا با ترکیبی از ساقه ها و برگ های گره خورده که جهت فضا سازی و احاطه گل از کاغذ یا برگ استفاده می کنند.

 

دوره ویکتوریا بریتانیا

دوره ویکتوریا بریتانیا از مهم ترین دوره های هنر گل آرایی در اروپا که پیشرفت منحصر به فردی را داشت، در این دوره هنر گل آرایی بخشی از زندگی مردم بریتانیا شده بود. هر بریتانیایی در حیاط خونه خود باغ هایی از گل های رنگارنگ داشتند. که هر باغ طراحی خاص خود را داشت.

در دوره ویکتوریا بریتانیا می توانستید هر گوشه کناری از بریتانیا هنر گل آرایی را مشاهده کنید، تمام مکان های عمومی و تفریحی مثل پارک ها، باغ ها و کلیسا ها تبدیل شده بود به مکانی برای گل آرایی که بهترین گل ها و طراحی ها به چشم می خورد. در واقع گل آرایی به نیاز ها اولیه خانوارتبدیل  شده بود.

گل آرا ها در این دوره علاقمند به نمایش گذاشتن هنر گل آرایی خود به شکل خاص بودند تا نظر بیشتر مردم را به خود جلب کنند.

دوره معاصر سبک های گل آرایی اروپایی

با پیشرفت صنعت گل آرایی به مرور زمان هر گل آرا برای خلق آثار خود سبک متفاوتی را ایجاد کرد. این هنر نمایی از طریق خلق و آفرینش ترکیب انواع گل ها و سبک ها ی مختلف در کنار هم بوجود آمد. گل آرایی اروپای غربی و شرقی، با ایده گرفتن از گل آرایی ژاپنی و تکنیک توده زایی گل آرایی سنتی شکل می گرفت اما امروزه در هنر گل آرایی سبک خاص مد نظر نیست بلکه گل آرا دستش باز است که هر ایده و سلیقه ای که دارد را طراحی و خلق کند، و زیبا ترین گل آرایی را انجام می دهد.

 

مدرسه گل آرایی فلوآرات اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران می باشد. این مدرسه با داشتن چندین سال سابقه درخشان گل آرایی خدمات خود را در زمینه های تزیین سبد گل طبیعی، آموزش پیچیدن دسته گل طبیعی، آموزش ایده های گل آرایی به مردم ایران عرضه می کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست